Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jamiro Monteiro Alvarenga

Gestart door Collingwood, september 19, 2015, 20:24:48

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op juli 01, 2017, 12:43:33
Volgens mij weten ze Monteiro in Almelo een stuk beter te waarderen dan enkelen op dit forum.
Ik hoop voor hem dat hij de criticasters van het forum doet verstommen met zijn kwaliteiten.
klopt we zullen zien wie monteiro kan vervangen  :y
Ik ga hem zeker missen,succes Jamiro.

Bankzitter

Dit was een van de spelers die extra energie aan een team geeft (net als oa v Deelen of Barto). Hij kwam als nobody binnen en heeft het heel knap gedaan. Als hij zich blijft verbeteren, kan het nog wel eens wat extra geld opleveren als hij binnen 4 jaar nog een stap maakt.

Vlampiep

Citaat van: poelie-lwd op juli 02, 2017, 09:06:39
:_schater

Zeg nou zelf. Dit staat op zijn minst een beetje haaks op elkaar nietwaar?
Ik heb het over twee verschillende spelers die absoluut niet zijn te vergelijken met hun inzet en passie voor voetbal.
En ja inderdaad qua karakter staan deze spelers haaks op elkaar, wat dan ook blijkt in  de interesse van andere clubs.

poelie-lwd

Citaat van: Vlampiep op juli 02, 2017, 14:07:35
Ik heb het over twee verschillende spelers die absoluut niet zijn te vergelijken met hun inzet en passie voor voetbal.
En ja inderdaad qua karakter staan deze spelers haaks op elkaar, wat dan ook blijkt in  de interesse van andere clubs.

Daar gaat het niet om. Je verwijt mensen dat ze Monteiro niet de credits geven die hij volgens jou moet krijgen en vervolgens sabel je in een ander topic net zo makkelijk de assistkoning neer  :_schater Dat mag dan klaarblijkelijk weer wel.
Iedereen heeft recht op mijn mening.