Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Citaat van: yellow@ndblue op januari 23, 2015, 18:10:29
Denk dat de gemeente ons op de huidige plek wil houden! zo goedkoop mogelijk bouwen vernieuwen en dan maar afwachten of cambuur
dit jarenlang financieel vol kan houden zonder inkomen van winkels etc ,want de gemeente wil geen concurrentie naar Winkelcentrum de centrale/Binnenstad.
(op termijn de doodsteek voor cambuur??)

En omdat er inmiddels veel leegstand is rondom/achter het wtc zien ze cambuur daar liever niet heengaan omdat daar dan weer te veel  concurrentie ontstaat!
Cambuur wil zelf dus graag naar nieuwbouw/WTC dat zo goed als financieel onderbouwd is (WTC Redding Cambuur??)

Maar eigenlijk heeft de gemeente dus al gezegd liever niet naar WTC, eerst maar kijken naar de huidige locatie  die  financieel niet onderbouwd is!

Begin alweer een vreemd gevoel te krijgen bij deze gemeente hoop dat het financieel haalbaar is op huidige locatie! maar ga er met het beleid van de gemeente tot nu toe vanuit
dat cambuur dit niet rond krijgt t.a.v winkels etc.

Moeten dit perse winkels zijn?

yellow@ndblue

#3166
Citaat van: scclwd op januari 23, 2015, 18:49:36
Moeten dit perse winkels zijn?
nog meer kantoren ook niet denk ik zeg jij maar wat je denkt dan wat een heel stadion zal kunnen betalen? voorheen had cambuur inkomsten vanuit winkels/aldi/c1000/etc die zijn nu van leyten en als cambuur dan blijft waar ze nu zitten zullen ze wat betreft de west tribune al geen inkomsten van hebben (of cambuur moet voor miljoenen de winkels terug kopen!)

Zou mij niets verbazen dat wat de gemeente betreft een summiere verbouwing genoeg is! dat ze hier op aan sturen, en dat cambuur dit door heeft  en dit niet ziet zitten i.v.m  de toekomst/opbouw van onze club.

scclwd

Iemand 'ergens' nog iets opgevangen gisteravond? Zakenclub?

Eewal

Zit nu naar Brighton te kijken in de FA cup; prachtig stadion! Achter de goals twee wat lagere tribunes en de lange zijden hoger!

Cor

Citaat van: scclwd op januari 25, 2015, 11:21:24
Iemand 'ergens' nog iets opgevangen gisteravond? Zakenclub?

Allemaal gezwets daar juh

Voetbal12

Dat stadion van hull city is ook een mooi stadion

Mitar

Citaat van: Voetbal12 op januari 26, 2015, 14:47:24
Dat stadion van hull city is ook een mooi stadion
Vind het persoonlijk maar niks. Veel te rond en weinig karakteristiek. Echt weer een voorbeeld van de multifunctionele moderne gedrochten van de huidige tijd.

Mitar

Citaat van: Eewal op januari 25, 2015, 18:47:48
Zit nu naar Brighton te kijken in de FA cup; prachtig stadion! Achter de goals twee wat lagere tribunes en de lange zijden hoger!
Bedoel je het American Express Stadium? Ik hoop het niet want als wij zoiets krijgen zou ik dat erg jammer vinden. 

Eewal

Citaat van: Mitar op januari 26, 2015, 15:28:04
Bedoel je het American Express Stadium? Ik hoop het niet want als wij zoiets krijgen zou ik dat erg jammer vinden.
wat was er mis met dat stadion dan?

Eewal

Het is rustig hier. Vanavond weten we toch meer over ons nieuwe stadion? De vergadering is besloten maar er is wel een uitkomst toch?

speculeter

Citaat van: Eewal op januari 26, 2015, 18:04:15
Het is rustig hier. Vanavond weten we toch meer over ons nieuwe stadion? De vergadering is besloten maar er is wel een uitkomst toch?
ook vanavond toch geen nieuws toch?

Eewal

Citaat van: speculeter op januari 26, 2015, 18:15:18
ook vanavond toch geen nieuws toch?
ik dacht dat vanavond de eindconclusies worden gepresenteerd.. Oftewel welke partijen stappen in WTC of hoe wordt huidige stadion verbouwd.. Dat zal toch niet nog weken 'intern' blijven?

Gasgeve

Morgen zou er toch nieuws komen?

058-4life

Als we het toch over voorbeelden hebben, Turf Moor van Burnley vind ik persoonlijk 1 van de mooiste stadions. Wolverhampton heeft ook wel een leuke, misschien iets te ambitieus maar goed  |:)

TARGET