Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

PSV - CAMBUUR beker 22 September

Gestart door pvanbuijtene, september 11, 2015, 12:05:16

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Geel-Blauw HERT op september 22, 2015, 09:38:41
het schijnt dat er altijd een bus van de mi-side/cc rijdt  :y, vandaar dat ze voorrang moeten krijgen bij DKV-SCC

Hou jij je maar even snel stil! Wijsneus!

Vele wedstrijden waar niet veel supporters gaan gaan jongens van MI en/of CC wel.
Niet altijd maar vaak wel, in ieder geval meer dan het gemiddelde dat naar dkv uit mee wil.
Vergeet niet dat wij er vaak of bijna altijd waren toen we laatste in JL stonden.

Dan verdien je in mijn ogen respect en enig crediet.

Als voorbeeld neem ik de reacties onder het facebook bericht van de aankondiging van dkv uit. Als je ziet wat voor mensen daarin schrijven of getagd worden, ik heb ze in al die jaren nog nooit gezien!

Cambuur heeft in mijn ogen gefaald om in een jaar tijd geen werkend registratiesysteem te realiseren voor trouwe supporters.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

drg


Geel-Blauw HERT

#32
Citaat van: Galdiano op september 22, 2015, 09:48:51
Hou jij je maar even snel stil! Wijsneus!

Vele wedstrijden waar niet veel supporters gaan gaan jongens van MI en/of CC wel.
Niet altijd maar vaak wel, in ieder geval meer dan het gemiddelde dat naar dkv uit mee wil.
Vergeet niet dat wij er vaak of bijna altijd waren toen we laatste in JL stonden.

Dan verdien je in mijn ogen respect en enig crediet.

Als voorbeeld neem ik de reacties onder het facebook bericht van de aankondiging van dkv uit. Als je ziet wat voor mensen daarin schrijven of getagd worden, ik heb ze in al die jaren nog nooit gezien!

Cambuur heeft in mijn ogen gefaald om in een jaar tijd geen werkend registratiesysteem te realiseren voor trouwe supporters.

heb jij het recht om op deze manier te reageren? Vindt het een zwaktebod om op deze manier te reageren. Lijkt mij een open forum waarin iedereen zijn of haar mening kwijt kan. Ondanks dat ik me niet heb aangesloten bij een mi-side of cc wil niet zeggen dat ik een mindere supporter ben. Ik was er namelijk ook bij toen we voor nog geen 3000 man in de JL speelden. Het valt me gewoon op dat er door de mi-side en cc veel geroepen wordt maar ik nog geen keiharde feiten heb gezien waaruit blijkt dat jullie inderdaad zulke trouwe uitsupporters zijn. Ik bezoek zelf gemiddeld 5 a 6 uitwedstrijden, wellicht dat jullie gezamenlijk wel een hoop uitwedstrijden bezoeken maar als je op individueel niveau kijkt dit niet het geval is. Feit blijft dat het goed zo zijn dat een registratie wordt bijgehouden van het aantal bezochte uitwedstrijden maar los van de groep mensen waar je je bij hebt aangesloten. Als het zo is dat de MI-side en CC inderdaad zoveel meer wedstrijden bezoeken wordt dat vanzelf duidelijk en wordt dat beloond. Wat dat betreft zijn we het daar over eens. Een mensen in een hokje stoppen en daarmee te bestempelen als trouw lid ben ik het echter niet mee eens.

speculeter

Higler vanavond scheidsrechter.
Hebben bijna een abonnement op deze man volgens mij.

El Ma-kri-niii

Citaat van: speculeter op september 22, 2015, 12:32:56
Higler vanavond scheidsrechter.
Hebben bijna een abonnement op deze man volgens mij.
Eerlijk is eerlijk, Higler deed eerst vaak rare dingen, maar de laatste tijd is er weinig gedoe rond hem. Duidelijk een betere scheidsrechter geworden. En, wie was de scheidsrechter in onze kampioenswedstrijd?  |:)

drg

Citaat van: El Ma-kri-niii op september 22, 2015, 12:38:12
Eerlijk is eerlijk, Higler deed eerst vaak rare dingen, maar de laatste tijd is er weinig gedoe rond hem. Duidelijk een betere scheidsrechter geworden. En, wie was de scheidsrechter in onze kampioenswedstrijd?  |:)

Dat hij die wedstrijd floot heeft weinig betekent volgens mij, waren uberhaupt geen rare dingen die wedstrijd. Manu kreeg gewoon rood voor iets wat zelfs een blinde had kunnen zien  :_schater

El Ma-kri-niii

Citaat van: drg op september 22, 2015, 15:31:56
Dat hij die wedstrijd floot heeft weinig betekent volgens mij, waren uberhaupt geen rare dingen die wedstrijd. Manu kreeg gewoon rood voor iets wat zelfs een blinde had kunnen zien  :_schater
Die wedstrijd had mijn schoonmoeder inderdaad ook nog wel in goede banen geleid. Maar blijft het vermelden waard  :schaal

Dokkumer

Citaat van: drg op september 22, 2015, 15:31:56
Dat hij die wedstrijd floot heeft weinig betekent volgens mij, waren uberhaupt geen rare dingen die wedstrijd. Manu kreeg gewoon rood voor iets wat zelfs een blinde had kunnen zien  :_schater
Blom had een penalty en rood aan Nienhuis gegeven!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Weer ontzettend overdreven 10 man in het uitvak.....

Het zijn er 18
Henk, held, bedankt

justinvdbij

Kan iemand ff een gratis linkje sturen :scc :thumbsup


drg

Wat een doods stadion zeg, lijkt wel een verplichte oefenwedstrijd.

AL


Cambuur Groningen

Jammer weer dit, zo slecht was het begin niet

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander