Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: dizzhead op januari 04, 2015, 19:59:12
Het onderzoek van cc koos ook de grootste groep voor een rond stadion, dacht ik. Behalve onder de eigen leden, die kozen wel voor open hoeken

Dit dacht ik ook inderdaad.

hallum voor cambuur

Wat niet geheel onbelangrijk is hoeveel geld het nieuwe stadion moet gaan kosten.  Voor 20 miljoen kunnen ze wel iets neer zetten terwijl je er voor 25 miljoen het zelfde stadion krijgt alleen dan met meer uitstraling. Vaak hebben financiers van dit soort projecten zelf ook nog wel enige wensen ten aanzien van een nieuw stadion.

Scc01

Citaat van: dizzhead op januari 04, 2015, 19:59:12
Het onderzoek van cc koos ook de grootste groep voor een rond stadion, dacht ik. Behalve onder de eigen leden, die kozen wel voor open hoeken

En dat was ook nog een onderzoek met een groot wij van wc eend gehalte.

AL

Citaat van: John Hiatt op januari 04, 2015, 19:55:59
Bijna iedereen? Waarop baseer je dat? Persoonlijk heb ik niks met die open hoeken.

Zelf vind ik open hoeken ook niets. Is overigens ook niet meer van deze tijd en is zeker geen optie.
Zelf vind ik de euroborg van binnen het mooiste stadion van Nederland. Als je dat weet te combineren met een mooie buitenkant zoals az hoor je mij niet klagen.

SCC-J

Citaat van: Scc01 op januari 04, 2015, 21:28:36
En dat was ook nog een onderzoek met een groot wij van wc eend gehalte.
Leg dat eens uit!

Galdiano

Citaat van: John Hiatt op januari 04, 2015, 19:55:59
Bijna iedereen? Waarop baseer je dat? Persoonlijk heb ik niks met die open hoeken.

Lees alle pagina's maar eens terug ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt


Holwerd voor Cambuur

Citaat van: AL op januari 04, 2015, 21:42:02
Zelf vind ik open hoeken ook niets. Is overigens ook niet meer van deze tijd en is zeker geen optie.

Niet meer van deze tijd? Als dat al zo is, laat ons dan maar een nieuwe tijd beginnen.

Dat het voor clubs die enorme stadions nodig hebben niet logisch is, snap ik. Maar wij zullen nooit meer dan 20000 ( ? ) plaatsen nodig hebben. Dan kun je prima een stadion bouwen met de hoeken open.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Scc01

Citaat van: SCC-J op januari 04, 2015, 21:49:03
Leg dat eens uit!

Marketing technisch zat het goed in elkaar. Zoals al eerder benoemd. ik kreeg in ieder geval wel het idee dat het door een voorstander van huidige lokatie in elkaar was gezet.

Kunstgras

En onderbouw dat nu eens met argumenten. Volgens mij word je in die enquete helemaal niet een bepaalde richting opgestuurd namelijk.

Daarnaast heeft iedereen zijn mening over het nieuwe stadion wel klaar. Ook al was er een suggestieve vraagstelling, wat volgens mij helemaal het geval niet is, dan nog beinvloedt dit slechts een zeer gering deel van de respondenten.

Clint

Citaat van: John Hiatt op januari 04, 2015, 19:55:59
Persoonlijk heb ik niks met die open hoeken.

Nee, ik ook niet. Een ovaal stadion kan ook mooi zijn. Zie b.v. Doncaster Rovers.

DayDreamer

Citaat van: Clint op januari 05, 2015, 07:27:59
Nee, ik ook niet. Een ovaal stadion kan ook mooi zijn. Zie b.v. Doncaster Rovers.

Precies.

Open hoeken brrr, moet er niet aan denken, krijg dan altijd zo'n FC Emmen gevoel.

Scc01

Citaat van: Kunstgras op januari 05, 2015, 01:16:21
En onderbouw dat nu eens met argumenten. Volgens mij word je in die enquete helemaal niet een bepaalde richting opgestuurd namelijk.

Daarnaast heeft iedereen zijn mening over het nieuwe stadion wel klaar. Ook al was er een suggestieve vraagstelling, wat volgens mij helemaal het geval niet is, dan nog beinvloedt dit slechts een zeer gering deel van de respondenten.

Volgens mijn gevoel wel een beetje. Lekker belangrijk ook verder zo werken onderzoeken nou eenmaal.
En dat je net een interessante zin probeerd te vertellen dat een suggestieve vraagstelling het onderzoek slechts een beetje beinvloed is precies wat ik bedoel. Het is slechts een beetje. En dat vertelde ik ook al.

dit is mien club

Citaat van: DayDreamer op januari 05, 2015, 09:42:28
Precies.

Open hoeken brrr, moet er niet aan denken, krijg dan altijd zo'n FC Emmen gevoel.

Open hoeken, met tribunes tot op het veld, ingangen zoals nu op Oost. Heerlijk.
In Emmen staat hij in de open waaide en zijn de tribunes verschrikkelijk hoog.

Je moet iets vergelijkbaars hebben als de vijverberg. Prachtig stadion. 
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

SCC-J

Citaat van: Scc01 op januari 04, 2015, 22:50:56
Marketing technisch zat het goed in elkaar. Zoals al eerder benoemd. ik kreeg in ieder geval wel het idee dat het door een voorstander van huidige lokatie in elkaar was gezet.
Maar we vullen toch niet zelf die enquete in? Waar slaat dat van wc eend nu op...? Wij cc bieden juist supporters een platform op hun visie over het nieuwe stadion te geven.