Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Lore op januari 16, 2015, 11:16:38
Leijten heeft inderdaad belang bij projectontwikkeling van de locatie. Er komt daar dan ook echt geen parkeerterrein, tenzij de gemeente Leijten uitkoopt.

Misschien parkeren ondergronds en daar bovenop de gebouwen zoals Leijten dat voor ogen heeft?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: poelie-lwd op januari 16, 2015, 09:56:47
Of we bouwen een nieuw stadion naast de oude  :proost

Dat is wel te hopen.... West en Noord zijn nou juist de tribunes die het minst mooi zijn. Stel je voor: Oost wordt de nieuwe hoofdtribune. Dan zie je op tv dus elke wedstrijd de huidige westtribune :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Eewal

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 16, 2015, 18:27:54
Dat is wel te hopen.... West en Noord zijn nou juist de tribunes die het minst mooi zijn. Stel je voor: Oost wordt de nieuwe hoofdtribune. Dan zie je op tv dus elke wedstrijd de huidige westtribune :|
nee huidige oost tribune is idd oogstrelend! Maar.... Alles nieuwbouw op huidige plek aub of anders compleet nieuw bij WTC als ik zou mogen kiezen..

Marc S

Ik zie het liefst nieuwbouw, of het op de velden van VV Leeuwarden is of bij het WTC maakt voor mij niet zo veel uit. Liever geen verbouwing dan spelen we pas echt in een bouwval.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Eewal op januari 16, 2015, 18:52:59
nee huidige oost tribune is idd oogstrelend! Maar.... Alles nieuwbouw op huidige plek aub of anders compleet nieuw bij WTC als ik zou mogen kiezen..

Qua bouw van de tribune natuurlijk, zonder die hoge muren.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Sakin

Gewoon stadion omdraaien. 1 Tribune laten staan en dan een nieuwe hoofdtribune met zijkanten vol business seats. En de tribune met uitvak laten staan. Kunnen we nu door voetballen terwijl achter het stadion gebouwd wordt aan ons nieuw supermodern en gaaf old school Engels stadion!!!!

scclwd

Citaat van: Lore op januari 16, 2015, 18:22:46
Nope, ook het huidige stadion was toen onderzocht. Als de beslissing bekend word gemaakt vertel ik mijn bron wel. Maar het zou mij heel erg verbazen als het niet WTC wordt.

Ik hoop dat je ongelijk krijgt  ;)

poelie-lwd

Citaat van: Lore op januari 16, 2015, 18:22:46
Nope, ook het huidige stadion was toen onderzocht. Als de beslissing bekend word gemaakt vertel ik mijn bron wel. Maar het zou mij heel erg verbazen als het niet WTC wordt.

Geen speld tussen te krijgen. Het wordt WTC, geen twijfel mogelijk.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

YellowBlue

Citaat van: NRG op januari 16, 2015, 09:41:10
Om een nieuw stadion rendabel te krijgen is flink wat commerciƫle ruimte nodig. Waar denken jullie die te laten als het huidige stadion verbouwt zou worden. Kan me niet voorstellen dat Cambuur voor de verbouw variant zou kiezen.

Als Oost de nieuwe hoofdtribune wordt kun je daar skyboxen en dergelijke bouwen toch?

vialli

Sorry mensen, ik hef d'r totaal geen vertrouwen in en denk dat dat stadion er pas komt as Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen. We hevve van DE GEMEENTE GEEN MEDEWERKING TE VERWACHTEN :zucht

NRG

Citaat van: YellowBlue op januari 16, 2015, 20:52:18
Als Oost de nieuwe hoofdtribune wordt kun je daar skyboxen en dergelijke bouwen toch?

Ik bedoel m2 die je kan verhuren aan derden  om het stadion rendabel te krijgen. Gaat volgens mij nooit lukken op de huidige locatie.

SCC-J

Citaat van: vialli op januari 16, 2015, 22:32:14
Sorry mensen, ik hef d'r totaal geen vertrouwen in en denk dat dat stadion er pas komt as Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen. We hevve van DE GEMEENTE GEEN MEDEWERKING TE VERWACHTEN :zucht

Vertel..

vialli

Citaat van: SCC-J op januari 17, 2015, 17:30:15
Vertel..

Bij het WTC is de exploitatie volgens Cambuur rond, maar de wegen en parkeerterreinen
zijn voor rekening van de gemeente en vergen een investering inclusief stadion van zo'n
40!! miljoen en gezien de bezuinigingen zullen ze zich daar weer achter verschuilen.
Verbouw op de oude plek is niet rendabel en zullen investeerders die wel naar het WTC
willen weer afhaken.

Lore

Citaat van: vialli op januari 17, 2015, 18:42:59
Bij het WTC is de exploitatie volgens Cambuur rond, maar de wegen en parkeerterreinen
zijn voor rekening van de gemeente en vergen een investering inclusief stadion van zo'n
40!! miljoen en gezien de bezuinigingen zullen ze zich daar weer achter verschuilen.
Verbouw op de oude plek is niet rendabel en zullen investeerders die wel naar het WTC
willen weer afhaken.

40 miljoen? Leggen ze gouden wegen aan!

Dit is wel nieuwe informatie!

vialli

#2894
Citaat van: Lore op januari 17, 2015, 18:44:29
40 miljoen? Leggen ze gouden wegen aan!

Dit is wel nieuwe informatie!

Dat is INCLUSIEF EEN STADION van ongeveer 25 miljoen!!