Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Yuri Rose

Gestart door De Gast, februari 06, 2013, 08:32:11

Vorige topic - Volgende topic

gewoon een fan

Hij speelde echt een goede wedstrijd  _O_

denistel

wat was jij belangrijk gister,,keep up the good work

okkele

mooi dat dat ook eens gezien en gewaardeerd word.
er zitten lui op oost die zeiken al bij zn eerste balaanname,echte leeuwarders. :zucht :_spank
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

veroen

speelde inderdaad een goeie pot!
Op de juiste momenten ertussen en pakte de rol van Makrini zeer goed over na de wissel!

rody rules

yuuuuuri rose, yuuuri rose, yuuuuri rose we wooorden kampioen  |:) :proost

sunderland

Hij wou op een gegeven moment even het tempo eruit halen .dat lukte niet :D

SportClubCambuur

Yuri Rose is op dit moment enorm belangrijk voor dit elftal, gister speelde hij echt een prima wedstrijd op het veld. Maar je merkt aan alles dat hij ook buiten het veld en in de kleedkamer enorm belangrijk is.

Gister werkelijk genoten op het bordes van het Cambuurplein, hoe Rose met zijn schat aan ervaring stond te genieten. Genieten van de supporters, maar zeker ook van de blijdschap van zijn jonge teamgenoten! Enorm mooi om te zien.

Yellow Army

Jammer dat ie vertrekt, kest em dr best bij hevve
Area 58

GerardFraneker


Aankomende vrijdag afscheid Yuri Rose ;(

brambo3004

Tissues en zakdoeken mee :X

dit is mien club

Geen rose morgen avond  ;(
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter


Yellow Army

Area 58

nepomuk

Citaat van: Destroyer op april 22, 2013, 23:27:19
dit zijn de wedstrijden waar het om draait, dan merk je zijn ervaring. Let maar op, zie hem nog wel een jaartje blijven als we wel promoveren...

Volgens mij gaat hij volgend seizoen naar Ajax!!!!! Zaterdagamateurs wel te verstaan.

scclwd

Goeie vent. Een echte leider.