Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: scclwd op januari 19, 2015, 21:42:13
Gister zei je nog wat anders.

Alles wees op het WTC. Zaterdag kreeg ik echter te horen dat huidige locatie ook zeker reëel is.
Dit schijnt als plan B beschikbaar te zijn. Cambuur gokt dus niet op één paard. (waar ik uiterst tevreden mee ben)

Weekje wachten en we weten meer  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

scclwd

Citaat van: Galdiano op januari 19, 2015, 21:57:53
Alles wees op het WTC. Zaterdag kreeg ik echter te horen dat huidige locatie ook zeker reëel is.
Dit schijnt als plan B beschikbaar te zijn. Cambuur gokt dus niet op één paard. (waar ik uiterst tevreden mee ben)

Weekje wachten en we weten meer  |:)

Als cambuur zelf wtc op 1 heeft, en de gemeente gaat waarschijnlijk ook voor wtc, is het duidelijk,,,

Lore

Citaat van: scclwd op januari 19, 2015, 21:59:27
Als cambuur zelf wtc op 1 heeft, en de gemeente gaat waarschijnlijk ook voor wtc, is het duidelijk,,,

Hoezo de gemeente? Er is nog geen uitspraak van de gemeenteraad

scclwd

Citaat van: Lore op januari 19, 2015, 22:01:09
Hoezo de gemeente? Er is nog geen uitspraak van de gemeenteraad

De verwachting is toch dat die voor wtc gaan, ivm veiligheid.

Lore

Citaat van: scclwd op januari 19, 2015, 22:03:39
De verwachting is toch dat die voor wtc gaan, ivm veiligheid.

O, zo bedoel je. Nou er zijn ook argumenten te bedenken om het niet te willen. Mocht de gemeente de infrastructuur moeten aanpassen dan kan dat veel geld kosten. Aan de andere kant heeft de gemeente een overeenkomst met Leijten, waarover onderhandeld moet worden als Cambuur hier blijft.

scclwd

Hoop nog steeds met heel mijn hart dat we hier blijven, maar zie het met de dag somberder in.

speculeter

Dus eigenlijk na aaaaaaal die tijd is er nog GEEN duidelijkheid.

Galdiano

Citaat van: scclwd op januari 19, 2015, 22:08:54
Hoop nog steeds met heel mijn hart dat we hier blijven, maar zie het met de dag somberder in.

Ik zag het ook somber in, maar ben toch weer enigszins optimistisch, dat ze de huidige locatie nog niet afgeschreven hebben.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: speculeter op januari 19, 2015, 22:10:54
Dus eigenlijk na aaaaaaal die tijd is er nog GEEN duidelijkheid.

Na de gemeenteraad staat vast waar het gaat komen. En dan is er duidelijkheid.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op januari 19, 2015, 22:12:11
Na de gemeenteraad staat vast waar het gaat komen. En dan is er duidelijkheid.

Weet je dat zeker? Het is toch een informatieve bijeenkomst? De vergunningen worden volgens mij niet verstrekt. Volgens mij wordt alleen de intentie duidelijk

Scc01

Normaal is een bestemmingsplan wijzigen geen probleem. Maar als er een aantal grote bedrijven als investeerders bij zitten, zou het nog wel eens een probleem kunnen worden aangezien de middenstand veel macht heeft in Leeuwarden.
Toch zal er bij een eventueel op huidige locatie blijven ook een nieuw stadion gebouwd moeten worden. En dat moet ook door investeerders betaald worden. Ik ben benieuwd. Kan niet wachten om eindelijk weer eens wat te horen.

scclwd

Citaat van: Galdiano op januari 19, 2015, 22:11:34
Ik zag het ook somber in, maar ben toch weer enigszins optimistisch, dat ze de huidige locatie nog niet afgeschreven hebben.

Nee, maar is blijkbaar wel tweede keus. En die gemeente heeft al helemaal niets met sentiment dus mijn hoop is weer de grond ingeboord.

scclwd

Citaat van: Galdiano op januari 19, 2015, 22:11:34
Ik zag het ook somber in, maar ben toch weer enigszins optimistisch, dat ze de huidige locatie nog niet afgeschreven hebben.

Hoe weet jij dat wtc plan A is. Komt dit van een 'betrouwbare' bron?

Lore

Citaat van: scclwd op januari 19, 2015, 22:31:41
Hoe weet jij dat wtc plan A is. Komt dit van een 'betrouwbare' bron?

Dat kan ik in ieder geval bevestigen en mijn 'bron' is 100%

Galdiano

Citaat van: scclwd op januari 19, 2015, 22:31:41
Hoe weet jij dat wtc plan A is. Komt dit van een 'betrouwbare' bron?

Ik heb even wat rond gevraagd, die normaal aardig op de hoogte zijn, dit ben ik gaan doen naar aanleiding van het geen wat ik zaterdag opving in Den Haag over de huidige locatie.

Gemeenteraad heeft de beslissende hand aankomende week.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets