Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: Zuid1991 op januari 20, 2015, 19:59:47
Hoezo sneu? Ik geef gewoon door wat er op Facebook staat.
Sneu is voor mij de meer dan 200 likes daar misschien voor de gek houden!

Jij voelt je blijkbaar aangesproken.  :|

Lore

Citaat van: Zuid1991 op januari 20, 2015, 19:59:47
Hoezo sneu? Ik geef gewoon door wat er op Facebook staat.
Sneu is voor mij de meer dan 200 likes daar misschien voor de gek houden!

Wat maak je je druk, elke idioot kan een Facebook pagina aanmaken.

Zuid1991


Zuid1991

Citaat van: Lore op januari 20, 2015, 20:21:48
Wat maak je je druk, elke idioot kan een Facebook pagina aanmaken.
Ik maak me er niet druk om, geef alleen de info hierover en mijn mening. ;)

dizzhead

Citaat van: Lore op januari 20, 2015, 20:15:43
Ik voel de druk!  :zweep

Maar het is ook voor mij niet zeker dat Cambuur naar WTC gast. De gemeenteraad kan dit blokkeren. Ik weet alleen 100% zeker dat Cambuur naar WTC wil.



Als ik dit Lees, moet ik ook op gevoel zeggen dat dat mogelijk meegespeeld heeft in de keuze van GvdB. Als je qua perspectief niet het gevoel hebt je ambities waar te kunnen maken, ga je de ambitie elders zoeken. Had GvdB ook niet gezegd dat die pas zou vertrekken als het besluit rondom het stadion genomen zou zijn.

Ja, een hoop gespeculeer. Maar ik zeg, we blijven waar we zitten.  |:)

NRG

Citaat van: hobbes op januari 20, 2015, 16:58:50
Ik denk dat de eventuele winkels die bij het stadion gerealiseerd worden meer baad hebben bij de bereikbaarheid van de WTC optie dan de bereikbaarheid van de huidige situatie. Dat is nu al een ramp. Dit zal toch ook meespelen.

Als je veel m2 moet verhuren om de exploitatie van een nieuw stadion rond te krijgen, lijkt me dat op de huidige locatie zo goed als onmogelijk.

SCC-J

Citaat van: NRG op januari 20, 2015, 20:53:29
Als je veel m2 moet verhuren om de exploitatie van een nieuw stadion rond te krijgen, lijkt me dat op de huidige locatie zo goed als onmogelijk.

Waarom?

Grote van het stadion zal niet veel verschillen of het nu bij WTC of cplein komt. De invulling van de m2 is dan wel weer compleet anders.

Lore

Citaat van: SCC-J op januari 20, 2015, 22:01:01
Waarom?

Grote van het stadion zal niet veel verschillen of het nu bij WTC of cplein komt. De invulling van de m2 is dan wel weer compleet anders.

Nou een van de redenen is dat ik twee van de investeerders weet. 1 maakt het niet uit, want die wil alleen maar bouwen! 1 kan eigenlijk niet naar Cambuurplein.

kickandrush

Het stadion blijft gewoon waar het hoort; aan het plein.  |:)

DayDreamer

Citaat van: Lore op januari 21, 2015, 08:03:12
Nou een van de redenen is dat ik twee van de investeerders weet. 1 maakt het niet uit, want die wil alleen maar bouwen! 1 kan eigenlijk niet naar Cambuurplein.

Als we aan het plein blijven, zullen we nooit de begroting halen die we bij het WTC hadden kunnen realiseren. Mede om dit verhaal, er zullen altijd investeerders zijn die nu eenmaal niks te zoeken aan het plein.

NRG

Citaat van: DayDreamer op januari 21, 2015, 09:45:45
Als we aan het plein blijven, zullen we nooit de begroting halen die we bij het WTC hadden kunnen realiseren. Mede om dit verhaal, er zullen altijd investeerders zijn die nu eenmaal niks te zoeken aan het plein.

Eens. Als je echt structureel naar een begroting wil groeien die hoort bij een stabiele eredivisie middenmotor, is het WTC denk ik de enige optie.

michello

Citaat van: NRG op januari 21, 2015, 09:53:32
Eens. Als je echt structureel naar een begroting wil groeien die hoort bij een stabiele eredivisie middenmotor, is het WTC denk ik de enige optie.

En zo is het. Vraag me af of sommige voorstanders van "blijven op de huidige locatie" zich  realiseren dat dit sportief gezien de minst gunstige uitkomst zal zijn.

Eewal

Citaat van: michello op januari 21, 2015, 10:00:36
En zo is het. Vraag me af of sommige voorstanders van "blijven op de huidige locatie" zich  realiseren dat dit sportief gezien de minst gunstige uitkomst zal zijn.
een aantal interesseert dat niet... Helaas.. Ik wil liefst nooit meet JL. Doe maar WTC..

borlwd

En waarom dan :?

Hangt er helemaal vanaf hoe ze de financiering willen doen natuurlijk. De begroting van de voetbalclub zelf hangt meer van het stadion en de faciliteiten af. Die kunnen natuurlijk op beide locaties precies hetzelfde zijn. De vraag is meer wat de kosten van beide/alle opties zijn.

megusta

De sfeer van de wijk , de uniekheid van de locatie, of een 13 in dozijn verhaal.
Cambuur kan als 1 van de weinige clubs in nl op een prachtige locatie blijven spelen en dan blijft dat rauwe er om heen, het geen wat ik juist mooi vindt van de club.
Een nieuwe locatie en commercieler is qua geld beter, maar het haalt het unieke qua locatie en dus ook gedeeltelijk qua club er af.

Het is maar net wat je wilt, ik  hoop echt op de oude locatie, met echt gras :)