Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

KNVB MAFFIA

Gestart door sunderland, september 14, 2015, 15:14:16

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Het is toch te zot voor woorden dat de knjb Vd Streek nu wil schorsen .Wat een schijnheilige bende daar!!

brambo3004

Die lui zijn echt alle schaamte voorbij.
Zelf voorop lopen met "RESPECT" en dan schaamteloos:
- een onterechte penalty toekennen
- een onterechte rode kaart geven
- daarmee de wedstrijd verpesten
- ook nog het gore lef hebben om VdStreek te (willen) schorsen
Wat zul je dan iedere ochtend moeten kotsen als je jezelf in de spiegel hebt aangekeken (als Blom, aanklager zijnde)

Moira

Het is schandalig. Eerst gaan lopen janken omdat die regel te zwaar zou zijn en vervolgens wel een wedstrijd schorsen. Ze moeten zich doodschamen.
ik neem aan dat cambuur niet akkoord gaat.



Marc S

Eerst maar even afwachten of het geseponeerd wordt.

Vlampiep

De scheidsrechter Blom en KNVB hebben alles tegen als Cambuur in beroep gaat.
Er is al door hun zelf aangegeven dat de straf te zwaar is.
Daarbij is de bal tegen Van der Streek aan geschoten en deze had zijn arm tegen zijn lichaam gedrukt.
Er is dus niet getracht een doelpoging onreglementair te verhinderen.
Ik denk dan maar, we hebben in het verleden ook van de Nazi' s gewonnen en zeg maar welken erger waren.

gewoon een fan

Citaat van: Vlampiep op september 14, 2015, 15:50:05
Ik denk dan maar, we hebben in het verleden ook van de Nazi' s gewonnen en zeg maar welken erger waren.

Ik blijf mij verbazen over sommige reacties die hier geplaatst worden  ;(

siepelsjeu

Citaat van: gewoon een fan op september 14, 2015, 15:54:52
Ik blijf mij verbazen over sommige reacties die hier geplaatst worden  ;(
Het niveau van de nieuwe leden ligt behoorlijk laag, helaas

SCC-J

Citaat van: Vlampiep op september 14, 2015, 15:50:05
De scheidsrechter Blom en KNVB hebben alles tegen als Cambuur in beroep gaat.
Er is al door hun zelf aangegeven dat de straf te zwaar is.
Daarbij is de bal tegen Van der Streek aan geschoten en deze had zijn arm tegen zijn lichaam gedrukt.
Er is dus niet getracht een doelpoging onreglementair te verhinderen.
Ik denk dan maar, we hebben in het verleden ook van de Nazi' s gewonnen en zeg maar welken erger waren.

Wat een domheid!

Vlampiep

Nee inderdaad dom van mij, ik had moeten weten dat het IQ toeneemt namate je langer op dit forum actief bent.
Sorry en zal mij gedragen als een aspirant forum bezoeker.

moodygrunn

Citaat van: Vlampiep op september 14, 2015, 15:50:05
De scheidsrechter Blom en KNVB hebben alles tegen als Cambuur in beroep gaat.
Er is al door hun zelf aangegeven dat de straf te zwaar is.
Daarbij is de bal tegen Van der Streek aan geschoten en deze had zijn arm tegen zijn lichaam gedrukt.
Er is dus niet getracht een doelpoging onreglementair te verhinderen.
Ik denk dan maar, we hebben in het verleden ook van de Nazi' s gewonnen en zeg maar welken erger waren.

Dat eerste deel kan ik nog in komen, de laatste zin zorgt ervoor dat niemand het eerste deel van je bijdrage serieus neemt. Klein beetje nuance mag opzich wel hoor...
In Henk en Sandor we trust

Delfzijl/Cambuur

Het niveau van de nieuwe leden ligt behoorlijk laag :zweep

en bedankt maar weer :(

Het is de toon die de muziek maakt..... Maar jij zit ook wel erg fout met die laatste regel Vlampiep.

Destroyer

Citaat van: Vlampiep op september 14, 2015, 15:50:05
De scheidsrechter Blom en KNVB hebben alles tegen als Cambuur in beroep gaat.
Er is al door hun zelf aangegeven dat de straf te zwaar is.
Daarbij is de bal tegen Van der Streek aan geschoten en deze had zijn arm tegen zijn lichaam gedrukt.
Er is dus niet getracht een doelpoging onreglementair te verhinderen.
Ik denk dan maar, we hebben in het verleden ook van de Nazi' s gewonnen en zeg maar welken erger waren.

Ik vindt dat ze jou moeten bannen met zulk onnozel praat. Je weet niet waar je over praat om een vergelijk te maken met nazi praktijken
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

PS waarom nu weer een nieuw topic over de knvb maken terwijl ik gisteren net eentje had aangemaakt. Heerlijk overzichtelijk weer  :O
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op september 14, 2015, 20:27:38
PS waarom nu weer een nieuw topic over de knvb maken terwijl ik gisteren net eentje had aangemaakt. Heerlijk overzichtelijk weer  :O

Deze opmerking + spelerstopic vd Streek + wedstrijdtopic.
Voor mij genoeg redenen om dit topic te sluiten, keuze genoeg om elders dit lachertje verder te bediscussiƫren.

*Klik*

ps. Willen sommige mensen aub iets meer om hun taalgebruik denken!