Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Marc S op mei 04, 2015, 19:14:14
Je vergeet even voor het gemak dat er tot vorig jaar officieel niets was. Hoe flauw het ook klinkt. het traject was vorig jaar pas begonnen.
We kunnen dus wel stellen dat van de afgelopen 6 jaar 5 over een luchtkasteel is gesproken?

Marc S

Citaat van: Dokkumer op mei 04, 2015, 21:23:55
We kunnen dus wel stellen dat van de afgelopen 6 jaar 5 over een luchtkasteel is gesproken?

Wat ik constateer is dat de Gemeente er tot vorig jaar nooit serieus mee bezig is geweest.

Dokkumer

Citaat van: Marc S op mei 04, 2015, 22:16:56
Wat ik constateer is dat de Gemeente er tot vorig jaar nooit serieus mee bezig is geweest.
Bijzonder, maar dat kan natuurlijk ook te maken hebben met de wankele financiële positie in 2009/2010.

Marc S

Citaat van: Dokkumer op mei 04, 2015, 22:19:07
Bijzonder, maar dat kan natuurlijk ook te maken hebben met de wankele financiële positie in 2009/2010.

Oh dat denk ik zeker, neem ze ook niets kwalijk. Heel veel mensen waren ervan overtuigd dat de gemeente met het nieuwe stadion bezig was. Dat waren ze alleen helemaal niet en daarom duurt het voor hun gevoel erg lang. Realistisch gezien, als je het plan dat Cambuur heeft gemaakt meetelt. Zijn we er nog maar 2-3 jaar *echt* mee bezig. Cambuur had natuurlijk hiervoor ook al plannen. Maar ik heb het idee dat ze het volledig opnieuw hebben uitgewerkt. Dat laatste is een beetje giswerk want ik weet natuurlijk niet exact hoelang het huidige bestuur er mee bezig is geweest. Ik denk dat het realistisch is om te stellen dat de supporters al 5-6 bezig zijn met een nieuw stadion. Iets dat werd aangewakkerd doordat men bij Cambuur ook zei dat ze graag een nieuw stadion willen.

Daarnaast stemmingen duren nou eenmaal lang. Ik zie het ook liever vandaag dan morgen nog door de raad gaan maar dat gebeurt niet.

Dokkumer

Citaat van: Marc S op mei 04, 2015, 22:32:22
Oh dat denk ik zeker, neem ze ook niets kwalijk. Heel veel mensen waren ervan overtuigd dat de gemeente met het nieuwe stadion bezig was. Dat waren ze alleen helemaal niet en daarom duurt het voor hun gevoel erg lang. Realistisch gezien, als je het plan dat Cambuur heeft gemaakt meetelt. Zijn we er nog maar 2-3 jaar *echt* mee bezig. Cambuur had natuurlijk hiervoor ook al plannen. Maar ik heb het idee dat ze het volledig opnieuw hebben uitgewerkt. Dat laatste is een beetje giswerk want ik weet natuurlijk niet exact hoelang het huidige bestuur er mee bezig is geweest. Ik denk dat het realistisch is om te stellen dat de supporters al 5-6 bezig zijn met een nieuw stadion. Iets dat werd aangewakkerd doordat men bij Cambuur ook zei dat ze graag een nieuw stadion willen.

Daarnaast stemmingen duren nou eenmaal lang. Ik zie het ook liever vandaag dan morgen nog door de raad gaan maar dat gebeurt niet.
Daar kan ik me zeker in vinden. Het probleem is dan in mijn ogen ook dat er in de beginjaren teveel geroepen en te weinig concreets benoemd is, dat leverde onduidelijkheden op. Nu zie je wel (kleine stapjes, wat eigenlijk logisch is) vooruitgang in de ontwikkelingen en is het meer dat we onszelf wat opnaaien.

Sterker nog, ik had het liefst de eerste paal al in de grond gezien ;)

666

Ik zie wat voor moois hier sportief ontstaat en ik wil (net als de meesten) dat dit zo blijft en het liefst stabiel en iets hoger op de ranglijst. Om dit te realiseren heb je goede faciliteiten nodig, met het huidige stadion is dit niet mogelijk (weet ook iedereen).

Mijn Cambuurhart spreekt en wil ik een nieuw stadion, het liefst vandaag nog om aan te haken. Nu wil ik dit te graag en kijk ik door een geel blauwe bril naar de ontwikkelingen en kom dan tot de conclusie dat dit mij allemaal te lang duurt. Voor mijn gevoel al meer dan 6 jaar (puur mijn eigen ongeduld wat naar boven komt als ik aan mijn clubje denk). Ik hoop alleen dat dit niet een ondergeschoven kindje van de gemeente wordt en het daadwerkelijk op de agenda komt na de culturele festiviteiten.

Al met al hoop ik dat het niet lang meer duurt.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Nightmarelwd

Over een maand worden de kassahokjes op het kassaplein verwijderd.

De nu nog C1000 wordt uitgebreid. In augustus sluit de C1000 de deuren en wordt het een Jumbo.


Wat ik begrepen heb kan je straks de zuid en westtribune via de Insulindestraat bereiken.




MI-Sider for Life

SCC-J

doodzonde, bij welke club zie je dat nog?

Nightmarelwd

Citaat van: SCC-J op mei 05, 2015, 11:13:17
doodzonde, bij welke club zie je dat nog?

IK hoorde het gisteren toen ik foto's maakte van de kassahokjes. Wilde ik eerder doen maar toen stond de rode snackwagen erachter.
MI-Sider for Life

losang09


Viper

Krankzinnig! Het kassaplein is één van de mooiste aspecten van ons stadion. Met het verwijderen van het gymzaaltje is de ingang van Noord/West al half verkracht. Wat is het volgende?

Hier moeten we echt een stokje voor steken!

Daddy T.

Citaat van: Viper op mei 05, 2015, 11:53:12
Wat is het volgende?
Volledige sloop ivm nieuw stadion achter WTC  ;)
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

IsmailvanEssen

Citaat van: Nightmarelwd op mei 05, 2015, 11:09:56
Over een maand worden de kassahokjes op het kassaplein verwijderd.

De nu nog C1000 wordt uitgebreid. In augustus sluit de C1000 de deuren en wordt het een Jumbo.


Wat ik begrepen heb kan je straks de zuid en westtribune via de Insulindestraat bereiken.

Maar als zo'n winkel gaat uitbreiden betekent dat niet veel goeds.. Want ze gaan niet zoveel extra geld investeren wanneer ze weten dat het gebouw over 2 jaar gesloopt gaat worden?
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

dizzhead

Citaat van: IsmailvanEssen op mei 05, 2015, 12:39:48
Maar als zo'n winkel gaat uitbreiden betekent dat niet veel goeds.. Want ze gaan niet zoveel extra geld investeren wanneer ze weten dat het gebouw over 2 jaar gesloopt gaat worden?

Of ze investeren nu het geld omdat ze weten dat ze over 2 jaar mee mogen verhuizen met het stadion ;)

Marc S

Citaat van: IsmailvanEssen op mei 05, 2015, 12:39:48
Maar als zo'n winkel gaat uitbreiden betekent dat niet veel goeds.. Want ze gaan niet zoveel extra geld investeren wanneer ze weten dat het gebouw over 2 jaar gesloopt gaat worden?

Of ze zorgen ervoor dat de C1000 (straks Jumbo) bij het Cambuurplein bestaansrecht houd en eventueel blijft staan als we naar het wtc terrein gaan.