Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Yuri Rose

Gestart door De Gast, februari 06, 2013, 08:32:11

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Mooie besparing op de salariskosten. Is mij vies tegengevallen dit jaar.

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op april 05, 2013, 10:19:38
Citaat van: brambo3004 op april 05, 2013, 10:10:18
Citaat van: De Gast op april 05, 2013, 10:08:41
Dit elftal heeft zo'n type wel nodig.. Jammer

Wat voor type? Iemand die veel wedstrijden niet gespeeld heeft, te weinig loopvermogen heeft en domme onnodige overtredingen maakt?
En weet je hoe je deze opmerking noemt??  Ondoordacht en respectloos!!
En weet je hoe ik deze reactie noem? Blind voor de feiten!

Hij is wel een van de weinigen die de mouwen op wil stropen, maar voor de rest vind ik dat brambo helemaal gelijk heb. Ik hoop dat we de komende weken nog wat meer zien van de OUDE -en nee niet in leeftijd- Rose, dan kunnen we allemaal dat boek in ieder geval fatsoenlijk afsluiten.

Grijskijkert

Citaat van: John Hiatt op april 05, 2013, 12:11:18
Mooie besparing op de salariskosten. Is mij vies tegengevallen dit jaar.
Dat vind hij zelf ook..
IN HENK WE TRUST!!!

brambo3004

Jeetje Grijskijker, beetje lichtgeraakt vandaag? Ik mag Rose niet een knaap noemen ivm man? Ik mag niet een paar negatieve constateringen maken? Joh, ik hoop ook dat meneer Rose er vanavond 3 binnen kopt en ons de komende weken kampioen maakt, maar tot nu toe is hij mij erg tegengevallen en ik leg ook uit waarom. Als je naar Sittard rijdt en je ziet Rose de ploeg ernstig duperen met zn achterlijke overtredingen, dan is je geduld gauw op, kan ik je zeggen.

denistel

had er ook meer van verwacht maar hij is toch belangrijk voor de groep hoor
in de kleedkamer en op het veld..niet altijd vanwege zijn spel maar er komen
meer dingen kijken bij voetbal.

en hij heeft ten minste zelf kritiek en stopt er daarom mee ik hoop
dat ie nog 2 maanden zijn waarde kan bewijzen voor cambuur.

AL

Heb veel kritiek gehad op Yuri, maar vind hem de laatste wedstrijden gewoon sterk spelen.
Nog een paar wedstrijden knallen en met kampioenschap afscheid nemen van het betaalde voetbal.

De Gast

Je merkt het als hij er niet is.. Het kakt allemaal wat in elkaar..

MP4L

Ik persoonlijk vind Rose belangerijk in het team. Je ziet dat deze man zijn beste voetbal jaren heeft gehad. Maar hij is nog wel een echte leider. Hij gaat nog veel elke bal en dat zie je al bij de wat jongere spelers niet gebeuren.

Daarnaast gun ik hem van harte dat hij op z'n minst nog 1 goal maakt zodat hij ook de 100 goals heeft. Dus ik zeg als hij scoort die vieren door 100 te roepen vanuit ons tribune! Laten we dankbaar zijn dat deze man zoveel vechtlust heeft gegeven voor ons clubje.

De Raaf

Vechtlust?
Sorry, hij loopt alleen maar met zijn armen te zwaaien en kan het niet meer belopen.
Hij stopt niet voor niets, 100e goal gun ik hem wel uiteraaft

Destroyer

Ik denk dart hij het goal maakt die ons doet promoveren. Mooi afscheid feestje nou  :thumbsup
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

Citaat van: De Raaf op april 06, 2013, 16:30:46
Vechtlust?
Sorry, hij loopt alleen maar met zijn armen te zwaaien en kan het niet meer belopen.

ALS dat zo is, doet hij me denken aan een amateur voetballer (AW) :proost
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: De Raaf op april 06, 2013, 16:30:46
Vechtlust?
Sorry, hij loopt alleen maar met zijn armen te zwaaien en kan het niet meer belopen.
Hij stopt niet voor niets, 100e goal gun ik hem wel uiteraaft
Niet meer belopen bin ik met dei eens. Maar komt oek te vaak omdat hij te diep staat.

Galdiano

Gelukkig had het geen gevolgen dat hij uitviel! Op dit niveau mag het niet gebeuren dat je eerst aangeeft te kunnen spelen, en na 16 minuten alweer uitvalt! Gelukkig nemen we afscheid van Rose.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Keizer

Citaat van: Galdiano op april 09, 2013, 10:16:24
Gelukkig had het geen gevolgen dat hij uitviel! Op dit niveau mag het niet gebeuren dat je eerst aangeeft te kunnen spelen, en na 16 minuten alweer uitvalt! Gelukkig nemen we afscheid van Rose.

Aan de reactie van Henk te horen was dit gepland dat hij maar heel kort zou spelen, al vind ik 16 minuten wel heeel kort.. Beetje rare actie, maar denk dat we hem tegen dtc goed kunnen gebruiken!

Galdiano

En dan lekker weer opstellen en doordat hij er weer uit gaat heb je alweer 1 wissel minder en verlies je de pot! Lekker slim!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets