Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Citaat van: Lore op januari 23, 2015, 09:07:22
Tsjah, traag is het zeker. Maar wij komen wel langzaam dichter bij! Nog een paar weekjes toch?

Voor het besluit ja, dan nog moeten het hele circus van papieren nog gaan lopen, bezwaren van omwonenden etc, zijn we weer maanden verder, we mogen blij wezen dat ergens volgend jaar de eerste paal de grond in gaat, dan nog 2? jaar bouwen, het is te hopen dat het niet te laat is.

Lore

Citaat van: DayDreamer op januari 23, 2015, 10:47:03
Voor het besluit ja, dan nog moeten het hele circus van papieren nog gaan lopen, bezwaren van omwonenden etc, zijn we weer maanden verder, we mogen blij wezen dat ergens volgend jaar de eerste paal de grond in gaat, dan nog 2? jaar bouwen, het is te hopen dat het niet te laat is.

Cambuur wilde 2017/2018 erin spelen? Dit jaar Europees voetbal halen, dan denk ik dat wij betere spelers kunnen aantrekken en volgend jaar kunnen overleven. Dan nog 1 seizoen overleven!

Man, man, het zou kunnen......

SCC-J

#3152
Citaat van: DayDreamer op januari 23, 2015, 09:01:46
Dit is toch niet normaal, hoelang dit allemaal moet duren, in feite weten we nog helemaal niks noppes.
Blij maken met een dode mus, zeg dan niks, blegh  :wall :R

Kutpolitiek. :rodekaart
Als je goed had gelezen kon je dit verwachten.

Goudvinger

Volgens mij is gisteren alleen maar besloten hoe Cambuur & co. de raad volgende week gaan informeren. Dat men komende week geen beslissing neemt, is toch geen nieuws?

scclwd

Citaat van: Goudvinger op januari 23, 2015, 11:02:58
Volgens mij is gisteren alleen maar besloten hoe Cambuur & co. de raad volgende week gaan informeren. Dat men komende week geen beslissing neemt, is toch geen nieuws?

Cambuur en de gemeente zijn er denk ik toch samen wel uit waar ze voor kiezen? 

roepieh

wat ik me afvraag na het zien van deze foto, past het eigenlijk nog wel bij het WTC?


Galdiano

Cambuur stadion zou rechts (niet op de foto te zien) moeten komen. Daar is nog aardig wat ruimte.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DayDreamer

Citaat van: roepieh op januari 23, 2015, 13:24:44
wat ik me afvraag na het zien van deze foto, past het eigenlijk nog wel bij het WTC?



Moet op het parkeerterrein komen rechts op de foto. Oude ijshal zal gesloopt worden.

fred

Stadion had gewoon bovenop dat ijshok gemoeten !

Marc S

Citaat van: DayDreamer op januari 23, 2015, 10:47:03
Voor het besluit ja, dan nog moeten het hele circus van papieren nog gaan lopen, bezwaren van omwonenden etc, zijn we weer maanden verder, we mogen blij wezen dat ergens volgend jaar de eerste paal de grond in gaat, dan nog 2? jaar bouwen, het is te hopen dat het niet te laat is.

Als ze slim zijn houden ze het stil tot de 6 weken zijn verstreken dat er bezwaarschriften mogen worden in gestuurd. betekend wel dat we wat langer moeten wachten op nieuws.

moodygrunn

Citaat van: Marc S op januari 23, 2015, 14:54:59
Als ze slim zijn houden ze het stil tot de 6 weken zijn verstreken dat er bezwaarschriften mogen worden in gestuurd. betekend wel dat we wat langer moeten wachten op nieuws.

Stilhouden mag volgens mij niet
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/ruimtelijke-ordening-en-gebiedsontwikkeling/vraag-en-antwoord/wat-is-een-bestemmingsplan-en-wanneer-kan-ik-bezwaar-maken-tegen-een-bestemmingsplan.html
In Henk en Sandor we trust

Marc S

Citaat van: moodygrunn op januari 23, 2015, 15:19:44
Stilhouden mag volgens mij niet
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/ruimtelijke-ordening-en-gebiedsontwikkeling/vraag-en-antwoord/wat-is-een-bestemmingsplan-en-wanneer-kan-ik-bezwaar-maken-tegen-een-bestemmingsplan.html

Hmm ja bij een stadion gaat dat wat lastiger  :P maar normaal gesproken als je wilt verbouwen kan je er voor kiezen om nog niet te beginnen als je de vergunning hebt.

jeff

Citaat van: Marc S op januari 23, 2015, 16:38:35
Hmm ja bij een stadion gaat dat wat lastiger  :P maar normaal gesproken als je wilt verbouwen kan je er voor kiezen om nog niet te beginnen als je de vergunning hebt.
Kan nu ook wel, gewoon in de huis aan huis zetten, en veder niks. En dan hopen dat niemand het leest.

moodygrunn

Citaat van: jeff op januari 23, 2015, 16:42:33
Kan nu ook wel, gewoon in de huis aan huis zetten, en veder niks. En dan hopen dat niemand het leest.

Jah, maar de bestuurders hebben ook een verantwoordelijkheid naar de burgers toe:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Code_goed_openbaar_bestuur

Participatie
    Het bestuur weet wat er leeft in de maatschappij en laat zien wat het daarmee doet.

De inspraak- en bezwaarmogelijkheden zijn onderdeel hiervan. Volgens mij ontkomen we niet aan dergelijke beslissingen en procedures
In Henk en Sandor we trust

yellow@ndblue

Citaat van: scclwd op januari 23, 2015, 09:08:37
Hier lees ik dat de gemeente eind vorig jaar extra onderzoek wilde doen naar de huidige locatie. Met andere woorden: Cambuur zelf koos toen voor wtc. Dat strookt niet met de berichten dat huidige locatie voor Cambuur nummer 1 zou zijn en de gemeente juist wtc kiest.

Ik snap het niet meer.

Denk dat de gemeente ons op de huidige plek wil houden! zo goedkoop mogelijk bouwen vernieuwen en dan maar afwachten of cambuur
dit jarenlang financieel vol kan houden zonder inkomen van winkels etc ,want de gemeente wil geen concurrentie naar Winkelcentrum de centrale/Binnenstad.
(op termijn de doodsteek voor cambuur??)

En omdat er inmiddels veel leegstand is rondom/achter het wtc zien ze cambuur daar liever niet heengaan omdat daar dan weer te veel  concurrentie ontstaat!
Cambuur wil zelf dus graag naar nieuwbouw/WTC dat zo goed als financieel onderbouwd is (WTC Redding Cambuur??)

Maar eigenlijk heeft de gemeente dus al gezegd liever niet naar WTC, eerst maar kijken naar de huidige locatie  die  financieel niet onderbouwd is!

Begin alweer een vreemd gevoel te krijgen bij deze gemeente hoop dat het financieel haalbaar is op huidige locatie! maar ga er met het beleid van de gemeente tot nu toe vanuit
dat cambuur dit niet rond krijgt t.a.v winkels etc.