Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Dit topic kan wel dicht hoor. Dat nieuwe stadion gaat er nooit komen, er is vanuit de gemeente of middenstand geen enkele goodwill tegenover Cambuur. Er zal ALTIJD bezwaar komen, vanuit alle hoeken voor welk idee dan ook omtrent het stadion.

Voor een miljoenen slurpende wassen neus project wat de CH2018 is, staan de maatpakjes vooraan met hun holle woorden. Politici.. het volk is nog minder dan de stront onder m'n schoenen.

DK

Citaat van: siepelsjeu op maart 06, 2015, 20:05:42
Vanavond info avond over nieuw cambuur stadion met onder meer d66

en?? was er nog iets te melden??

666

Wat Treb schrijft...  Slotje.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Marc S

Schandalig als dit niet doorgaat.

SCC-J

Waarom is iedereen opeens zo negatief? Er wordt hier maar wat geroepen zonder enige vorm van onderbouwing en dan gaan we dat serieus nemen?


michello

D66 was in ieder geval positief gestemd over die infoavond. Of het iets zegt is een tweede..

Marc S

Citaat van: SCC-J op maart 09, 2015, 16:08:56
Waarom is iedereen opeens zo negatief? Er wordt hier maar wat geroepen zonder enige vorm van onderbouwing en dan gaan we dat serieus nemen?

Daarom zeg ik ook als.

Treb

Citaat van: SCC-J op maart 09, 2015, 16:08:56
Waarom is iedereen opeens zo negatief?

Nou, ik zou zeggen; lees de laatste pak em beet 30 pagina's even door.

SCC-J

Citaat van: Treb op maart 09, 2015, 16:48:01
Nou, ik zou zeggen; lees de laatste pak em beet 30 pagina's even door.
Hypothetisch gelul zonder onderbouwing, wat heb je eraan?

Treb

Citaat van: SCC-J op maart 09, 2015, 16:49:11
Hypothetisch gelul zonder onderbouwing, wat heb je eraan?

Niks. Maar persoonlijk heb ik er 0,0% vertrouwen meer in.

dizzhead

Citaat van: Treb op maart 09, 2015, 16:48:01
Nou, ik zou zeggen; lees de laatste pak em beet 30 pagina's even door.

Inderdaad. Hoezo de laatste 30 pagina's, allemaal speculaties en doemdenkerij. Geduld mensen, dit soort besluiten gaan niet 1,2,3 door de pluche bureaucratie heen. Het ligt er in elk geval, dat is al een hele vooruitgang t.o.v. vorig seizoen en zelfs een paar maanden terug.

Lore

Citaat van: Treb op maart 09, 2015, 16:53:51
Niks. Maar persoonlijk heb ik er 0,0% vertrouwen meer in.

Volgens mij zijn de verwachtingen in de laatste 30 pagina's niet reeel. Dit soort trajecten duren nu eenmaal langer dan wij willen. Er valt echt wat te zeggen als er een beslissing genomen is door de gemeenteraad.

Vakje 9

#3402
Cambuur: woontorens en nieuwe tribunes

LEEUWARDEN - Het Cambuurstadion en het achterliggende sportpark gaan radicaal op de schop. Er komen woontorens met mogelijk negentien verdiepingen, de hekken rondom het sportpark verdwijnen en het stadion krijgt twee nieuwe, grotere tribunes. Dat is de kern van de plannen die de gemeente Leeuwarden, voetbalclub Cambuur en projectontwikkelaar Accolade gisteravond presenteerden.

Vastomlijnd zijn de voornemens nog niet: de Duitse stedenbouwkundige Johannes Kappler schetste zo'n twintig varianten voor de inrichting van de stadionomgeving. Volgend jaar moet een definitief plan worden uitgewerkt, als de gemeenteraad daar tenminste in september mee akkoord gaat.

Cambuur kan met de ontwikkeling van het gebied in de komende tien jaar meerdere vliegen in een klap slaan. Door de verkoop van het stadion aan Accolade kan de club zijn schulden aflossen en iets overhouden voor de aankoop van spelers. Tegelijk kunnen nieuwe tribunes worden gebouwd om meer toeschouwers een plaats te bieden.

Accolade, de ontwikkelingspoot van Zuid-Friese woningcorporaties, wil graag in Leeuwarden uitbreiden en ziet het woningbouwproject als een mooie binnenkomer.

Bron: Leeuwarder Courant, 6 juli 2005.

Al met al praten we al meer dan 10 jaar over verbouw van het stadion. 8P 8P 8P. En zelf in de tijd van Wout de Jong zo rond het jaar 2000 was er spraken van verhuizing naar een ander locatie (Kalverdijkje) Dus je kan wel roepen dit soort trajecten duren nu eenmaal wat langer dit gaat natuurlijk nergens meer over. Daarnaast een stationsgebied, poppodium en Nieuwe Zaailand worden er bij de gemeente ook zo door gejast. Het Zaailand zelfs met een referendum waar de meerderheid van de stemmers op tegen was.Moet zeggen dat ik nu wel blij mee ben, maar dat doet niks af aan de manier waar op het gegaan is.

John Hiatt

Misschien is het gebrek aan concreet nieuws juist wel goed nieuws. Soms geldt: hoe stiller, hoe beter.

Vakje 9

Ik hoop het maar ik heb er een hardhoofd in. Dat er in korte tijd twee mensen uit het bestuur tussentijds opstappen heeft naar mijn gevoel er alles mee te maken dat zij er ook niet veel vertrouwen in hebben. Aangezien dit van levensbelang is voor verder doorgroei van de club.
Er werd hier trouwens eerder op het forum gespeculeerd wat wij als supporters kunnen doen handtekeningenactie etc. Ik zat te denken kunnen we niet een burgerinitiatief opstarten of heeft dit alleen betrekking op wetgeving John Hiatt?