Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Wat me nog het meest zorgen baart is dat Cambuur nooit met een berichtje naar buiten komt. De boel wat pappen en nat houden zeg maar.

SCC-J

Zo kan je dat ook zien.

dizzhead

We moeten ons ook realiseren dat je niet alles maar even kunt roepen. Als er geen nieuws is, en ze roepen toch wat zeggen wij 'kom dan niet met een bericht naar buiten' - horen we niks, vinden we dat weer niet normaal. Maar voordat een besluit genomen is moet je voorzichtig omspringen met wat wel en niet naar buiten komt. Anders kan dit de onderhandelingen en de procedures beïnvloeden. Dat stadion staat er gewoon begin 2017/2018.

drg

Ik denk dat eerder het punt is dat we begin dit jaar meer zouden horen, terwijl er feitelijk niets meer is gezegd dan 'we zijn er nog mee bezig' en dat ook daadwerkelijk het enige is wat we nou al een jaar of twee horen, er lijkt geen schot in te zitten. Op een gegeven moment begin ik er ook niet meer in te geloven.

dizzhead

Citaat van: drg op april 29, 2015, 10:00:41
Ik denk dat eerder het punt is dat we begin dit jaar meer zouden horen, terwijl er feitelijk niets meer is gezegd dan 'we zijn er nog mee bezig' en dat ook daadwerkelijk het enige is wat we nou al een jaar of twee horen, er lijkt geen schot in te zitten. Op een gegeven moment begin ik er ook niet meer in te geloven.

Snap ik. Maar je kunt ook stellen dat het begin dit jaar niet van de agenda is gehaald. Dus dat het nog steeds speelt, ondanks dat het voor het publiek erg traag lijkt te gaan. Geniet nou nog maar even van het huidig onderkomen....

DK

Citaat van: dizzhead op april 29, 2015, 10:03:48
Snap ik. Maar je kunt ook stellen dat het begin dit jaar niet van de agenda is gehaald. Dus dat het nog steeds speelt, ondanks dat het voor het publiek erg traag lijkt te gaan. Geniet nou nog maar even van het huidig onderkomen....

ben je een ras-optimist of heb je inside information??

dizzhead

#3561
Citaat van: DK op april 29, 2015, 10:06:53
ben je een ras-optimist of heb je inside information??

Dat eerste  :clint




Hoewel ik ook meer ben van het laten gaan en op je af laten komen. En dat dan ook maar te accepteren. Je hoort vaak mensen roepen 'dan moet je er wat aan doen'. Maar mijn ervaring (vooral met politiek) is dat gezeik alleen maar vertraagd en niks veranderd.

DayDreamer


PePe

De provincie Friesland houd naar alle waarschijnlijkheid 10 miljoen over, aan het wegenproject in Friesland. Dit is een mooi moment, om Cambuur te helpen met de bouw van het nieuwe stadion. (en de culturele hoofdstad 2018) !!

666

Citaat van: PePe op mei 04, 2015, 10:14:21
De provincie Friesland houd naar alle waarschijnlijkheid 10 miljoen over, aan het wegenproject in Friesland. Dit is een mooi moment, om Cambuur te helpen met de bouw van het nieuwe stadion. (en de culturele hoofdstad 2018) !!

Als ze eerst even een locatie benoemen, ongelooflijk dat het zo lang moet duren. Andere clubs breiden de stadions uit krijgen leningen, vinden ze goede reclame voor de regio en de stad en bij ons kunnen ze niet eens de locatie benoemen, beschamend vind ik het.

In het jaar 2009 zeiden ze dat het stadion niet toereikend is voor de veiligheid (is volgens mij al achterhaald gebeurd al jaren niets meer), nu zijn we exact 6 jaar verder en is er nog niets :?

Ik denk zo langzamerhand dat gemeente er de noodzaak niet meer van inziet en dat men zich er in berust dat we straks naar de bierliek afdalen. Nee.. een politiebureau die tig miljoenen duurder uitvalt of een beursplein die twintig x op de schop moet of een theater wat 5 miljoen duurder uitvalt of een zaailand waar iets moest komen waar niemand op zat te wachten, om te  :R.

En dat eeuwige gezeur over concurentie voor de middenstand vind ik ook lachwekkend, internet verkoop doet ze de das om moeten we dat maar gaan afschaffen.. ga eens met de tijd mee zou ik zeggen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

SCC-J

Citaat van: 666 op mei 04, 2015, 14:06:53
Als ze eerst even een locatie benoemen, ongelooflijk dat het zo lang moet duren. Andere clubs breiden de stadions uit krijgen leningen, vinden ze goede reclame voor de regio en de stad en bij ons kunnen ze niet eens de locatie benoemen, beschamend vind ik het.


Net of jij ook maar iets mee krijgt van dat hele voor traject bij die andere clubs...
Overal gaat het traag! Ook in lwd!

Lore

Citaat van: SCC-J op mei 04, 2015, 15:04:55
Net of jij ook maar iets mee krijgt van dat hele voor traject bij die andere clubs...
Overal gaat het traag! Ook in lwd!

_O_ _O_ Zo is het precies. Ik snap dat hier ook niet helemaal. Het lijkt steeds meer richting de eindfase te gaan. Feitelijk gezien is het wachten nu op een stemming in een gemeenteraad. Zodra het daar weg gestemd wordt dan mag iedereen gaan klagen!

Marc S

In Groningen bijvoorbeeld duurde het ook erg lang

666

Citaat van: SCC-J op mei 04, 2015, 15:04:55
Net of jij ook maar iets mee krijgt van dat hele voor traject bij die andere clubs...
Overal gaat het traag! Ook in lwd!

Ik krijg Idd net zoveel mee als jij en ik weet dat een voortraject bij grote projecten altijd lang duurt voordat men er uit is, maar minimaal 6 jaar voor een lokatie slaat werkelijk nergens op. Ze moeten het onderwerp eens goed op de gemeentekaart zetten en eens aan de uitstraling van de regio/stad denken, zal ze ook nogal wat inkomsten gaan opleveren. Ook voor ondernemend Leeuwarden.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Marc S

Citaat van: 666 op mei 04, 2015, 17:04:01
Ik krijg Idd net zoveel mee als jij en ik weet dat een voortraject bij grote projecten altijd lang duurt voordat men er uit is, maar minimaal 6 jaar voor een lokatie slaat werkelijk nergens op. Ze moeten het onderwerp eens goed op de gemeentekaart zetten en eens aan de uitstraling van de regio/stad denken, zal ze ook nogal wat inkomsten gaan opleveren. Ook voor ondernemend Leeuwarden.

Je vergeet even voor het gemak dat er tot vorig jaar officieel niets was. Hoe flauw het ook klinkt. het traject was vorig jaar pas begonnen.