Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wessel Dammers

Gestart door Collingwood, augustus 24, 2015, 11:58:48

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Dammers volgende defensieve versterking voor Cambuur

Wessel Dammers wordt na Martijn van der Laan de tweede verdediger die SC Cambuur in korte tijd op huurbasis aantrekt. De twintigjarige Dammers komt over van Feyenoord.

Dammers kreeg in de voorbereiding de kans van trainer Giovanni van Bronckhorst, maar maakte in de oefenduels (op de foto tegen Southampton in duel met Graziano Pellè) die hij speelde geen overtuigende indruk. Feyenoord koos er vervolgens voor om met Eric Botteghin en Jan-Arie van der Heijden defensieve versterkingen van buitenaf te halen, waardoor het uitzicht op zijn officiële Eredivisie-debuut voor Dammers verslechterde.

Juist de komst van Botteghin zorgt er indirect voor dat Dammers nu wedstrijdervaring kan opdoen bij Cambuur. FC Groningen haalde Etiënne Reijnen op uit Leeuwarden, nadat de Braziliaan in De Kuip had getekend. Om die reden keerde Van der Laan een jaar na zijn vertrek naar Groningen ook alweer terug bij de ploeg van trainer Henk de Jong, die verder Calvin MacIntosh en Kai Heerings tot zijn beschikking heeft.

Afgaand op de thuiswedstrijd van afgelopen zaterdag is de komst van Dammers geen overbodige luxe. Met MacIntosh, Van der Laan, de onlangs van AZ overgenomen Djavan Anderson en Marvin Peersman in de defensie verloor Cambuur met 6-1 van Heracles Almelo. Oussama Tannane was met vier treffers de grote man.

Bron: http://www.vi.nl/nieuws/dammers-volgende-defensieve-versterking-voor-cambuur.htm
Kalmte alleen kan u redden.

wiekie1969

Welkom jongen en heel veel succes bij cambuur!!!! :thumbsup |:)

Dokkumer

Was al een ander topic.

*KLIK*