Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

dkv - Cambuur.

Gestart door speculeter, september 08, 2015, 09:28:53

Vorige topic - Volgende topic

MotM dkv - Cambuur

Leonard Nienhuis
32 (56.1%)
Djavan Anderson
2 (3.5%)
Wessel Dammers
0 (0%)
Calvin MacIntosh
2 (3.5%)
Marvin Peersman
14 (24.6%)
Erik Bakker
2 (3.5%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.8%)
Jamiro Monteiro Alvarenga 
2 (3.5%)
Martijn Barto
2 (3.5%)

Totaal aantal stemmen: 57

Stemmen gesloten: november 08, 2015, 20:21:39

John Hiatt

De vraag van de dag is: hoe is t met Ogbeche?

michello

Vandaag naar het ziekenhuis en hopelijk tijdig hersteld, ( de vorige derby was hij er ook al niet bij) anders Houtkoop of Rosheuvel op links. Achterin zijn ze bij DKV zo traag als wat dus daar moeten we van profiteren. In de spits hopen op  Barto die z'n dag heeft en een bal  binnenknikt.

hobbes

Citaat van: michello op oktober 27, 2015, 10:03:19
Vandaag naar het ziekenhuis en hopelijk tijdig hersteld, ( de vorige derby was hij er ook al niet bij) anders Houtkoop of Rosheuvel op links. Achterin zijn ze bij DKV zo traag als wat dus daar moeten we van profiteren. In de spits hopen op  Barto die z'n dag heeft en een bal  binnenknikt.

Hoe is het met Berisha eigenlijk? Mooi wedstrijd voor hem om te shinen lijkt me.

Gasgeve

Citaat van: michello op oktober 27, 2015, 10:03:19
Vandaag naar het ziekenhuis en hopelijk tijdig hersteld, ( de vorige derby was hij er ook al niet bij) anders Houtkoop of Rosheuvel op links. Achterin zijn ze bij DKV zo traag als wat dus daar moeten we van profiteren. In de spits hopen op  Barto die z'n dag heeft en een bal  binnenknikt.
Wordt tijd ook dat die weer eens eentje binnenknikt.

YellowBlue

Citaat van: Gasgeve op oktober 27, 2015, 09:22:43
Slechtste voorbeeld die je kon noemen. Ajax heeft namelijk geschoven wat ze konden om te voorkomen dat ze de spits van het 2e elftal mee moesten nemen.

En afgelopen weekend nemen ze hem mee, hij valt in en geeft een assist.

YellowBlue

Citaat van: Gasgeve op oktober 27, 2015, 10:25:09
Wordt tijd ook dat die weer eens eentje binnenknikt.

Moet ie wel laag duiken met die voorzetten die hij krijgt....

Gasgeve

Citaat van: YellowBlue op oktober 27, 2015, 10:30:39
En afgelopen weekend nemen ze hem mee, hij valt in en geeft een assist.
Ja ik ben het met je eens, maar jouw voorbeeld klopt niet. Ajax heeft namelijk voordat Hendriks mee ging geschoven met alles wat ze hadden. Tevens zou hij ook dit weekend niet mee gaan, maar El Ghazi werd ziek, daardoor ging hij mee.

Gasgeve

Citaat van: YellowBlue op oktober 27, 2015, 10:31:20
Moet ie wel laag duiken met die voorzetten die hij krijgt....
Het is niet een spits die zelf iets creëert nee.

666

Dit gaan we niet verliezen... Ik heb er echt zin in, we laten ze op het veld en op de tribune een poepie ruiken. (niet teveel anders zijn ze in hun element)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

el haj

Citaat van: siepelsjeu op oktober 26, 2015, 15:15:25
Ik kom niet op de laatste training, ik laat het aan de gloryhunters over. Ik zie serieuze berichten op sociaal media met de vraag: Kost het geld? en hoe laat begint het?

Zelf weten natuurlijk, maar vergeet niet waarom je wel zou gaan; dat is niet voor die gloryhunters. Verder noem je eigenlijk ook iedereen die wél gaat indirect een gloryhunter, lijkt me ook niet helemaal juist.
Verder ben ik nog steeds niet overtuigd van gloryhunters in en om Leeuwarden; we staan voorlaatste en hoewel we het de afgelopen jaren prima gedaan hebben spelen we nou ook weer niet bepaald voor de prijzen of in Europa. Die glory bij ons clubje valt nog wel wat mee. :P

Citaat van: hobbes op oktober 26, 2015, 21:29:23
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10444/Offside/article/detail/4171459/2015/10/26/Hert-maakt-doelpunt.dhtml?originatingNavigationItemId=1001

Als dit geen goed voorteken is, weet ik het niet meer


Hahaha, leuk gevonden man.  :_schater We hebben een aantal jongens voorin lopen die hier nog een voorbeeld aan kunnen nemen.  8P

wiekie1969

Citaat van: michello op oktober 27, 2015, 10:03:19
Vandaag naar het ziekenhuis en hopelijk tijdig hersteld, ( de vorige derby was hij er ook al niet bij) anders Houtkoop of Rosheuvel op links. Achterin zijn ze bij DKV zo traag als wat dus daar moeten we van profiteren. In de spits hopen op  Barto die z'n dag heeft en een bal  binnenknikt.


Anderson op Larsson, ik hou mien hart vast.............

wiekie1969

Citaat van: hobbes op oktober 27, 2015, 10:06:12
Hoe is het met Berisha eigenlijk? Mooi wedstrijd voor hem om te shinen lijkt me.

Zit elke dag in Syb's bar in de Oude Doelensteeg.

el haj

Liesveld fluit deze pot trouwens.

brambo3004


hobbes

Citaat van: brambo3004 op oktober 27, 2015, 13:58:13
Net als vorig jaar.

Hopelijk geeft hij nu niet weer na 9 seconden een penalty