Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe uitshirts

Gestart door Treb, februari 07, 2013, 17:43:48

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

drg

Van mij mocht ie wel zo zwart blijven als ie nu was, prachtige shirts toch?! Beter dan die ziekelijke witte pyjama shirts en uber blauw, dan houden we alleen nog maar rood van het hert over als 2de kleur zeker

drg

Trouwens iemand die weet waar de shirts nou zo te krijgen zijn naast het stadion, de jupiler webshop ligt er ook al maanden uit :/ iemand ze toevallig bij de kringloop gezien ofzo?

Galdiano

Citaat van: drg op juni 28, 2013, 22:07:41
Trouwens iemand die weet waar de shirts nou zo te krijgen zijn naast het stadion, de jupiler webshop ligt er ook al maanden uit :/ iemand ze toevallig bij de kringloop gezien ofzo?

Muta! Ergens in een pand op de Hemrik.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

vialli


vialli

Sokke wedstrieden binne d'r voor om wedstriedritme  te krijen en niet om geliek
conclusies te trekken maar een paar snelle butenspeulers su niet fekeerd weze.
En nog een sterke centrale verdediger dan begint ut d'r aardig op te lieken.

Kuzmanovic-Apeldoorn

#37
Citaat van: Galdiano op juni 28, 2013, 22:16:10
Muta! Ergens in een pand op de Hemrik.

Zijn dat de dezelfde wedstrijdshirts voor de zelfde prijs als op het stadion?
Henk, held, bedankt

drg

Thanks, zal ik daar eens kijken, hopelijk zijn ze daar wat goedkoper dan.

Bij de kringloop hadden ze wel eens een Cambuurhoekje met soms nieuwe shirts voor een leuke prijs (waar de prijskaartjes van originele nog aan hingen), maar weet niet of ze dat nog doen

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op juni 28, 2013, 14:39:06
Vanavond spelen ze in ieder geval in het thuis shirt.

Niet dus :zucht Foeilelijk, dat witte.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Eewal

Mensen in het begin maar zeuren over dat zwarte shirt, maar wat mij betreft wordt het uitshirt wederom zwart!

Holwerd voor Cambuur

Liefst blauw, maar dat zwart is sowieso beter dan wit!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Andre-Lwd

Citaat van: Eewal op juni 29, 2013, 11:58:06
Mensen in het begin maar zeuren over dat zwarte shirt, maar wat mij betreft wordt het uitshirt wederom zwart!

Dat zwarte vind ik persoonlijk erg mooi, en sinds de invoering van dat shirt volgens mij geen uitwedstrijd meer verloren  :proost

Dokkumer

Geen enkele uitwedstrijd verloren in het zwarte shirt.

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op juni 29, 2013, 12:55:54
Geen enkele uitwedstrijd verloren in het zwarte shirt.

Almere?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets