Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: poelie-lwd op januari 16, 2015, 09:56:47
Of we bouwen een nieuw stadion naast de oude  :proost

Dat is een goede optie, dan KAN je op de plek waar nu het stadion staat meer parkeergelegenheden maken.
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

scclwd

Citaat van: Scc01 op januari 16, 2015, 10:18:38

Mooi dat het je allemaal geen zak kan schelen. Maar dat weten we nu wel.

Ik wist niet dat je kwaad werd  :)

Lore

Citaat van: DeGroteLeeuwarder op januari 16, 2015, 10:20:48
Dat is een goede optie, dan KAN je op de plek waar nu het stadion staat meer parkeergelegenheden maken.

Dat gaat Leijten ook direct mee akkoord denk ik!

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: Lore op januari 16, 2015, 11:03:06
Dat gaat Leijten ook direct mee akkoord denk ik!

Dan wil die ook gelijk appartementen en nieuwe winkels ensu
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

Zuid1991

Heren verbouw/nieuwbouw kan op huidige locatie tijdens een seizoen. Bij Sparta is dit ook gebeurd.
Het veld is daar zelfs een kwartslag gedraaid!

Lore

Citaat van: DeGroteLeeuwarder op januari 16, 2015, 11:05:27
Dan wil die ook gelijk appartementen en nieuwe winkels ensu

Leijten heeft inderdaad belang bij projectontwikkeling van de locatie. Er komt daar dan ook echt geen parkeerterrein, tenzij de gemeente Leijten uitkoopt.

Dit is ook een extra reden waarom verbouwing van het huidige stadion niet realistisch is. De gemeente zal dan met Leijten om de tafel moeten, terwijl Cambuur een plan rond heeft voor het WTC terrein waarbij de gemeente niet hoeft te betalen.

Scc01

Citaat van: scclwd op januari 16, 2015, 10:23:42
Ik wist niet dat je kwaad werd  :)

Werd ik ook niet:)
Wordt ik wel als we eind deze maand weer met een kluitje in het riet gestuurd worden:)

SCC-J

Citaat van: Lore op januari 16, 2015, 11:16:38
Leijten heeft inderdaad belang bij projectontwikkeling van de locatie. Er komt daar dan ook echt geen parkeerterrein, tenzij de gemeente Leijten uitkoopt.

Dit is ook een extra reden waarom verbouwing van het huidige stadion niet realistisch is. De gemeente zal dan met Leijten om de tafel moeten, terwijl Cambuur een plan rond heeft voor het WTC terrein waarbij de gemeente niet hoeft te betalen.

Project ontwikkeling kan ook stadion en commerciële ruimte zijn op huidige plek Waar het nog kan appartementen. Maar dan kan grond vv Leeuwarden, wat van de gemeente is parkeerruimte worden.

We zien het wel.

Lore

Citaat van: SCC-J op januari 16, 2015, 12:21:27
Project ontwikkeling kan ook stadion en commerciële ruimte zijn op huidige plek Waar het nog kan appartementen. Maar dan kan grond vv Leeuwarden, wat van de gemeente is parkeerruimte worden.

We zien het wel.

Hmm, zou kunnen, maar kan mij niet voorstellen dat Leijten dit voor ogen heeft.

Nogmaals als er na eind november geen grote veranderingen zijn geweest dan wordt eind deze maand bekend gemaakt dat wij naar het WTC gaan.

scclwd

Citaat van: Lore op januari 16, 2015, 13:39:40
Hmm, zou kunnen, maar kan mij niet voorstellen dat Leijten dit voor ogen heeft.

Nogmaals als er na eind november geen grote veranderingen zijn geweest dan wordt eind deze maand bekend gemaakt dat wij naar het WTC gaan.

Zou het kunnen dat je, wat je blijkbaar gehoord hebt, verkeerd hebt geinterpreteerd?

dizzhead

Als alles op voorhand wijst op locatie B (WTC in dit geval), wordt het locatie A. Om stakeholders van locatie A niet in pole position te zetten natuurlijk.






































Schreef hij hoopvol.

DK

de gemeente Leeuwarden kennende is er nog een 3e optie: het hele sootsje gaat niet door..  :?

Lore

Citaat van: scclwd op januari 16, 2015, 13:58:47
Zou het kunnen dat je, wat je blijkbaar gehoord hebt, verkeerd hebt geinterpreteerd?

Onmogelijk! Letterlijk "De financiële onderbouwing is rond" en "verbouwing op de huidige locatie zou feitelijk nieuwbouw zijn, omdat er slechts elementen gebruikt kunnen worden" en "De voorkeur van Cambuur is rond".


scclwd

Citaat van: Lore op januari 16, 2015, 17:23:35
Onmogelijk! Letterlijk "De financiële onderbouwing is rond" en "verbouwing op de huidige locatie zou feitelijk nieuwbouw zijn, omdat er slechts elementen gebruikt kunnen worden" en "De voorkeur van Cambuur is rond".

Ok. Misschien zijn beide locaties inmiddels onderzocht en op dat moment alleen wtc, wat toen dus blijkbaar financieel rond was. Daarna is de locatie (wijk Cambuur) bekeken. Misschien lijkt dat nu gunstiger? Dan zou dat dus nieuwbouw zijn ipv verbouw.

Lore

Citaat van: scclwd op januari 16, 2015, 17:49:29
Ok. Misschien zijn beide locaties inmiddels onderzocht en op dat moment alleen wtc, wat toen dus blijkbaar financieel rond was. Daarna is de locatie (wijk Cambuur) bekeken. Misschien lijkt dat nu gunstiger? Dan zou dat dus nieuwbouw zijn ipv verbouw.

Nope, ook het huidige stadion was toen onderzocht. Als de beslissing bekend word gemaakt vertel ik mijn bron wel. Maar het zou mij heel erg verbazen als het niet WTC wordt.