Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Citaat van: Lore op januari 19, 2015, 22:34:38
Dat kan ik in ieder geval bevestigen en mijn 'bron' is 100%

Maar dat was in november zei je. Als het toen al duidelijk was, waarom dan zo lang wachten om met de gemeente om tafel te gaan? Of hebben die misschien in de tussentijd de vergunningen geregeld?

Lore

Citaat van: scclwd op januari 19, 2015, 22:39:01
Maar dat was in november zei je. Als het toen al duidelijk was, waarom dan zo lang wachten om met de gemeente om tafel te gaan? Of hebben die misschien in de tussentijd de vergunningen geregeld?

Dat was inderdaad in November en er was toen inderdaad een probleem met een ambtenaar die een bepaalde aanvraag niet in behandeling wou nemen. Henk deinum zou dat toen oplossen.

De reden dat ik zei dat WTC eerste keuze is, omdat Cambuur toen erg duidelijk was over zowel WTC als het huidige stadion. Een dag later kwam in de krant dat het huidige stadion toen nog verder onderzocht zou worden. Dat verbaasde mij omdat Cambuur dat toen niet als echte optie zag. Ik vermoed dat het toch verder is uitgewerkt omdat zij wel een plan b wilde hebben.

scclwd

Citaat van: Lore op januari 19, 2015, 22:43:53
Dat was inderdaad in November en er was toen inderdaad een probleem met een ambtenaar die een bepaalde aanvraag niet in behandeling wou nemen. Henk deinum zou dat toen oplossen.

De reden dat ik zei dat WTC eerste keuze is, omdat Cambuur toen erg duidelijk was over zowel WTC als het huidige stadion. Een dag later kwam in de krant dat het huidige stadion toen nog verder onderzocht zou worden. Dat verbaasde mij omdat Cambuur dat toen niet als echte optie zag. Ik vermoed dat het toch verder is uitgewerkt omdat zij wel een plan b wilde hebben.

Duidelijk. Nu maar hopen dat de gemeente dwarsligt aangaande wtc.

John Hiatt

Citaat van: Galdiano op januari 19, 2015, 22:38:52
Ik heb even wat rond gevraagd, die normaal aardig op de hoogte zijn, dit ben ik gaan doen naar aanleiding van het geen wat ik zaterdag opving in Den Haag over de huidige locatie.

Gemeenteraad heeft de beslissende hand aankomende week.

Kan niet! In een besloten vergadering kan geen beslissing worden genomen!

Spine

Citaat van: John Hiatt op januari 19, 2015, 22:51:09
Kan niet! In een besloten vergadering kan geen beslissing worden genomen!
Klopt en staat ook niet in het persbericht dat de gemeenteraad er over gaat stemmen. Er staat dat de raad ingelicht wordt op een besloten vergadering.
Sommige mensen lezen niet goed hier.

SCC-J

Citaat van: Galdiano op januari 19, 2015, 22:38:52
Ik heb even wat rond gevraagd, die normaal aardig op de hoogte zijn, dit ben ik gaan doen naar aanleiding van het geen wat ik zaterdag opving in Den Haag over de huidige locatie.

Gemeenteraad heeft de beslissende hand aankomende week.
daar gaat de gemeenteraad echt niet binnen een week over beslissen hoor.

poelie-lwd

Geen bron hebben is zoooooo 2014  :devil

Luuster nou maar naar Cantello, die roept niet zomaar iets....


Althans niet zonder  :grolsch  l0l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Zuid1991

Cambuur be like op Facebook geeft aan dat hij/zij bijna zeker weet dat stadion op huidige plaats blijft?

thankyou

Betrouwbare bron.. maar wat is betrouwbaar voordat er iets op cambuur.nl staat...
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Zuid1991

Je hebt gelijk maar hij zal het er niet voor de grap opzetten denk ik?

hobbes

Ik denk dat de eventuele winkels die bij het stadion gerealiseerd worden meer baad hebben bij de bereikbaarheid van de WTC optie dan de bereikbaarheid van de huidige situatie. Dat is nu al een ramp. Dit zal toch ook meespelen.

speculeter

Citaat van: Zuid1991 op januari 20, 2015, 16:54:51
Cambuur be like op Facebook geeft aan dat hij/zij bijna zeker weet dat stadion op huidige plaats blijft?
wie is precies cambuur be like?

DannySCC

Citaat van: Zuid1991 op januari 20, 2015, 16:54:51
Cambuur be like op Facebook geeft aan dat hij/zij bijna zeker weet dat stadion op huidige plaats blijft?

Zag het inderdaad ook staan we zullen het zien
AMF

jeff


Lore

Citaat van: hobbes op januari 20, 2015, 16:58:50
Ik denk dat de eventuele winkels die bij het stadion gerealiseerd worden meer baad hebben bij de bereikbaarheid van de WTC optie dan de bereikbaarheid van de huidige situatie. Dat is nu al een ramp. Dit zal toch ook meespelen.

Ik kan mij gewoon echt niet voorstellen dat 1 van de investeerder naar het Cambuurplein komt. Dat kan haast niet. Dus dan zouden er voor de optie op het Cambuurplein andere investeerders bij moeten zitten