Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cambuur058 op december 18, 2014, 22:42:59
prachtig stadion, jammer van de reclame op t dak.
mja, dat zie je toch niet

En daarom juist de beste oplossing 8)
Henk, held, bedankt

brambo3004

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 18, 2014, 22:47:06
En daarom juist de beste oplossing 8)

Zet alles wat geld oplevert maar op het dak. Skyboxen, reclame, etc. Dan kan het volk mooi naar een vierkant stadion met open hoeken :y

Kuzmanovic-Apeldoorn

 :thumbsup
Citaat van: brambo3004 op december 18, 2014, 22:49:03
Zet alles wat geld oplevert maar op het dak. Skyboxen, reclame, etc. Dan kan het volk mooi naar een vierkant stadion met open hoeken :y
Henk, held, bedankt

Scc01

Ik dacht een 300 meter baan ivm concurentie.
Maar die van fullham lijkt me wel wat, en ik neem aan dat ook daar wel commerciele ruimtes in zitten.

borlwd

Twee stadions die voor een goede prijs zijn te bouwen en er ook goed uitzien. Iets hogere tribunes en betere sponsorruimtes en je bent klaar.

http://en.wikipedia.org/wiki/Proact_Stadium

http://en.wikipedia.org/wiki/Colchester_Community_Stadium

johnmillwall

Citaat van: borlwd op december 19, 2014, 12:32:23
Twee stadions die voor een goede prijs zijn te bouwen en er ook goed uitzien. Iets hogere tribunes en betere sponsorruimtes en je bent klaar.

http://en.wikipedia.org/wiki/Proact_Stadium

http://en.wikipedia.org/wiki/Colchester_Community_Stadium

Ziet er prima uit, persoonlijk mag het nog wel iets  traditioneler a la Craven Cottage, maar dit soort stadions passen het best bij Cambuur

lunnie

Citaat van: borlwd op december 19, 2014, 12:32:23
Twee stadions die voor een goede prijs zijn te bouwen en er ook goed uitzien. Iets hogere tribunes en betere sponsorruimtes en je bent klaar.

http://en.wikipedia.org/wiki/Proact_Stadium

http://en.wikipedia.org/wiki/Colchester_Community_Stadium

Mogen ze wat mij part direct bouwen. De hoeken misschien iets dichter bij elkaar i.p.v. deze grote open ruimtes.

Treb

Maar weer even omhoog halen.. is er al nieuws?   :)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Treb op december 23, 2014, 17:06:04
Maar weer even omhoog halen.. is er al nieuws?   :)

Nee, maar half januari wel
Henk, held, bedankt

Treb

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 23, 2014, 17:08:10
Nee, maar half januari wel

Dan horen we vast dat er over een paar maanden meer duidelijkheid komt.  8P

666

Citaat van: Treb op december 23, 2014, 17:08:45
Dan horen we vast dat er over een paar maanden meer duidelijkheid komt.  8P
Of dat het onderzoek is afgerond en dat ze nu een nieuw onderzoek starten welke eind 2015 is afgerond.  :D
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sunderland

Citaat van: borlwd op december 19, 2014, 12:32:23
Twee stadions die voor een goede prijs zijn te bouwen en er ook goed uitzien. Iets hogere tribunes en betere sponsorruimtes en je bent klaar.

http://en.wikipedia.org/wiki/Proact_Stadium

http://en.wikipedia.org/wiki/Colchester_Community_Stadium
ik hou niet zo van die gebogen daken.Die horen recht

drg

Voor 2017/18 wouden ze dat ding hebben staan toch? Ik verwacht toch echt wel dat alle plannen dan voor de volgende zomer afgerond moeten zijn?

Treb

Citaat van: drg op december 23, 2014, 23:58:54
Voor 2017/18 wouden ze dat ding hebben staan toch? Ik verwacht toch echt wel dat alle plannen dan voor de volgende zomer afgerond moeten zijn?

Ik hoop het. Is gewoon absolute noodzaak, want deze prestaties houden we niet jaren zo vol natuurlijk met deze begroting. We hebben geluk met een Excelsior en Dordrecht, maar volgend jaar waarschijnlijk weer NEC en Roda. Toch weer twee clubs met een hogere begroting. Aan het eind van de rit gaat de begroting uitmaken of je een blijvertje bent of niet.

Oftewel; zonder een nieuw stadion is het niet de vraag of, maar wanneer we degraderen.

mescc

http://nl.wikipedia.org/wiki/Deepdale

Zoiets zou fantastisch zijn! (in een iets kleinere versie dan..)