Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Citaat van: Spine op mei 17, 2015, 20:31:04
De enige juiste beslissing. WTC it is.
Hart zegt verbouwen, verstand zegt nieuwbouw WTC.

Jij ook veel plezier daar.

jeff

Citaat van: scclwd op mei 17, 2015, 20:58:02
Mag je vinden maar is wel bloedserieus.
En wat is je rede dat je niet meer komt als het stadion bij wtc komt?

zeewolde

Citaat van: jeff op mei 17, 2015, 21:02:13
En wat is je rede dat je niet meer komt als het stadion bij wtc komt?
hij wordt moe van 500 meter fietsen.

scclwd

Citaat van: jeff op mei 17, 2015, 21:02:13
En wat is je rede dat je niet meer komt als het stadion bij wtc komt?

Cambuur heeft voor mij heel veel te maken met sfeer. De wijk zelf, de herinneringen. Het wordt nooit meer zo als het geweest is en nu nog steeds is. Misschien verklaren jullie me voor gek maar zo is het nu eenmaal.

Grijskijkert

#3664
Citaat van: scclwd op mei 17, 2015, 21:09:14
Cambuur heeft voor mij heel veel te maken met sfeer. De wijk zelf, de herinneringen. Het wordt nooit meer zo als het geweest is en nu nog steeds is. Misschien verklaren jullie me voor gek maar zo is het nu eenmaal.
Misschien wordt het wel beter maar dat kan je net zo min zeggen dan dat het slechter wordt..
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op mei 17, 2015, 20:20:22
ik pak ff een  :hein wat chips en wacht op de reactie van dokkummer 8)
:proost
:_schater

Dokkumer

Citaat van: scclwd op mei 17, 2015, 21:09:14
Cambuur heeft voor mij heel veel te maken met sfeer. De wijk zelf, de herinneringen. Het wordt nooit meer zo als het geweest is en nu nog steeds is. Misschien verklaren jullie me voor gek maar zo is het nu eenmaal.
Eerlijk is eerlijk, dat gevoel bekruipt me ook wel een beetje. Het (vooral wanneer je wat later bent) dwalen door de wijk om een parkeerplaats te vinden. De bocht om gaan en dan de lichtmasten die naar je knipogen en de drommen mensen die met je meelopen. Sentiment!

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op mei 17, 2015, 21:15:59
Eerlijk is eerlijk, dat gevoel bekruipt me ook wel een beetje. Het (vooral wanneer je wat later bent) dwalen door de wijk om een parkeerplaats te vinden. De bocht om gaan en dan de lichtmasten die naar je knipogen en de drommen mensen die met je meelopen. Sentiment!

Kortom, zorgen voor een mooie wandelroute vanaf het centrum naar het wtc!
In Henk en Sandor we trust

scclwd

Citaat van: moodygrunn op mei 17, 2015, 21:18:17
Kortom, zorgen voor een mooie wandelroute vanaf het centrum naar het wtc!

Dat zal de mooie Tesselschadestraat worden ...

SCC-J

Mensen die scheef kijken naar WTC worden wel wat makkelijk weg gezet. Ken ook (fanatieke) Groningers die niet meer bij hun hun club komen omdat ze niet meer het zelfde gevoel voor de fc hebben, die zij in het oosterpark hadden.


Laten wij de club wezen die niet alleen luisterde naar de "officiele" supportersclub maar ook naar de fanatieke groepen. En dat is niet alleen cc

poelie-lwd

Citaat van: scclwd op mei 17, 2015, 21:09:14
Cambuur heeft voor mij heel veel te maken met sfeer. De wijk zelf, de herinneringen. Het wordt nooit meer zo als het geweest is en nu nog steeds is. Misschien verklaren jullie me voor gek maar zo is het nu eenmaal.

Kom kom, het uiteenvallen van take that en het einde van as the world turns heb je ook overleefd toch?

Gezien jou emotionele reacties moet je wel een vrouw zijn  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op mei 17, 2015, 21:14:19
:proost
:_schater
had hem door direct na het plaatsen.

maar je gaat niet iets zeggen over onze voorzitter?

scclwd

Citaat van: poelie-lwd op mei 17, 2015, 21:28:36
Kom kom, het uiteenvallen van take that en het einde van as the world turns heb je ook overleefd toch?

Gezien jou emotionele reacties moet je wel een vrouw zijn  :proost

Man of vrouw, wat maakt het uit. Ik heb mannen en vrouwen gehoord die er net zo over denken als ik.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op mei 17, 2015, 21:28:36
Kom kom, het uiteenvallen van take that en het einde van as the world turns heb je ook overleefd toch?

Gezien jou emotionele reacties moet je wel een vrouw zijn  :proost
Maar het uiteengaan van Nick en Simon wordt andere koek ;)

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op mei 17, 2015, 21:29:55
had hem door direct na het plaatsen.

maar je gaat niet iets zeggen over onze voorzitter?
Waarom zou ik? Hij is niet de "potentaat" (dank u wiekie) die de beslissing helemaal in zijn uppie genomen heeft.
Natuurlijk geeft een verhuizing een heel dubbel gevoel, in de voetballerij zijn sentimenten en ratio nu eenmaal altijd twee aspecten die elkaar tegenspreken.
We kunnen nu wel moeilijk doen, maar naar mijn idee is de beslissing WTC al veel eerder genomen. Die wordt echt niet teruggedraaid. Jammer? Vanuit de sentimenten zeker, maar vanuit de ratio is het misschien wel beter.

Edit: Eerst morgen maar afwachten wat er officieel naar buiten komt