Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jamiro Monteiro Alvarenga

Gestart door Collingwood, september 19, 2015, 20:24:48

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: denistel op april 22, 2017, 17:53:48
hij wil naar het buitenland toch>> bakker oek
Friesland is toch oek buutenland?

denistel


Vlampiep

Citaat van: denistel op april 22, 2017, 19:07:16
gaat ie naar dkv dan :_schater
Nee, want als hij vertrekt wil hij wel spelen op een hoger niveau.

Hendrikscc

Citaat van: denistel op april 22, 2017, 17:53:48
hij wil naar het buitenland toch>> bakker oek

Bakker naar het buitenland ? Echt waar ? Kan ik me nauwelijks voorstellen

Galdiano

Dat was ook mijn eerste reactie.

Bakker naar het buitenland? Kan het me niet voorstellen.
Ik verwacht dat hij naar een club als Heracles gaat.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Als opvolger Mark Diemers? Kan zowel op de plek van Bakker als van Monteiro prima uit de voeten en is volgens mij transfervrij na dit seizoen.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: Collingwood op april 25, 2017, 12:48:39
Als opvolger Mark Diemers? Kan zowel op de plek van Bakker als van Monteiro prima uit de voeten en is volgens mij transfervrij na dit seizoen.
Diemers zou echt een goede opvolger zijn. Mag van mij komen.

AL

Diemers zeker een goede opvolger.
Al is vd Boomen wellicht een betere optie(ook transfervrij).
Dan heb ik het over opvolger van Bakker.

Bernardo

Is Diemers transfervrij dan?

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

el haj

Mooi, Diemers telt als homegrown speler voor Europees voetbal.  :devil

poelie-lwd

Diemers is veel te traag voor de eredivisie
Iedereen heeft recht op mijn mening.

zeewolde

Citaat van: poelie-lwd op april 25, 2017, 20:43:44
Diemers is veel te traag voor de eredivisie
dat heb jij volgens mij ook een keer over Dijks gezegd. ;)

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op april 25, 2017, 20:43:44
Diemers is veel te traag voor de eredivisie
vind ik ook . Vlgns mij het ie bij graafschap wel veel vooruitgang gemaakt. Vind um eigenlijk te weinig pit hebben voor een 6 en te traag voor achter de spits

PePe

Diemers speelde altijd veel ballen naar achteren, ipv naar voren.
Ik heb geen idee of dit momenteel nog zo is?