Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sem de wit

Gestart door speculeter, augustus 01, 2015, 14:35:54

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Sem de wit nieuwe aanwinst voor de verdediging.
Komt bij Den Haag weg.

Daarna naar fortuna en Almere.
Onbekende naam voor mij.

Collingwood

#1
Heeft in de voorbereiding al een paar keer als proefspeler meegedaan bij zowel eerste elftal als beloften. Sluit als het goed is aan bij Jong Cambuur.
Kalmte alleen kan u redden.

waldkip

Jong mannetje (1995) ken hem verder niet zo. Even zo goed, wees welkom |:)

Marc S


Gasgeve

Allang bekend en allang gepost. Gaat voor jong spelen.

Timmie

Dat hij nog zo jonge is.. Dacht dat ie al ouder was!
Welkom!

KristCambuur

Welkom! Ben benieuwd of hij dit seizoen ook minuten in het 1e gaat maken!
Cambuur till I die!

CLWDFC

Welkom, goede speler! Benieuwd wat jullie ervan vinden!