Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Stop Beloften teams

Gestart door dit is mien club, augustus 26, 2015, 09:45:28

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

http://www.stopdebeloften.nu/petitie.php

Ik denk dat wij als supporters hier ook achter moeten staan. Het is natuurlijk helemaal niks dat Jong Ajax in de eerste divisie speelt :rodekaart
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

pvanbuijtene

Al helemaal niet omdat ze laatst met die sanogo, fisher, heitiga en nog wat A spelers erbij spelen... zal je maar punten kosten en zo de promotie omdat ze ene wedstrijd geen a spelers hebbe en andere wedstrijd wel...

DayDreamer

Ajax speelde maandag met een aantal spelers uit het 1e, samen goed voor 520 wedstrijden op eredivisie niveau  8P

dit is mien club

Dat lijkt toch nergens na, echt competitie vervalsing. Doe mij maar weer Veendam en Haarlem.
Klopt het dat ze in Veendam wel weer bezig zijn?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

pvanbuijtene

Las ook dat als ze niet akkoord gingen met beloftenteams in jl dat het niet meer op tv zou komen... wurgcontracten dus

Kunstgras

Getekend! En dat zou iedereen hier moeten doen. Als er niets veranderd dan speelt ook onze eigen club namelijk vroeg of laat tegen belofteteams!

dit is mien club

Citaat van: Kunstgras op augustus 26, 2015, 11:28:38
Getekend! En dat zou iedereen hier moeten doen. Als er niets veranderd dan speelt ook onze eigen club namelijk vroeg of laat tegen belofteteams!

Helemaal mee eens
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

moodygrunn

Citaat van: Kunstgras op augustus 26, 2015, 11:28:38
Getekend! En dat zou iedereen hier moeten doen. Als er niets veranderd dan speelt ook onze eigen club namelijk vroeg of laat tegen belofteteams!

Getekend. Niet omdat ik verwacht dat wij er op korte termijn last van krijgen. Wel omdat ik vind dat die tweede elftallen ten minste gebonden moeten zijn aan 1 selectie. De huidige situatie is onwenselijk en de oplossing kan m.i. worden gezocht in twee situaties:

- Ajax en PSV mogen best hun talenten mee laten doen in die competitie, maar zijn aan dezelfde inschrijvingsregels gebonden als de rest. Dit houdt in dat na de transferdeadline geen nieuwe spelers toegevoegd kunnen worden (ook niet voor het opdoen van wedstrijdfitheid)

- Jong Ajax en Jong PSV nemen geen deel meer aan de huidige competitieopzet. Geen ervaring opdoen voor jeugdspelers, maar wel de mogelijkheden voor de eerste selectie om wedstrijdfit te worden.

Nu is er sprake van beide. Met wisselende selecties tot gevolg en dus wisselende weerstand voor de rest van de competitie.
In Henk en Sandor we trust

Mitar

helemaal eens met bovenstaande. Is toch je reinste competitievervalsing en past niet in een topsportplaatje.

gobo

Getekend. Misschien wel het ergste gedrocht ooit bedacht door de KNVB.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

waldkip


Moira

Getekend. Absolute competitie vervalsing :rodekaart

el haj

Oneens. Beloftenteams zijn hartstikke welkom in de JL!

Daar horen w.m.b. wel wat mitsen en maren bij, Moodygrunn heeft het wel goed verwoord. Het is schandalig dat de selecties van die clubs zomaar aangevuld kunnen worden met spelers die normaal gesproken hun wedstrijden voor een ander team spelen. Om een parallel te trekken; Vitesse heeft een samenwerking met Chelsea, Hazard en Costa missen wat wedstrijdritme en komen even de Eredivisie verblijden met een opwachting in de basis-11. In feite is dat niet anders dan wat er nu gebeurt in de JL.

Het systeem dat we (bijv.) kennen van het Spaanse voetbal voldoet eigenlijk aan al mijn eisen.
De enige manier om in de JL te komen kan zijn door promoveren; het is allemaal leuk en aardig dat we het hier over (Nederlandse) topclubs hebben maar ook zij moet hun plek verdienen.
Start bijvoorbeeld in die nieuw te vormen klassen onder de topklasse en als de kwaliteit er is komt men vanzelf wel hoog genoeg. Die onmogelijkheid om te degraderen en gegarandeerde plek in de JL is te dom voor woorden.  :zucht


Dus ja, deze ga ik wel tekenen, ook al vind ik dat er absoluut plaats moet zijn voor tweede elftallen. De huidige opzet is schandalig.

DK