Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Citaat van: IsmailvanEssen op mei 05, 2015, 12:39:48
Maar als zo'n winkel gaat uitbreiden betekent dat niet veel goeds.. Want ze gaan niet zoveel extra geld investeren wanneer ze weten dat het gebouw over 2 jaar gesloopt gaat worden?

Dit geeft hoop!  :D

Galdiano

Citaat van: Nightmarelwd op mei 05, 2015, 11:09:56
Over een maand worden de kassahokjes op het kassaplein verwijderd.

De nu nog C1000 wordt uitgebreid. In augustus sluit de C1000 de deuren en wordt het een Jumbo.


Wat ik begrepen heb kan je straks de zuid en westtribune via de Insulindestraat bereiken.

Komt inderdaad een steeg/straatje langs zuid, waar je zowel west als zuid op kan.

Zicht vanuit de Cambuurbar richting veld is niet meer te zien. Eeuwig zonde, waarom zou de Jumbo investeren in uitbreiding als over een paar jaar een nieuw stadion gaat komen 8P
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

waldkip

Jammer dit. Hoe lang zou hier over vergadert zijn? 8P

twingo

Gewoon een zakelijke overeenkomst tussen Jumbo en Leyten die nog steeds eigenaar is van het stadion.

NRG

Het is me nog steeds niet helemaal duidelijk. Wacht Cambuur nou op de gemeente, of wacht de gemeente op Cambuur?

Galdiano

Cambuur wacht op gemeente.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Viper

En die hebben het natuurlijk drukker met CH2018.

Sander Scc

Citaat van: Viper op mei 05, 2015, 20:28:15
En die hebben het natuurlijk drukker met CH2018.

Iets waar Leeuwarden totaal niet op zit te wachten!
Leeuwarden zit te wachten op een nieuw stadion!!

Maar het organiseren van CH2018 staat veel beter op de cv'tjes, dan het (ver)bouwen van een stadion..
Maar wat is dat circus zonder fatsoenlijk stadion? Mag aannemen dat ze die "wereldster" niet in de prinsentuin laten optreden.

Cor

Citaat van: Sander Scc op mei 05, 2015, 21:23:16
Iets waar Leeuwarden totaal niet op zit te wachten!
Leeuwarden zit te wachten op een nieuw stadion!!

Maar het organiseren van CH2018 staat veel beter op de cv'tjes, dan het (ver)bouwen van een stadion..
Maar wat is dat circus zonder fatsoenlijk stadion? Mag aannemen dat ze die "wereldster" niet in de prinsentuin laten optreden.

Leeuwarden zit niet te wachten op een nieuw stadion, wij wel. Het helpt echt niet om er allemaal andere zaken bij te halen.  CH2018 is voor veel mensen net zo belangrijk als een nieuw stadion voor ons.



Nightmarelwd

Citaat van: Galdiano op mei 05, 2015, 20:17:57
Cambuur wacht op gemeente.

Waarom wacht Cambuur op de gemeente. Ik heb juist gehoord dat het andersom is.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Galdiano op mei 05, 2015, 13:45:12
Komt inderdaad een steeg/straatje langs zuid, waar je zowel west als zuid op kan.

Zicht vanuit de Cambuurbar richting veld is niet meer te zien. Eeuwig zonde, waarom zou de Jumbo investeren in uitbreiding als over een paar jaar een nieuw stadion gaat komen 8P

Omdat we over een paar jaar bij het WTC voetballen.
MI-Sider for Life

PePe

Een goede planning zou zijn als de ijshal klaar is: de bouwvakkers kunnen dan gelijk met de volgende klus beginnen.

Marc S

Citaat van: Nightmarelwd op mei 06, 2015, 11:29:18
Waarom wacht Cambuur op de gemeente. Ik heb juist gehoord dat het andersom is.

De voorstellen liggen bij de Gemeenteraad nu als het goed is.