Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Martijn van der Laan

Gestart door Mitar, augustus 17, 2015, 15:07:10

Vorige topic - Volgende topic

Montana

Nou welkom terug dan maar Popeye!  :proost

Bernardo


Noordcambuur

Citaat van: Montana op juli 24, 2017, 21:36:45
Nou welkom terug dan maar Popeye!  :proost
moest weer ff zoeke ouwe :y

vialli

Mut ie wel fit weze, want we binne toch gien sociale instelling.

Noordcambuur

Citaat van: vialli op juli 24, 2017, 22:16:26
Mut ie wel fit weze, want we binne toch gien sociale instelling.
denk er om wordt pico boos :y

ace1974

oost west thuis best

welkom terug

knallen hier !!!!!

Collingwood

Met de komst van Schils en Smeets lijkt Schilder toch gewoon achterin te blijven, en is Van der Laan dus toch puur voor de breedte achterin.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op juli 25, 2017, 14:58:08
Met de komst van Schils en Smeets lijkt Schilder toch gewoon achterin te blijven, en is Van der Laan dus toch puur voor de breedte achterin.

En daarmee verandert mijn mening volledig. Dan lijkt Martijn mij een prima aanwinst. Als hij iemand uit de basis kan spelen is dat fantastisch en anders is hij een prima standin. Het moet natuurlijk allemaal nog wel rond komen!

Collingwood

Citaat van: Lore op juli 25, 2017, 15:00:01
En daarmee verandert mijn mening volledig. Dan lijkt Martijn mij een prima aanwinst. Als hij iemand uit de basis kan spelen is dat fantastisch en anders is hij een prima standin. Het moet natuurlijk allemaal nog wel rond komen!

Klopt, het is allemaal nog niet bevestigd, al komen de berichten van betrouwbare bronnen.
Kalmte alleen kan u redden.

Hendrikscc

Misschien op den duur als Martijn topfit is op links centraal achterin en Schilder op 6   ?
Het biedt in ieder geval mogelijkheden imo

sunderland

Citaat van: Collingwood op juli 25, 2017, 14:58:08
Met de komst van Schils en Smeets lijkt Schilder toch gewoon achterin te blijven, en is Van der Laan dus toch puur voor de breedte achterin.
we zullen zien , een fitte Vd laan speelt sowieso

Collingwood

Citaat van: sunderland op juli 25, 2017, 17:30:53
we zullen zien , een fitte Vd laan speelt sowieso

Misschien calculeert Cambuur in dat het wel even gaat duren voor dat het geval is (een fitte Van der Laan).
Kalmte alleen kan u redden.

Bolle


Bernardo

Citaat van: Bolle op juli 25, 2017, 17:55:07
Welkom terug kerel!

Weet je meer? Niet bij de gepresenteerde spelers.

Montana

Was in het MCL én stadion vandaag ;)