Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Even mijn gedachte....Zal toch logisch zijn dat er verbouw/nieuwbouw komt op de huidige plaats?
Ik denk aan de winkels die aan het stadion vast zitten nu.
De c 1000 wordt een jumbo. Dit had allang zo moeten zijn maar misschien wachten ze tot er meer ruimte komt om te verbouwen als cambuur gaat vernieuwen? Dan krijgt de jumbo immers het kassaplein erbij misschien....
Het onderzoek van Bert Brokken laat zien dat in de huidige tijd een stadion zoals Groningen met winkels etc. niet realistisch is....
De woningbouw ligt ook nog op zijn gat....Hier kan Leyten ook nog niks mee met de velden van lwd en het huidige stadion als cambuur naar fec gaat.
Ik denk dat op de huidige locatie genoeg doorgroei mogelijkheden zijn met een stadion van 15000, business seats etc.
En dan zien we over 20 jaar wel weer  ;)


Destroyer

Citaat van: el haj op januari 03, 2015, 23:01:04
Mooie panorama-shots!
Dit is ook wel een mooi stadion :P : http://i.imgur.com/fZ3ZoJy.jpg

Kunnen ze die niet laten bouwen?  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: hallum voor cambuur op januari 03, 2015, 23:23:28
Het stadion van sampdoria is ook een echt voetbalstadion met de tribunes mooi dicht op het veld. Zoiets zou ook wel iets voor cambuur zijn.

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Wel leuk allemaal, maar we zoeken eigenlijk een stadion voorbeeld wat bij ons past. Dus praten we over een cap. van 15-17d en niet 35-50d.

Maar de open hoeken, vierkante modellen en tribune opbouw va. de grond is een pre wat mij betreft.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: Destroyer op januari 04, 2015, 10:15:22
Wel leuk allemaal, maar we zoeken eigenlijk een stadion voorbeeld wat bij ons past. Dus praten we over een cap. van 15-17d en niet 35-50d.

Maar de open hoeken, vierkante modellen en tribune opbouw va. de grond is een pre wat mij betreft.

Ik denk eerlijk gezegd dat je aan 12.5 - 15 moet denken

reisbureau

Citaat van: el haj op januari 03, 2015, 23:01:04
Mooie panorama-shots!
Dit is ook wel een mooi stadion :P : http://i.imgur.com/fZ3ZoJy.jpg

Die twee lage tribunes iets hoger (meer capaciteit) ander grasmatje en hopah. Helemaal voor  :thumbsup

zeewolde

Citaat van: reisbureau op januari 04, 2015, 10:57:23
Die twee lage tribunes iets hoger (meer capaciteit) ander grasmatje en hopah. Helemaal voor  :thumbsup
plus een staantribune met capaciteit van 4-5000. Een echte geel blauwe wand wordt het dan.

Destroyer

Citaat van: Lore op januari 04, 2015, 10:53:14
Ik denk eerlijk gezegd dat je aan 12.5 - 15 moet denken

Nee, denk echt aan 15-17 duizend. Komt echt wel vol.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Westerpark

Citaat van: Casuals-lwd op januari 03, 2015, 23:11:22
Ik vind de bovengenoemde stadions heel goed passen bij ons maar heb wel wel liever platte daken ipv die driehoekige daken maar ja driehoekige daken komen hier toch niet.

Helaas niet nee, driehoekige daken zijn prachtig. Schuin aflopende zijn ook mooi.

Lore

Citaat van: Destroyer op januari 04, 2015, 11:54:03
Nee, denk echt aan 15-17 duizend. Komt echt wel vol.

Dat zou fantastisch zijn. Volgens mij was de vuistregel altijd dat je 1 mln begroting kon rekenen voor elke 1000 zitplaatsen in een modern stadion.

Scc01

Citaat van: Zuid1991 op januari 04, 2015, 09:45:29
Even mijn gedachte....Zal toch logisch zijn dat er verbouw/nieuwbouw komt op de huidige plaats?
Ik denk aan de winkels die aan het stadion vast zitten nu.
De c 1000 wordt een jumbo. Dit had allang zo moeten zijn maar misschien wachten ze tot er meer ruimte komt om te verbouwen als cambuur gaat vernieuwen? Dan krijgt de jumbo immers het kassaplein erbij misschien....
Het onderzoek van Bert Brokken laat zien dat in de huidige tijd een stadion zoals Groningen met winkels etc. niet realistisch is....
De woningbouw ligt ook nog op zijn gat....Hier kan Leyten ook nog niks mee met de velden van lwd en het huidige stadion als cambuur naar fec gaat.
Ik denk dat op de huidige locatie genoeg doorgroei mogelijkheden zijn met een stadion van 15000, business seats etc.
En dan zien we over 20 jaar wel weer  ;)

Ik snap de relatie c1000/jumbo met het blijven op de huidige lokatie niet helemaal.
Maar ik denk dat we eerst maar eens af moeten wachten waarme de bvo komt ipv allemaal redenen te bedenken waarom we zouden moeten blijven en welke kleur de stoeltjes moeten hebben en of de hoeken open moeten zijn...
Voorlopig wachten we nog op info..,,

brambo3004

Citaat van: Scc01 op januari 04, 2015, 18:53:35
Ik snap de relatie c1000/jumbo met het blijven op de huidige lokatie niet helemaal.
Maar ik denk dat we eerst maar eens af moeten wachten waarme de bvo komt ipv allemaal redenen te bedenken waarom we zouden moeten blijven en welke kleur de stoeltjes moeten hebben en of de hoeken open moeten zijn...
Voorlopig wachten we nog op info..,,

Ik denk dat we allemaal met ongeduld wachten op wat komen gaat, maar ook vrezen dat we binnen een paar jaar een Zwolle-stadion is ons maag gesplitst krijgen. Dus ja, we kunnen wel wachten tot het plan er is (en er zit ook weinig anders op), maar of de hoeken open of dicht zijn is dan al voor ons besloten en niets meer aan te doen.

Galdiano

Uit alles blijkt dat bijna iedereen een vierkant stadion wil met open hoeken.
Wat gaat er straks komen. Of rond of vierkant met dichte hoek.  8P

Ik hoop dat er supporters betrokken worden bij het ontwerp.

@KVC/Montana zijn jullie op dit moment al betrokken bij de plannen?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Citaat van: Galdiano op januari 04, 2015, 19:50:23
Uit alles blijkt dat bijna iedereen een vierkant stadion wil met open hoeken.
Wat gaat er straks komen. Of rond of vierkant met dichte hoek.  8P

Ik hoop dat er supporters betrokken worden bij het ontwerp.

@KVC/Montana zijn jullie op dit moment al betrokken bij de plannen?

Bijna iedereen? Waarop baseer je dat? Persoonlijk heb ik niks met die open hoeken.

dizzhead

Het onderzoek van cc koos ook de grootste groep voor een rond stadion, dacht ik. Behalve onder de eigen leden, die kozen wel voor open hoeken