Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

#2490
Citaat van: papier op december 15, 2014, 20:13:37
Inderdaad, keer op keer is het goed gegaan. Vitesse, Groningen, Ado, Zwolle. Genieten allemaal.

Nieuwe locatie, doorgroeien dit en dat. Nee bedankt. Ik geniet liever in het Cambuur stadion dan in een stadion type IJsseldelta of evenementenhal als de Gelredome.

Nou laat zien dan dat stadion, ik wist niet dat het ontwerp al klaar was. Als je echt zo graag in het huidige stadion wil blijven raadt ik je aan om vast eens in de Berg (Wageningen) te gaan zitten als het er nog staat. Zo zal het er op het cambuurplein ook ongeveer uitzien over pakweg 7 jaar. Heerlijk al dat onkruid in je bilnaad. Er is op de huidige lokatie geen toekomst meer en de club zal verloren gaan

Westerpark

Citaat van: scclwd op december 15, 2014, 19:34:54
Hoe kan jij dat zo zeker zeggen?

Kan die niet dus niet te veel van aantrekken

Eewal


Lore

Citaat van: Eewal op december 15, 2014, 19:03:08
Cambuur wordt geen eigenaar maar huurder in het nieuwe stadion... In nieuwe stadion bij WTC willen meer grote(te) partijen stappen >> lagere huur..

het stadion bij het WTC wordt in eigen beheer gebouwd. En verbouw op de huidige plaats is niet goedkoper. Ook dan komt er een zo goed als nieuw stadion

speculeter

Okee...Na alle berichten gelezen te hebben en om raad gevraagd word het dus Wtc.
Word het dan ook het stadion wat we inmiddels op papier hebben gezien?

SCC-J

Citaat van: Lore op december 15, 2014, 22:46:34
het stadion bij het WTC wordt in eigen beheer gebouwd. En verbouw op de huidige plaats is niet goedkoper. Ook dan komt er een zo goed als nieuw stadion
in eigen beheer?

Lore

Citaat van: SCC-J op december 16, 2014, 10:24:53
in eigen beheer?

Dat zijn de exacte woorden die gebruikt zijn. Andere duiding kan ik er niet aan geven, maar mijn eigen interpretatie is dat wij dan niet gaan huren.

Lore

Citaat van: speculeter op december 16, 2014, 10:23:11
Okee...Na alle berichten gelezen te hebben en om raad gevraagd word het dus Wtc.
Word het dan ook het stadion wat we inmiddels op papier hebben gezien?

Wat ik heb begrepen, maar dat is niet waar ik de andere informatie vandaan heb, is dat dat puur een visualisatie is geweest.

hobbes

Voordeel van een andere locatie is wel dat je tijdens de wedstrijden in de rotzooi zit, maar van de ene naar het andere stadion gaat. Ik neem tenminste niet aan de het "oude" stadion in een zomerstop verbouwd kan worden.

DayDreamer

Zo snel mogelijk die palen in de grond.

SCC-J

Citaat van: hobbes op december 16, 2014, 10:42:38
Voordeel van een andere locatie is wel dat je tijdens de wedstrijden in de rotzooi zit, maar van de ene naar het andere stadion gaat. Ik neem tenminste niet aan de het "oude" stadion in een zomerstop verbouwd kan worden.
2 jaar in rotzooi zitten heb ik er wel voor over. Liever dan de komende 50 jaar op een businesspark.

En dat eigen beheer kan ik haast niet geloven. Wat neem je dan een groot risico als Cambuur zijnde 

dit is mien club

Citaat van: SCC-J op december 16, 2014, 10:45:57
2 jaar in rotzooi zitten heb ik er wel voor over. Liever dan de komende 50 jaar op een businesspark.

En dat eigen beheer kan ik haast niet geloven. Wat neem je dan een groot risico als Cambuur zijnde

Je kunt wel je hakken in het zand zetten en je vast klemmen aan de huidige locatie. Maar als een andere locatie wel financieel haalbaar is en de huidige locaties te veel risico's met zich mee brengen dan moeten we gewoon het beste er van maken.

Ik blijf ook liever daar waar we nu zitten, maar je moet bij het sentiment niet de realiteit uit het oog verliezen.   
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

losang09

Citaat van: hobbes op december 16, 2014, 10:42:38
Voordeel van een andere locatie is wel dat je tijdens de wedstrijden in de rotzooi zit, maar van de ene naar het andere stadion gaat. Ik neem tenminste niet aan de het "oude" stadion in een zomerstop verbouwd kan worden.

JE kan best 2 tribunes verbouwen in de zomerstop. Zie eagles : die doen dit komende zomerstop ook...

Dokkumer

En dan wéér met een half afgebouwd stadion zitten? Nee daar pas ik voor want dan kun je over een aantal jaren weer. Plus dat de Noord en West tribune eigenlijk op bepaalde vlakken ook niet echt aan de eisen van nu voldoen.
Natuurlijk zie ik het allerliefste het stadion op de huidige locatie of er vlak achter, alleen niet ten koste van alles!

Lore

Citaat van: SCC-J op december 16, 2014, 10:45:57
2 jaar in rotzooi zitten heb ik er wel voor over. Liever dan de komende 50 jaar op een businesspark.

En dat eigen beheer kan ik haast niet geloven. Wat neem je dan een groot risico als Cambuur zijnde

Eens, er werd bij gezegd dat de bouw "in eigen beheer" veel goedkoper was (volgens mij miljoenen goedkoper). Wat is niet weet is wat zij exact met "in eigen beheer" bedoelen.