Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: Lore op januari 08, 2015, 15:04:00
hmmm, ik vindt die omgeving wat te brand-gevaarlijk!

laten we het daar maar niet over hebben... mijn huis had er ook zomaar niet meer kunnen staan.

speculeter

Ik hoorde een heel ander gerucht....
Stadion komt in de buurt van de weaze.
Hoofdsponsor word ene Fiona.

zeewolde

Citaat van: speculeter op januari 08, 2015, 16:20:52
Ik hoorde een heel ander gerucht....
Stadion komt in de buurt van de weaze.
Hoofdsponsor word ene Fiona.
Dat fluisterde Fiona je zeker in je oor :devil :_schater

speculeter

Citaat van: zeewolde op januari 08, 2015, 16:23:03
Dat fluisterde Fiona je zeker in je oor :devil :_schater
ik heb het inderdaad uit betrouwbare bron :y

Vedetski

Als ze ook zolang duren over het overleggen welk lampje waar in de lichtmast moet dan hebben we al CL voetbal voordat het stadion er eindelijk is
:koffie

zeewolde

Er is alleen een nieuwjaarstoespraak, geen receptie. Volgens Cambuur twitter, staat ook een link op die krijg ik helaas niet afgespeeld. Iemand die al bekeken?

Marc S

Citaat van: zeewolde op januari 09, 2015, 11:35:51
Er is alleen een nieuwjaarstoespraak, geen receptie. Volgens Cambuur twitter, staat ook een link op die krijg ik helaas niet afgespeeld. Iemand die al bekeken?

Ja, word niet zo veel bijzonders besproken, alleen dat er in januari uitsluitsel over komt.

Lore

Citaat van: Marc S op januari 09, 2015, 11:52:10
Ja, word niet zo veel bijzonders besproken, alleen dat er in januari uitsluitsel over komt.

Nou wat hij ook nog melde is dat er 30 januari een grote bijeenkomst is voor sponsoren en dat zij daar ook de nodige dingen gingen melden. De combinatie met "de volgende stap" namen in januari met die bijeenkomst leidt mij tot de aanname dat er dan vertelt wordt over de toekomst van het stadion!


Marc S

Citaat van: Lore op januari 09, 2015, 12:04:36
Nou wat hij ook nog melde is dat er 30 januari een grote bijeenkomst is voor sponsoren en dat zij daar ook de nodige dingen gingen melden. De combinatie met "de volgende stap" namen in januari met die bijeenkomst leidt mij tot de aanname dat er dan vertelt wordt over de toekomst van het stadion!

Dat zou inderdaad best kunnen. Al lijkt het me ook niet onlogisch als ze hiervoor apart een persconverentie in lasten.

Lore

Citaat van: Marc S op januari 09, 2015, 12:15:10
Dat zou inderdaad best kunnen. Al lijkt het me ook niet onlogisch als ze hiervoor apart een persconverentie in lasten.

Dat dacht ik ook, aan de andere kant is het ook mooi om het de sponsors als eerste te vertellen en tegenlijk een persbericht eruit te sturen.

Wij gaan het zien!

SCC-J

Citaat van: Lore op januari 09, 2015, 13:02:27
Dat dacht ik ook, aan de andere kant is het ook mooi om het de sponsors als eerste te vertellen en tegenlijk een persbericht eruit te sturen.

Wij gaan het zien!
#volksclub

Lore


Galdiano

Citaat van: Lore op januari 09, 2015, 13:25:16
Wat bedoel je daarmee?

Dat de club niet van de bobo's is, en als je de sponsors voortrekt, stel je de echter supporters teleur.
(ik denk dat SCC-J daar op doelt)

Persoonlijk ben ik van mening, dat er een grote pers bijeenkomst moet komen, en dan de plannen bekend moet maken, en dan pas een bijeenkomst voor sponsoren moet plannen waar je gelijk het draagvlak kan peilen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op januari 09, 2015, 14:22:18
Dat de club niet van de bobo's is, en als je de sponsors voortrekt, stel je de echter supporters teleur.
(ik denk dat SCC-J daar op doelt)

Persoonlijk ben ik van mening, dat er een grote pers bijeenkomst moet komen, en dan de plannen bekend moet maken, en dan pas een bijeenkomst voor sponsoren moet plannen waar je gelijk het draagvlak kan peilen.

Tsjah, het begin een beetje het antwoord te worden op de meeste vragen over Cambuur. Wij zijn een volksclub. Sponsoren betalen 20 keer de prijs voor hetzelfde kaartje. Daardoor zijn er een hele boel dingen mogelijk die anders niet mogelijk zijn. Bijvoorbeeld: uberhaut betaald voetbal. Natuurlijk mag je die ook wel in de watten leggen. Dat zij dan de plannen presenteren tijdens zo'n bijeenkomst zou ik alleen maar toejuichen

Moet Cambuur dan de plannen in de Kleine Leeuwarder bekend gaan maken?

Galdiano

Citaat van: Lore op januari 09, 2015, 15:35:19
Tsjah, het begin een beetje het antwoord te worden op de meeste vragen over Cambuur. Wij zijn een volksclub. Sponsoren betalen 20 keer de prijs voor hetzelfde kaartje. Daardoor zijn er een hele boel dingen mogelijk die anders niet mogelijk zijn. Bijvoorbeeld: uberhaut betaald voetbal. Natuurlijk mag je die ook wel in de watten leggen. Dat zij dan de plannen presenteren tijdens zo'n bijeenkomst zou ik alleen maar toejuichen

Moet Cambuur dan de plannen in de Kleine Leeuwarder bekend gaan maken?

Nee, maar club kan niet alleen uit bobo's bestaan.
Perfect zou zijn de dag van de sponsoravond, en dan in de middag een grote presentatie. Hierop gelijk sponsoren paaien en de diepte in te gaan.

Sponsoren maken alles al bekend en dan pas duikt het op in de media zou erg onprofessioneel zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets