Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe uitshirts

Gestart door Treb, februari 07, 2013, 17:43:48

Vorige topic - Volgende topic

CJ058


Treb

Op zich mooie shirts, alleen ik had het idee dat ze bij sommige spelers te groot waren. Niet getailleerde shirts.

Goudvinger

Citaat van: Treb op januari 19, 2015, 11:33:30
Op zich mooie shirts, alleen ik had het idee dat ze bij sommige spelers te groot waren. Niet getailleerde shirts.

Ik vind het wel gewaagd, een heus mode-statement.

Whoestemen

Citaat van: PASSC op januari 18, 2015, 01:49:53
Lelijk? Ik vind het een prachtig uit tenue! Maar smaken verschillen uiteraard. Ik ben wel blij met Quick als kledingsponsor, strakke en professionele kits maken ze!

Quick is inderdaad prima. We zijn er enorm op vooruit gegaan qua kleding sinds zij er zijn.

SCC-J

Citaat van: Whoestemen op januari 19, 2015, 14:05:22
Quick is inderdaad prima. We zijn er enorm op vooruit gegaan qua kleding sinds zij er zijn.
oh maar dat is zeker zo. Alleen vind ik dit tenue niet mooi.

DayDreamer