Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Eewal op december 18, 2014, 18:07:45
wat klinkt jou bekend in de oren?

Heb geen idee. Maar als je het echt niet snapt, lees even terug hoe de Berg hier in de discussie is gekomen. Wat ik wil zeggen is dat het voor de concurrentie ( lees in dit geval dkv) alleen maar gunstig is wanneer de positie van Cambuur verzwakt of in ieder geval niet verbetert. Daarom moet iedereen zijn trots, gevoel, emotie maar aan de kant zetten en denken waar het echt om gaat, de toekomst van Cambuur!! Zonder Aalbers had Wageningen het zeker langer uit gezongen, Riemer ligt in het noorden op de loer. Hoop dat je het nu snapt, anders drinken we eens 1 in het Hertje  :proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cor op december 18, 2014, 18:34:17
Heb geen idee. Maar als je het echt niet snapt, lees even terug hoe de Berg hier in de discussie is gekomen. Wat ik wil zeggen is dat het voor de concurrentie ( lees in dit geval dkv) alleen maar gunstig is wanneer de positie van Cambuur verzwakt of in ieder geval niet verbetert. Daarom moet iedereen zijn trots, gevoel, emotie maar aan de kant zetten en denken waar het echt om gaat, de toekomst van Cambuur!! Zonder Aalbers had Wageningen het zeker langer uit gezongen, Riemer ligt in het noorden op de loer. Hoop dat je het nu snapt, anders drinken we eens 1 in het Hertje  :proost

Of met andere woorden, als je een club hebt in een dorp van 29000 inwoners en je wilt op den duur een stadion van 27000 toeschouwers vullen, dan redt je het niet met die achterban. Als je dan als marketingplan hebt dat je de gehele provincie claimt, dan is een concurrent in de omgeving best onhandig...
Henk, held, bedankt

Cor

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 18, 2014, 18:47:17
Of met andere woorden, als je een club hebt in een dorp van 29000 inwoners en je wilt op den duur een stadion van 27000 toeschouwers vullen, dan redt je het niet met die achterban. Als je dan als marketingplan hebt dat je de gehele provincie claimt, dan is een concurrent in de omgeving best onhandig...

:y

Keira

Ooit zullen ze zelf de rekening krijgen stort dat DKV in als een kaartenhuis :zweep

speculeter

Citaat van: Keira op december 18, 2014, 19:13:52
Ooit zullen ze zelf de rekening krijgen stort dat DKV in als een kaartenhuis :zweep
en dat gaat echt niet zo lang meer duren! !!

Keira


Scc01

He lui. Dat eerste stadion in die cc enquete. Welk stadion was dat? Zag er knus uit;p

Scc01

Citaat van: Keira op december 18, 2014, 19:13:52
Ooit zullen ze zelf de rekening krijgen stort dat DKV in als een kaartenhuis :zweep

Ik heb niet veel met schaatsen. Maar alleen al om die boeren te treiteren hadden ze die nieuwe ijshal een 400 meter baan moeten laten worden.

SCC-J

Citaat van: Scc01 op december 18, 2014, 21:55:59
Ik heb niet veel met schaatsen. Maar alleen al om die boeren te treiteren hadden ze die nieuwe ijshal een 400 meter baan moeten laten worden.
is toch ook het geval?

Cor


Galdiano

Citaat van: Scc01 op december 18, 2014, 21:54:11
He lui. Dat eerste stadion in die cc enquete. Welk stadion was dat? Zag er knus uit;p

Craven Cottage van Fulham:



When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

brambo3004

Zullen wel te weinig commerciƫle ruimtes in zitten l8l

Galdiano

Citaat van: brambo3004 op december 18, 2014, 22:40:56
Zullen wel te weinig commerciƫle ruimtes in zitten l8l

zoiets is makkelijk te realiseren. Ik hoop zo op een vierkant stadion.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur058

prachtig stadion, jammer van de reclame op t dak.
mja, dat zie je toch niet

brambo3004

Citaat van: Galdiano op december 18, 2014, 22:42:34
zoiets is makkelijk te realiseren. Ik hoop zo op een vierkant stadion.

Ja, daar ga je toch met een ander gevoel heen dan naar zo'n 13-in-een-dozijn ronde betonbak.