Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Zuid1991 op januari 08, 2015, 07:46:26
Maar toch...Meestal waar rook is...
het is maar twitter he, staat nog meer onzin dan op cambuur online.

speculeter

Citaat van: PePe op januari 07, 2015, 23:59:12
Twitter bericht: In Leeuwarder zakenkring gaat het onbevestigde gerucht dat het stadion van Cambuur op huidige locatie blijft.
wat zou dat mooi zijn!!

Lore

Citaat van: PePe op januari 07, 2015, 23:59:12
Twitter bericht: In Leeuwarder zakenkring gaat het onbevestigde gerucht dat het stadion van Cambuur op huidige locatie blijft.

Dan moet er iets drastisch verandert zijn, want de financiele onderbouwing van WTC is rond. De verbouwing van huidige locatie was toen, afgelopen november, geen optie!

Ik kan mij dit haast niet voorstellen

speculeter

Citaat van: zeewolde op januari 08, 2015, 08:08:09
het is maar twitter he, staat nog meer onzin dan op cambuur online.
nog meer onzin dan ons forum :_schater

waldkip

Citaat van: PePe op januari 07, 2015, 23:59:12
Twitter bericht: In Leeuwarder zakenkring gaat het onbevestigde gerucht dat het stadion van Cambuur op huidige locatie blijft.
de zelfde zakenkring die ook messi halen gaat ?

Marc S

Ik meen mij te herinneren dat dit een tijdje terug door iemand gezegd werd.. we zullen zien mocht het zo zijn dan hoop ik wel op een nieuw stadion op de velden van Leeuwarden

SCC-J

Hoorde eerder ergens dat het bij het WTC komt.
Hoorde ook al eens eerder dat het op huidige locatie blijft


Doe er je ding mee

eeh ja juh

er word wel vaker wat gesuggereerd ... als de waarheid in t midden ligt komt ie dus in de binnenstad  |:)

Marc S

Citaat van: eeh ja juh op januari 08, 2015, 10:04:10
er word wel vaker wat gesuggereerd ... als de waarheid in t midden ligt komt ie dus in de binnenstad  |:)

Nieuwe stadion op het zaailand  :_schater

scclwd

Citaat van: PePe op januari 07, 2015, 23:59:12
Twitter bericht: In Leeuwarder zakenkring gaat het onbevestigde gerucht dat het stadion van Cambuur op huidige locatie blijft.

Dan zou ik heel hard gaan juichen  |:)

albert54

 :scc

Stadion komt aan de Groningerstraatweg i.v.m. samenwerking Grunningen  8P

w:)

Eewal

Citaat van: albert54 op januari 08, 2015, 14:07:41
:scc

Stadion komt aan de Groningerstraatweg i.v.m. samenwerking Grunningen  8P

w:)

Of op de Eewal omdat daar 1 van hun grootste fans daar woont :)

666

Citaat van: Eewal op januari 08, 2015, 14:24:32
Of op de Eewal omdat daar 1 van hun grootste fans daar woont :)

Of in de Hel..   :devil :devil :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

zeewolde


Lore

Citaat van: Eewal op januari 08, 2015, 14:24:32
Of op de Eewal omdat daar 1 van hun grootste fans daar woont :)

hmmm, ik vindt die omgeving wat te brand-gevaarlijk!