Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: Mitar op december 05, 2014, 10:09:46
Deze week enquete ontvangen van CC over verbouw/nieuwbouw stadion. Daar kwam ook een foto voorbij van Craven Cottage. Als je zo'n stadion ziet dan maakt het toch helemaal niets meer uit op welk niveau je speelt. Fantastisch. Alleen met verbouw van het huidige stadion kom je denk ik in de buurt van zo'n gevoel.

Hoe kunnen we aan die enquete komen?

Utekleitrokken

Jammer dat het EK vrouwenvoetbal 2017 niet in Leeuwarden plaatsvindt, in een nieuw Cambuur stadion.


SCC-J

Citaat van: dizzhead op december 05, 2014, 10:20:17
Hoe kunnen we aan die enquete komen?
alle cc leden hebben deze enquete in de mail gehad. Of er nog een enquete komt voor niet cc leden weet ik niet.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: SCC-J op december 05, 2014, 10:23:36
alle cc leden hebben deze enquete in de mail gehad. Of er nog een enquete komt voor niet cc leden weet ik niet.

Kwam em tegen op FB. Ingevuld.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

SCC-J

Enquête (ver)nieuw(d) Cambuurstadion

Zoals jullie ongetwijfeld weten worden momenteel de mogelijkheden in kaart gebracht voor een nieuw stadion. Drie verschillende opties worden genoemd. Verhuizen naar het WTC, nieuwbouw aan het Cambuurplein en verbouw van ons huidige stadion. Supportersclub Cambuur Culture heeft middels een enquête onder haar leden reeds onderzocht wat hun mening is over deze plannen.

Vanwege de reden dat wij met onze enquête een grotere doelgroep willen bereiken hebben wij besloten om de enquête over ons stadion nu ook openbaar te maken. Naast de locatie van het (ver)nieuw(d)e stadion willen wij ook graag jullie mening in kaart brengen betrekking tot het ontwerp van het stadion. Voor ons staat in ieder geval als een paal boven water dat de stem van de Cambuursupporter zoveel mogelijk moet doorklinken in het te (ver)bouwen stadion!

De enquete kan HIER worden ingevuld. De enquete kan worden ingevuld tot vrijdag 19 december.

http://cambuurculture.nl/wordpress/enquete-vernieuwd-cambuurstadion/
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=212755

Zuid1991

Mijn persoonlijke voorkeur is absoluut (ver) bouwen ala craven cottage van fullham. WAUW!

AL

Citaat van: SCC-J op december 12, 2014, 18:40:32
Enquête (ver)nieuw(d) Cambuurstadion

Zoals jullie ongetwijfeld weten worden momenteel de mogelijkheden in kaart gebracht voor een nieuw stadion. Drie verschillende opties worden genoemd. Verhuizen naar het WTC, nieuwbouw aan het Cambuurplein en verbouw van ons huidige stadion. Supportersclub Cambuur Culture heeft middels een enquête onder haar leden reeds onderzocht wat hun mening is over deze plannen.

Vanwege de reden dat wij met onze enquête een grotere doelgroep willen bereiken hebben wij besloten om de enquête over ons stadion nu ook openbaar te maken. Naast de locatie van het (ver)nieuw(d)e stadion willen wij ook graag jullie mening in kaart brengen betrekking tot het ontwerp van het stadion. Voor ons staat in ieder geval als een paal boven water dat de stem van de Cambuursupporter zoveel mogelijk moet doorklinken in het te (ver)bouwen stadion!

De enquete kan HIER worden ingevuld. De enquete kan worden ingevuld tot vrijdag 19 december.

http://cambuurculture.nl/wordpress/enquete-vernieuwd-cambuurstadion/
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=212755

Wat een gedrochten van een stadions zitten hier tussen!

Destroyer

Citaat van: Zuid1991 op december 12, 2014, 20:20:27
Mijn persoonlijke voorkeur is absoluut (ver) bouwen ala craven cottage van fullham. WAUW!

Eigenlijk is dat ultieme nostalgie! Craven cottage is voor mij puur voetbal historie. Ik vind het ook nog altijd doodzonde dat ze het oude wembley hebben afgebroken.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCC-J

Citaat van: AL op december 12, 2014, 20:37:04
Wat een gedrochten van een stadions zitten hier tussen!
dan heb je hier de mogelijkheid om jouw favoriete stadions te plaatsen.

Kunstgras

Citaat van: AL op december 12, 2014, 20:37:04
Wat een gedrochten van een stadions zitten hier tussen!

Het was dan ook niet de insteek om alleen voorbeelden van mooie stadions te laten zien, maar juist om verschillende stijlen te tonen. Moderne stadions/ouderwetse stadions, open hoeken/dichte hoeken, tweede ring/geen tweede ring etc.

Cambuur058

om 11 uur persconferentie in het cambuurstadion

rusnak? nieuw stadion? toekomst henk de jong? wie weet...

oost

is de persconferentie ergens te volgen?

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DeGroteLeeuwarder

I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Definitief nieuws midden januari volgens van der belt
Henk, held, bedankt