Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Citaat van: TARGET op januari 22, 2015, 10:59:46
Omdat de club nu leeft op de locatie waar we zitten.. ik ben bang dat als je veranderd van locatie je de angel uit de club steekt.! :y

En dus degradatie ?  8P

TARGET


Lore

Citaat van: TARGET op januari 22, 2015, 10:56:24
@clint.!! denk je nou echt dat we degraderen op de huidige locatie.?! de dikste onzin.!!

Zonder dat er iets aan het stadion gebeurd? 100% Zeker, de enige vraag is wanneer!

scclwd

Hoe komt die telegraaf aan dit soort informatie, dat het wtc gaat worden? Ik hoop het in godsnaam niet.

scclwd

Citaat van: Lore op januari 22, 2015, 11:06:10
Zonder dat er iets aan het stadion gebeurd? 100% Zeker, de enige vraag is wanneer!

Maar als je gaat verbouwen is het een ander verhaal.

Mitar

Spanning is niet te houden. Wat zou het toch uniek zijn dat wij financieel kunnen groeien met behoud van de unieke locatie waar we nu zitten. Dat is weinig clubs gegeven!

TARGET

Indd.. dan ben ik zeer blij.!! en velen met mij.!!

666

Citaat van: scclwd op januari 22, 2015, 11:06:28
Hoe komt die telegraaf aan dit soort informatie, dat het wtc gaat worden? Ik hoop het in godsnaam niet.

Van Twitter denk ik, of cambuuronline.nl of de leugenardercourant  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

DayDreamer

Citaat van: Mitar op januari 22, 2015, 11:07:44
Spanning is niet te houden. Wat zou het toch uniek zijn dat wij financieel kunnen groeien met behoud van de unieke locatie waar we nu zitten. Dat is weinig clubs gegeven!

Er komt vandaag niks naar buiten hoor, tenzij er gelekt gaat worden.

scclwd

Wat denken jullie? Ik lees zoveel tegenstrijdige berichten. De een heeft gehoord dat we blijven, de ander denkt al maanden zeker te weten dat het wtc wordt. Wtc zou ik persoonlijk rampzalig vinden.

Scc01

Citaat van: TARGET op januari 22, 2015, 10:56:24
@clint.!! denk je nou echt dat we degraderen op de huidige locatie.?! de dikste onzin.!!
maar dan wel zelf met een kansloos verhaal komen dat de angel eruit wordt gehaald als we naar het wtc gaan. En dat we dan wel eventueel degraderen.

Dat is toch dezelfde onzin?

Mitar

Citaat van: DayDreamer op januari 22, 2015, 11:11:41
Er komt vandaag niks naar buiten hoor, tenzij er gelekt gaat worden.
Wordt er weleens niet gelekt dan?

speculeter

Er komt vandaag heus wel iets naar buiten.
Is nou alleen die gemeenteraad aan het vergaderen of zit er ook een delegatie van cambuur bij?

Scc01

Citaat van: scclwd op januari 22, 2015, 11:15:38
Wat denken jullie? Ik lees zoveel tegenstrijdige berichten. De een heeft gehoord dat we blijven, de ander denkt al maanden zeker te weten dat het wtc wordt. Wtc zou ik persoonlijk rampzalig vinden.

Gewoon afwachten. Een ramp is het niet. De meest haalbare optie moet gewoon gekozen worden.

dit is mien club

Precies kijken wat het meest realistisch is.

Ik denk het WTC en hoop op huidige locatie
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it