Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: SCC-J op januari 05, 2015, 11:20:55
Maar we vullen toch niet zelf die enquete in? Waar slaat dat van wc eend nu op...? Wij cc bieden juist supporters een platform op hun visie over het nieuwe stadion te geven.

De keuze om de resultaten van het onderzoek op te splitsen in een groep 'leden' en een groep 'niet leden' neigt hier wel naar. Ik persoonlijk heb het niet direct zo ervaren, maar ik vraag me wel af wat het nut is van gesplitst onderzoekresultaat in deze.

Viper

#2746
Waarom open hoeken? Omdat:

- het perfect aansluit op het huidge stadion
- we vooral niet moeten doen wat de meeste clubs doen; AZ, ADO, Groningen, etc
- je vanaf de buitenkant de binnenkant kunt zien. De kans bestaat dat het anders op een kantoor lijkt; PEC
- het stadion (de tribunes) hoger kan, waardoor het imposanter lijkt

Viper

Verschil tussen open en dicht:




Lore

Citaat van: Viper op januari 05, 2015, 11:57:10
Verschil tussen open en dicht:





Okay, ik ben om: open hoeken!

DayDreamer

Citaat van: Lore op januari 05, 2015, 12:25:46
Okay, ik ben om: open hoeken!

Ook ik ben om, dicht hoeken dus, mooi ovaal.  :y

Clint


hobbes

Of eerst open hoeken met de optie ze te sluiten als na een aantal jaar het nodig is om meer plaatsen te creƫeren/

Lore

Citaat van: DayDreamer op januari 05, 2015, 12:29:34
Ook ik ben om, dicht hoeken dus, mooi ovaal.  :y

:_schater :_schater

:0= OVER MIJN SMAAK VALT NIET TE TWISTEN!

Viper

Citaat van: Lore op januari 05, 2015, 12:25:46
Okay, ik ben om: open hoeken!

Sarcastisch of niet. Ik heb nog geen (goede) argumenten gehoord voor dichte hoeken, van wie dan ook.

sunderland

Citaat van: Viper op januari 05, 2015, 13:22:31
Sarcastisch of niet. Ik heb nog geen (goede) argumenten gehoord voor dichte hoeken, van wie dan ook.
met die openhoeken zoals hier getekend vind ik niet mooi .Moet niet helemaal open zodat je zo auto,s zie rijden onder de wedstr

sunderland

Zo,n doorzichtig dak vind ik ook niks .Het moet een beetje engels worden .Ben wat meer van de ouderwetse stempel .

moodygrunn

#2756
Citaat van: sunderland op januari 05, 2015, 14:10:47
Zo,n doorzichtig dak vind ik ook niks .Het moet een beetje engels worden .Ben wat meer van de ouderwetse stempel .

dit is het geworden

In Henk en Sandor we trust

Don

Citaat van: moodygrunn op januari 05, 2015, 14:24:18
dit is het geworden


Ik mis lichtmasten. Of spelen die lui hun wedstrijden overdag?

Wel verschrikkelijk saai met die parkeerterreinen.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

dizzhead

Citaat van: Don op januari 05, 2015, 15:10:22
Ik mis lichtmasten. Of spelen die lui hun wedstrijden overdag?

Wel verschrikkelijk saai met die parkeerterreinen.


maar daar staat dan wel weer een lichtmast.  8P

oldehove

Citaat van: dizzhead op januari 05, 2015, 15:12:22

maar daar staat dan wel weer een lichtmast.  8P
He had one job  :_schater :_schater
ut komt su as het komt