Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

En ik kan mij niet voorstellen dat Facebook be like dit uit zijn duim zuigt...
Dat zou echt geen humor zijn...

Lore

Citaat van: Zuid1991 op januari 20, 2015, 17:54:59
En ik kan mij niet voorstellen dat Facebook be like dit uit zijn duim zuigt...
Dat zou echt geen humor zijn...

Vriend, hoor je wel wat je zelf zegt? "iemand" maakt een facebook-pagina aan en zet daar iets op en jij kan je niet voorstellen dat het niet waar is!

Ooit Russische televisie gezien? Das ook vaak niet waar en daar hebben ze er zelfs filmpjes bij!

scclwd

Citaat van: Zuid1991 op januari 20, 2015, 17:54:59
En ik kan mij niet voorstellen dat Facebook be like dit uit zijn duim zuigt...
Dat zou echt geen humor zijn...

Ons blij maken met een dooie mus...

jeff

Citaat van: Zuid1991 op januari 20, 2015, 17:54:59
En ik kan mij niet voorstellen dat Facebook be like dit uit zijn duim zuigt...
Dat zou echt geen humor zijn...
Bij de reacties staat er ergens:
CiteerAls dit niet klopt is t echt een fiasco voor deze "fan" page
Antwoord Cambuur be like
CiteerAch, kan me er niet druk overmaken hehe.. ;)

Dus hoe betrouwbaar is dit?

Cor

Citaat van: Lore op januari 20, 2015, 17:56:50
Vriend, hoor je wel wat je zelf zegt? "iemand" maakt een facebook-pagina aan en zet daar iets op en jij kan je niet voorstellen dat het niet waar is!

Ooit Russische televisie gezien? Das ook vaak niet waar en daar hebben ze er zelfs filmpjes bij!

En dat zeggen de Russen van ons  8)

scclwd

Citaat van: jeff op januari 20, 2015, 18:11:55
Bij de reacties staat er ergens: Antwoord Cambuur be like
Dus hoe betrouwbaar is dit?

Hij vertelt details, asfalteren achter noord. Als je iets verzint lijkt me niet dat je dat soort dingen erbij zet.

Zuid1991

Ja das niet zo moeilijk. Dat asfalteren, dat kun je letterlijk zien nu dat het gebeurt.
Maar kan me niet voorstellen dat deze gast t verzint....
Ik hou van humor, maar niet van dit soort grappen, mocht het een grap wezen.

Bernardo

Tja, zoveel mensen horen wat en allemaal horen ze andere dingen.  8P

Harry L.

Ik zet een tientje op Lore, ik ga ervan uit dat het bij het WTC  komt. Renovatie lijkt me geen optie en op de velden van Leeuwarden lijkt me ook sterk.

Marc S

Citaat van: Bernardo op januari 20, 2015, 18:31:29
Tja, zoveel mensen horen wat en allemaal horen ze andere dingen.  8P

Uit betrouwbare bron heb ik begrepen dat Cambuur naar Assen verhuist  :zweep :_schater

Zuid1991

Citaat van: Lore op januari 20, 2015, 17:56:50
Vriend, hoor je wel wat je zelf zegt? "iemand" maakt een facebook-pagina aan en zet daar iets op en jij kan je niet voorstellen dat het niet waar is!

Ooit Russische televisie gezien? Das ook vaak niet waar en daar hebben ze er zelfs filmpjes bij!
En daarom wonen wij in Nederland...

eeh ja juh

Citaat van: Marc S op januari 20, 2015, 19:04:42
Uit betrouwbare bron heb ik begrepen dat Cambuur naar Assen verhuist  :zweep :_schater

dat mag om mij ook wel .... is een stuk minder ver fietsen voor mij    :P

SCC-J

Cambuur be like als serieuze beschouwen. Kan het nog sneuer? Ja er aantoevoegen dat er geasfalteerd gaat worden..... Mocht het hier blijven zal er wel wat meer veranderen dan een beetje asvalt.

Zuid1991

Hoezo sneu? Ik geef gewoon door wat er op Facebook staat.
Sneu is voor mij de meer dan 200 likes daar misschien voor de gek houden!
Citaat van: SCC-J op januari 20, 2015, 19:51:57
Cambuur be like als serieuze beschouwen. Kan het nog sneuer? Ja er aantoevoegen dat er geasfalteerd gaat worden..... Mocht het hier blijven zal er wel wat meer veranderen dan een beetje asvalt.

Lore

Citaat van: Harry L. op januari 20, 2015, 19:02:54
Ik zet een tientje op Lore, ik ga ervan uit dat het bij het WTC  komt. Renovatie lijkt me geen optie en op de velden van Leeuwarden lijkt me ook sterk.

Ik voel de druk!  :zweep

Maar het is ook voor mij niet zeker dat Cambuur naar WTC gast. De gemeenteraad kan dit blokkeren. Ik weet alleen 100% zeker dat Cambuur naar WTC wil.