Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Spine op mei 17, 2015, 20:31:04
De enige juiste beslissing. WTC it is.
Hart zegt verbouwen, verstand zegt nieuwbouw WTC.
Als er maar een nieuw stadion komt dan kan de club verder...
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Citaat van: Spine op mei 17, 2015, 20:31:04
De enige juiste beslissing. WTC it is.
Hart zegt verbouwen, verstand zegt nieuwbouw WTC.

Eens!

Len Cantello

Eindelijk komt er schot in de zaak. Hoera!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

scclwd

Ik ben dan supporter-af. Het spijt me heel erg, maar zo liggen de zaken

Len Cantello

Citaat van: scclwd op mei 17, 2015, 20:42:36
Ik ben dan supporter-af. Het spijt me heel erg, maar zo liggen de zaken
Al speelt m'n cluppie in de 5e klas en op de maan. Ik ga.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

mario

Citaat van: Len Cantello op mei 17, 2015, 20:41:09
Eindelijk komt er schot in de zaak. Hoera!
Eerst maar eens zien of het nu sneller gaat... Deze beslissing hadden we januari al verwacht en nu kan pas worden bepaald of het financieel ook daadwerkelijk haalbaar is  :zucht

Geelblauwstiens

Ik zal juist heel erg trots zijn dat we na zoveel jaar eindelijk het modernste stadion van het hele noorden krijgen! Prima sfeer, goede verdienmodellen en prima parkeren voor events voor 15.000 man. Investeren op huidige plek is emotie boven ratio en dat brengt op lange termijn helaas niets op. Morgen de vlag uit....

Marc S

Citaat van: Len Cantello op mei 17, 2015, 20:44:32
Al speelt m'n cluppie in de 5e klas en op de maan. Ik ga.

Raket-carpool ik met je mee ;)

scclwd

Citaat van: Len Cantello op mei 17, 2015, 20:44:32
Al speelt m'n cluppie in de 5e klas en op de maan. Ik ga.

Lekker doen. Mij zie je er niet meer. Veel plezier met fc wtc.

Len Cantello

Citaat van: scclwd op mei 17, 2015, 20:46:33
Lekker doen. Mij zie je er niet meer. Veel plezier met fc wtc.
Sorry. Maar ik vind dit best wel een zielige reactie.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

zeewolde

Citaat van: scclwd op mei 17, 2015, 20:42:36
Ik ben dan supporter-af. Het spijt me heel erg, maar zo liggen de zaken
:R :R :R

Grijskijkert

Citaat van: scclwd op mei 17, 2015, 20:42:36
Ik ben dan supporter-af. Het spijt me heel erg, maar zo liggen de zaken
Wat nou is het te ver fietsen?
IN HENK WE TRUST!!!

Yellow Army

Citaat van: scclwd op mei 17, 2015, 20:46:33
Lekker doen. Mij zie je er niet meer. Veel plezier met fc wtc.

Ok bedankt.
Area 58

scclwd

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 17, 2015, 20:46:05
Ik zal juist heel erg trots zijn dat we na zoveel jaar eindelijk het modernste stadion van het hele noorden krijgen! Prima sfeer, goede verdienmodellen en prima parkeren voor events voor 15.000 man. Investeren op huidige plek is emotie boven ratio en dat brengt op lange termijn helaas niets op. Morgen de vlag uit....

Ik wens je veel plezier.

scclwd

Citaat van: Len Cantello op mei 17, 2015, 20:49:29
Sorry. Maar ik vind dit best wel een zielige reactie.

Mag je vinden maar is wel bloedserieus.