Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: Lore op januari 09, 2015, 15:35:19
Moet Cambuur dan de plannen in de Kleine Leeuwarder bekend gaan maken?
gewoon aan iedereen in een keer. Ook wel een persconferentie.

TARGET

Er komt sowieso een nieuw(vernieuwd) stadion.!!

moodygrunn

Citaat van: TARGET op januari 09, 2015, 18:49:48
Er komt sowieso een nieuw(vernieuwd) stadion.!!

bron? of aan je water zitten voelen?
In Henk en Sandor we trust

TARGET

bronnen.!! en warm water..!

moodygrunn

Dat er 'iets' zou gaan gebeuren was geloof ik niet meer im frage, grootste question de jambon was alleen nog of het nieuw- of verbouw ging worden. Zegt je bron daar ook iets over?
In Henk en Sandor we trust

TARGET

Dat zul je zien op 30 januari.!

moodygrunn

Citaat van: TARGET op januari 09, 2015, 21:07:23
Dat zul je zien op 30 januari.!

Hiermee zeg je dus echt helemaal niks EN doet je geen voorspellingen....tot zo ver: bullshit en interessantdoenerij. Die 30-01 is ook al door Ype Smid aangegeven...
In Henk en Sandor we trust

AL

En wat als er geen nieuw stadion of verbouw komt?
Die optie is toch ook aanwezig?

Verwacht overigens een nieuw stadion bij WTC.

PePe

De infrastructuur rondom Leeuwarden is inmiddels op orde gebracht. (is daar op gewacht?) Een mooi Cambuur stadion langs de HAAK zou ook wel mooi staan.

Utekleitrokken

Citaat van: TARGET op januari 09, 2015, 21:07:23
Dat zul je zien op 30 januari.!

Ype is that you? Or just his sister  :devil

Lore

Citaat van: AL op januari 09, 2015, 22:03:06
En wat als er geen nieuw stadion of verbouw komt?
Die optie is toch ook aanwezig?

Verwacht overigens een nieuw stadion bij WTC.

Nee, dat is geen optie. In nivember was de financiële onderbouwing voor het WTC rond en wilde Cambuur daar heen. De gemeente kan dat nog tegen houden door bestemmingsplannen niet te wijzigen, maar dan moeten zij Leijten compenseren.

Er zouden echt hele rare dingen moeten zijn gebeurd in de laatste maand wil Cambuur niet naar het WTC gaan

Len Cantello

Citaat van: Galdiano op januari 09, 2015, 14:22:18
Dat de club niet van de bobo's is, en als je de sponsors voortrekt, stel je de echter supporters teleur.
Opmerking van 3x niks. Sinds wanneer zijn sponsoren geen echte supporters? Ken er een paar die zelfs door het trekken van de beurs de club hebben gered.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Citaat van: Len Cantello op januari 10, 2015, 10:08:57
Opmerking van 3x niks. Sinds wanneer zijn sponsoren geen echte supporters? Ken er een paar die zelfs door het trekken van de beurs de club hebben gered.

Eens. Belachelijke opmerking. Ken er ook een paar die zich een slag in de rondte moeten werken om hun hoofd boven water te houden in tijden van crisis maar die het vertikken om hun financiële inbreng bij SCC op te geven.

Juist een volksclub is van iedereen, van hoog naar laag, links en rechts, mank en scheel. Ben er wel een beetje klaar mee dat bepaalde groeperingen en individuen zich boven alles verheven voelen. En als bepaalde gedachtes of ideeën niet met elkaar stroken kun je daarover de discussie aangaan als normale mensen. Dat is heel wat anders dan een mening bij elkaar door de strot duwen.

De club is rijzende maar wij moeten geloof ik nog een behoorlijke inhaalslag maken.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

scclwd

Citaat van: TARGET op januari 09, 2015, 21:07:23
Dat zul je zien op 30 januari.!

Hmm, ik weet dat jij voorstander huidige locatie bent. Ik ook.
Is er nog hoop?

SCC-J

Citaat van: PePe op januari 09, 2015, 23:01:25
De infrastructuur rondom Leeuwarden is inmiddels op orde gebracht. (is daar op gewacht?) Een mooi Cambuur stadion langs de HAAK zou ook wel mooi staan.

Geweldig zeg die nieuwe weg. Man man man wat vreugde in Leeuwarden allemaal om een stuk asvalt