Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 15, 2014, 11:34:21
Definitief nieuws midden januari volgens van der belt

Ze kunnen nu ook wel zeggen dat ze naar het WTC willen!

papier


TARGET

Een groot spandoek maken met de tekst '' Nieuw stadion VV Leeuwarden OK.. WTC NEE "

Eewal

Citaat van: TARGET op december 15, 2014, 18:41:27
Een groot spandoek maken met de tekst '' Nieuw stadion VV Leeuwarden OK.. WTC NEE "
ja laten we lekker tegen gaan werken .. Succes met je spandoek..

TARGET

@EEWAL

Ben ik ook wel weer met je eens.!!

Eewal

Citaat van: TARGET op december 15, 2014, 18:48:49
@EEWAL

Ben ik ook wel weer met je eens.!!
we gaan naar het WTC, wat mij betreft zo snel mogelijk.

TARGET

Ik hoop dat ze goed nadenken.. en kijken naar wat de supporters en de sponsors willen.!! Huidige locatie (goedkoper) dat betekend minder schulden WTC (duurder) dat betekend meer schulden.!! Van een nieuw Cambuurplein knapt de stad enorm op.!!

Eewal

Citaat van: TARGET op december 15, 2014, 18:59:10
Ik hoop dat ze goed nadenken.. en kijken naar wat de supporters en de sponsors willen.!! Huidige locatie (goedkoper) dat betekend minder schulden WTC (duurder) dat betekend meer schulden.!! Van een nieuw Cambuurplein knapt de stad enorm op.!!
Cambuur wordt geen eigenaar maar huurder in het nieuwe stadion... In nieuwe stadion bij WTC willen meer grote(te) partijen stappen >> lagere huur..

Harry L.

Citaat van: Eewal op december 15, 2014, 19:03:08
Cambuur wordt geen eigenaar maar huurder in het nieuwe stadion... In nieuwe stadion bij WTC willen meer grote(te) partijen stappen >> lagere huur..

Het zal mij jeuken waar het komt, als het er maar komt en snel. Het wordt pure noodzaak om zo snel mogelijk knopen door te hakken.

scclwd

Citaat van: Eewal op december 15, 2014, 18:52:12
we gaan naar het WTC, wat mij betreft zo snel mogelijk.

Hoe kan jij dat zo zeker zeggen?

Casuals-lwd

Citaat van: Eewal op december 15, 2014, 18:52:12
we gaan naar het WTC, wat mij betreft zo snel mogelijk.
Gaat onze mooie identiteit.

Harry L.

Citaat van: Casuals-lwd op december 15, 2014, 19:49:47
Gaat onze mooie identiteit.

Hoe meer dat gaan roepen hoe meer er ook daadwerkelijk in gaan geloven. Onzin.

scclwd

Citaat van: Harry L. op december 15, 2014, 19:54:45
Hoe meer dat gaan roepen hoe meer er ook daadwerkelijk in gaan geloven. Onzin.

De harde werkelijkheid.

papier

#2488
Citaat van: Harry L. op december 15, 2014, 19:54:45
Hoe meer dat gaan roepen hoe meer er ook daadwerkelijk in gaan geloven. Onzin.

Inderdaad, keer op keer is het goed gegaan. Vitesse, Groningen, Ado, Zwolle. Genieten allemaal.

Nieuwe locatie, doorgroeien dit en dat. Nee bedankt. Ik geniet liever in het Cambuur stadion dan in een stadion type IJsseldelta of evenementenhal als de Gelredome.

Holwerd voor Cambuur

Wordt toch wel WTC ben ik bang ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021