Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Citaat van: Cor op mei 06, 2015, 11:04:41
Oud nieuws

Klopt, maar je hoort er niemand over, 11.5 mil  8P

speculeter

Citaat van: Marc S op mei 06, 2015, 12:24:16
De voorstellen liggen bij de Gemeenteraad nu als het goed is.
Klopt.....Ze liggen in een afgesloten kluis.
De enige die de code van de kluis heeft is Crone.

Marc S

Citaat van: speculeter op mei 06, 2015, 15:38:46
Klopt.....Ze liggen in een afgesloten kluis.
De enige die de code van de kluis heeft is Crone.

Crone zelf heeft hier weinig over te zeggen. Burgermeester heeft vrijwel geen macht in NL alleen met betrekking tot de veiligheid.

Sonnema

Er ligt van Cambuur al meerdere voorstellen bij de gemeente, alleen moet de raad nog altijd een beslissing nemen. Wat ik begreep zijn er vanuit Cambuur duidelijke woorden gevallen dat er nu eens wat moet gaan gebeuren. Het is vooral het CDA en Groen Links die wat lastig lopen doen ook is er iemand van de PVDA die nu geen beslissing neemt. Dus de gemeente kan niet roepen dat er vanuit Cambuur niks gebeurd. Het blijft afwachten.

Cor

Citaat van: DayDreamer op mei 06, 2015, 15:24:32
Klopt, maar je hoort er niemand over, 11.5 mil  8P

Omdat het bij het stadion toch niet op het geld vast zit? Er is voor heel veel mensen meer in het leven dan alleen Cambuur

666

Citaat van: Sonnema op mei 06, 2015, 18:43:34
Er ligt van Cambuur al meerdere voorstellen bij de gemeente, alleen moet de raad nog altijd een beslissing nemen. Wat ik begreep zijn er vanuit Cambuur duidelijke woorden gevallen dat er nu eens wat moet gaan gebeuren. Het is vooral het CDA en Groen Links die wat lastig lopen doen ook is er iemand van de PVDA die nu geen beslissing neemt. Dus de gemeente kan niet roepen dat er vanuit Cambuur niks gebeurd. Het blijft afwachten.

Ik zie de PVDA nog flyeren bij het stadion voor een nieuw stadion.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

NRG

Citaat van: Nightmarelwd op mei 06, 2015, 11:29:18
Waarom wacht Cambuur op de gemeente. Ik heb juist gehoord dat het andersom is.

Dat heb ik dus ook gehoord..

vialli

#3607
Citaat van: Sonnema op mei 06, 2015, 18:43:34
Er ligt van Cambuur al meerdere voorstellen bij de gemeente, alleen moet de raad nog altijd een beslissing nemen. Wat ik begreep zijn er vanuit Cambuur duidelijke woorden gevallen dat er nu eens wat moet gaan gebeuren. Het is vooral het CDA en Groen Links die wat lastig lopen doen ook is er iemand van de PVDA die nu geen beslissing neemt. Dus de gemeente kan niet roepen dat er vanuit Cambuur niks gebeurd. Het blijft afwachten.

Vermoedelijk is dat een PVDA er uit het voormalige Boarnsterhim, cq DKV supporter!!

sccleeuwarden

Vermoedelijk volgende week meer nieuws over het stadion.

speculeter

Citaat van: sccleeuwarden op mei 16, 2015, 21:13:11
Vermoedelijk volgende week meer nieuws over het stadion.
Dat we in het nieuwe seizoen meer horen??

jeff

We horen dat het pas voor december op de agenda staat in de gemeenteraad?
https://leeuwarden.langetermijnagenda.nl/show_lta?id=34  :X ik weet niet hoe serieus deze lange termijn agenda is, maar anders duurt het nog wel ff voor we wat horen.

vialli

We worden gewoon voor de gek gehouden en straks is het weer jupiler l en EINDE VERHAAL :( :(

PASSC

Wat je de club kwalijk 'mag' nemen is dat er erg onduidelijk wordt gecommuniceerd naar de achterban. De club weet heus wel dat het leeft, nu gaat men speculeren waar dat wellicht helemaal niet nodig is. Dat de besluitvorming niet over een nacht ijs gaat vind ik ook logisch, niet iedereen in de stad houdt van Cambuur he, al bin dat allemaal sukkels natuurlijk ;).
Verder wordt CH2018 er hier veel bijgehaald. Ik heb nog geen echte nadelen van dit project kunnen vinden, veel reclame, meer toerisme, infrastructuur wordt aangepakt, stadsaanzicht wordt aangepakt en er is meer dan genoeg te doen in de stad met al onze festivals. Ik vind het mooi, en om mij heen hoor ik ook alleen maar positieve geluiden, en niet alleen uit lwd, ook uit de rest van het land.
Mooi toch? Leeuwarden bruist!! Nieuw stadion komt er ook nog bij. Ik doe eens gek en geef het stadsbestuur een pluim. Nu alleen wel snel duidelijker worden over het stadion, al vind ik dat meer een taak van de club zelf!

SCC-J

Ik denk dat de club in dit geval niet veel kan communiceren in het belang van de club/ nieuw stadion.

DayDreamer

Citaat van: PASSC op mei 17, 2015, 03:02:12
Wat je de club kwalijk 'mag' nemen is dat er erg onduidelijk wordt gecommuniceerd naar de achterban. De club weet heus wel dat het leeft, nu gaat men speculeren waar dat wellicht helemaal niet nodig is. Dat de besluitvorming niet over een nacht ijs gaat vind ik ook logisch, niet iedereen in de stad houdt van Cambuur he, al bin dat allemaal sukkels natuurlijk ;).
Verder wordt CH2018 er hier veel bijgehaald. Ik heb nog geen echte nadelen van dit project kunnen vinden, veel reclame, meer toerisme, infrastructuur wordt aangepakt, stadsaanzicht wordt aangepakt en er is meer dan genoeg te doen in de stad met al onze festivals. Ik vind het mooi, en om mij heen hoor ik ook alleen maar positieve geluiden, en niet alleen uit lwd, ook uit de rest van het land.
Mooi toch? Leeuwarden bruist!! Nieuw stadion komt er ook nog bij. Ik doe eens gek en geef het stadsbestuur een pluim. Nu alleen wel snel duidelijker worden over het stadion, al vind ik dat meer een taak van de club zelf!

Als er nieuw stadion komt, staat die er echt niet voor CH2018.