Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

TARGET

De beste plek is de huidige.. of op de velden van VV Leeuwarden zoals ik al zij knapt de stad en de wijk(en) flink van op.. Leyten kan ook tevreden worden gesteld want er kunnen genoeg woningen (flats) Gebouwd worden op de "grote vlakte" die er ontstaat.! Kijk laten we normaal doen dan doen we gek genoeg..

Lore

Citaat van: TARGET op december 16, 2014, 11:53:48
De beste plek is de huidige.. of op de velden van VV Leeuwarden zoals ik al zij knapt de stad en de wijk(en) flink van op.. Leyten kan ook tevreden worden gesteld want er kunnen genoeg woningen (flats) Gebouwd worden op de "grote vlakte" die er ontstaat.! Kijk laten we normaal doen dan doen we gek genoeg..

Ik snap je niet helemaal. Waarom zou het raar zijn om ergens anders te bouwen. Cambuur heeft de financiƫle onderbouwing rond voor WTC.

TARGET

Financieel maakt het niet uit of je nou bij het WTC speelt of op het huidige plek.!! heb ik me laten vertellen door kenners.. die SC Cambuur sponseren.!! Zij zeggen ook dat SC Cambuur groot wordt op de huidige plek en niet bij het WTC.. dan haal je de angel uit de club.!! De club en de cultuur eromheen hoort daar en moet daar blijven.!!

Dokkumer

Citaat van: TARGET op december 16, 2014, 14:18:00
Financieel maakt het niet uit of je nou bij het WTC speelt of op het huidige plek.!! heb ik me laten vertellen door kenners.. die SC Cambuur sponseren.!! Zij zeggen ook dat SC Cambuur groot wordt op de huidige plek en niet bij het WTC.. dan haal je de angel uit de club.!! De club en de cultuur eromheen hoort daar en moet daar blijven.!!
Ik ben zeker geen tegenstander van hier blijven, maar ben je een kenner omdat je sponsor bent? Dan houd ik vandaag nog al mijn oude sokken op de kop en koop ik mijn plek als Kenner ook :devil

Het is natuurlijk wel een feit dat ons stadion hier al bijna 80 jaar staat en de club onlosmakelijk verbonden is met deze locatie. Je verliest met een verhuizing naar het WTC daar natuurlijk wel een stuk van je identiteit door.

scclwd

Citaat van: TARGET op december 16, 2014, 14:18:00
Financieel maakt het niet uit of je nou bij het WTC speelt of op het huidige plek.!! heb ik me laten vertellen door kenners.. die SC Cambuur sponseren.!! Zij zeggen ook dat SC Cambuur groot wordt op de huidige plek en niet bij het WTC.. dan haal je de angel uit de club.!! De club en de cultuur eromheen hoort daar en moet daar blijven.!!

Hebben die sponsoren wel wat in te brengen? Ze kunnen zoveel willen maar als Ype en consorten anders beslissen...

Lore

Citaat van: TARGET op december 16, 2014, 14:18:00
Financieel maakt het niet uit of je nou bij het WTC speelt of op het huidige plek.!! heb ik me laten vertellen door kenners.. die SC Cambuur sponseren.!! Zij zeggen ook dat SC Cambuur groot wordt op de huidige plek en niet bij het WTC.. dan haal je de angel uit de club.!! De club en de cultuur eromheen hoort daar en moet daar blijven.!!

Die sponsoren hebben het onderzoek niet gedaan!

DayDreamer

Sponsoren zijn vaak ook supporter, en die reageren uit emotie.

papier

Citaat van: Harry L. op december 15, 2014, 20:37:20
Nou laat zien dan dat stadion, ik wist niet dat het ontwerp al klaar was. Als je echt zo graag in het huidige stadion wil blijven raadt ik je aan om vast eens in de Berg (Wageningen) te gaan zitten als het er nog staat. Zo zal het er op het cambuurplein ook ongeveer uitzien over pakweg 7 jaar. Heerlijk al dat onkruid in je bilnaad. Er is op de huidige lokatie geen toekomst meer en de club zal verloren gaan

Laat zien dan die tijdmachine waarin je kunt zien hoe het Cambuurplein er over 7 jaar uit zal zien als Cambuur daar blijft. Zeggen dat Cambuur gedoemd is JL te spelen als ze blijven is net zo goed koffiedik kijken als zeggen dat de sfeer weggaat mocht je verhuizen naar WTC. Een ding wat je wel met zekerheid kunt zeggen is dat de sfeer op de huidige locatie gewoon dik in orde is, ik zit er niet op te wachten om te riskeren dat te gaan verliezen.

De vergelijking van Cambuur met Wageningen gaat mijns inziens niet op. Wageningen telt nog geen 35.000 inwoners en zit in een regio waar veel meer clubs zitten. Kwartiertje met de trein FC Utrecht, kwartiertje de andere kant op Vitesse. Binnen het uur komen daar nog de Eagles, NEC, Graafschap, FC Oss, Zwolle, Achilles bij.  Als het al niet meer is.

zeewolde

Citaat van: papier op december 17, 2014, 19:14:06
Laat zien dan die tijdmachine waarin je kunt zien hoe het Cambuurplein er over 7 jaar uit zal zien als Cambuur daar blijft. Zeggen dat Cambuur gedoemd is JL te spelen als ze blijven is net zo goed koffiedik kijken als zeggen dat de sfeer weggaat mocht je verhuizen naar WTC. Een ding wat je wel met zekerheid kunt zeggen is dat de sfeer op de huidige locatie gewoon dik in orde is, ik zit er niet op te wachten om te riskeren dat te gaan verliezen.

De vergelijking van Cambuur met Wageningen gaat mijns inziens niet op. Wageningen telt nog geen 35.000 inwoners en zit in een regio waar veel meer clubs zitten. Kwartiertje met de trein FC Utrecht, kwartiertje de andere kant op Vitesse. Binnen het uur komen daar nog de Eagles, NEC, Graafschap, FC Oss, Zwolle, Achilles bij.  Als het al niet meer is.
wageningen, veenendaal, ede en rhenen samen meer dan 200.000 en is eigenlijk 1 grote stad. Binnen het uur vanaf leuwarden ben je in zwolle, groningen, heerenveen en alkmaar.

papier

Citaat van: zeewolde op december 17, 2014, 19:51:49
wageningen, veenendaal, ede en rhenen samen meer dan 200.000 en is eigenlijk 1 grote stad. Binnen het uur vanaf leuwarden ben je in zwolle, groningen, heerenveen en alkmaar.

Haal Alkmaar er maar vanaf, anders mag je met gemak Amsterdam ook nog wel bij Wageningen noemen. Feit is dat er in de regio Wageningen meer concurrentie van andere clubs is dan in het noorden. Mocht je de vergelijking willen blijven trekken moet je kijken om welke reden FC Wageningen failliet is gegaan, als ik de wikipedia pagina mag geloven is dat omdat ze te laat waren met het doorvoeren van veranderingen en zodoende inkomsten misten. Wellicht kun je hier een parallel trekken met de vraag van Cambuur naar skyboxen. Prima natuurlijk maar het realiseren van skyboxen/commerciele ruimten staat los van de locatie. 

Cor

Citaat van: papier op december 17, 2014, 20:01:12
Haal Alkmaar er maar vanaf, anders mag je met gemak Amsterdam ook nog wel bij Wageningen noemen. Feit is dat er in de regio Wageningen meer concurrentie van andere clubs is dan in het noorden. Mocht je de vergelijking willen blijven trekken moet je kijken om welke reden FC Wageningen failliet is gegaan, als ik de wikipedia pagina mag geloven is dat omdat ze te laat waren met het doorvoeren van veranderingen en zodoende inkomsten misten. Wellicht kun je hier een parallel trekken met de vraag van Cambuur naar skyboxen. Prima natuurlijk maar het realiseren van skyboxen/commerciele ruimten staat los van de locatie.

Vlgs een goed ingewijde was het faillissement van Wageningen voor een groot deel te danken aan de buren uit Arnhem. Hee, dat klinkt me bekend in de oren!

Eewal

Citaat van: Cor op december 17, 2014, 22:47:01
Vlgs een goed ingewijde was het faillissement van Wageningen voor een groot deel te danken aan de buren uit Arnhem. Hee, dat klinkt me bekend in de oren!
wat wil je nou eigenlijk zeggen?

Daddy T.

Citaat van: papier op december 17, 2014, 20:01:12
Mocht je de vergelijking willen blijven trekken moet je kijken om welke reden FC Wageningen failliet is gegaan, als ik de wikipedia pagina mag geloven is dat omdat ze te laat waren met het doorvoeren van veranderingen en zodoende inkomsten misten. Wellicht kun je hier een parallel trekken met de vraag van Cambuur naar skyboxen. Prima natuurlijk maar het realiseren van skyboxen/commerciele ruimten staat los van de locatie.

Blijft natuurlijk een momentopname, toen wij in 2005 bijna kapot waren was er gelukkig nog een groep gekken die wel in onze club wilde investeren. Als deze jongens er niet waren geweest was onze club ook failliet gegaan onder het mom "te weinig draagvlak voor betaald voetbal in Leeuwarden e.o.".
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Cor

Citaat van: Eewal op december 17, 2014, 22:53:27
wat wil je nou eigenlijk zeggen?

Wat ik schijf, wat wil je nou eigenlijk vragen?

Eewal

Citaat van: Cor op december 18, 2014, 18:05:42
Wat ik schijf, wat wil je nou eigenlijk vragen?
wat klinkt jou bekend in de oren?