Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Matchfixing

Gestart door Nightmarelwd, februari 04, 2013, 13:03:46

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng

Roda - Cambuur en de 3de wedstrijd in Leeuwarden  :y

Lwdscc

Citaat van: marrumer op februari 05, 2013, 16:49:26
Citaat van: Lwdscc op februari 05, 2013, 16:06:42
Fc Oss- Cambuur werd toch eens genoemd?
Maar ook Cambuur- Excelsior (met Wiedemeijer  8P) mag wel een onderzocht worden, net als die play-off duels tegen roda...
bedoel je dit seizoen? want oss - cambuur was niks mis met de scheids volgens mij en die van cambuur - excelsior had zijn debuut op dit niveau.

Nee deze http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Q_6iUOL4J4U
en deze cambuur- excelsior: http://www.youtube.com/watch?v=fmFliWTMYio

Dokkumer

Nee juh :monk. Een jaar of 3 geleden die 4-5 in Oss en tegen Excelsisnol die 2 rode kaarten voor Cambuur

Andre-Lwd

Gaat niet zozeer om uitslagen, meer om gele en rode kaarten, wie 1e corner etc.

denistel

het nou toch geen zin meer er veranderd immers niks door.......

Nightmarelwd

Wat denk je van de 8-1 thuis tegen Oss.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Ronnie tng op februari 05, 2013, 17:02:53
Roda - Cambuur en de 3de wedstrijd in Leeuwarden  :y

Wat denk je van Birdaard - Lions 5 ruststand 2-1, na rust 5-2 en eindstand 6-6  8P
MI-Sider for Life

Clint

Dat leverde mij mooi een bankje op. :clint

Ronnie tng

Citaat van: Nightmarelwd op februari 06, 2013, 12:19:20
Citaat van: Ronnie tng op februari 05, 2013, 17:02:53
Roda - Cambuur en de 3de wedstrijd in Leeuwarden  :y

Wat denk je van Birdaard - Lions 5 ruststand 2-1, na rust 5-2 en eindstand 6-6  8P

Wat te denken van die goal van z'n 40 meter  :koffie

Nightmarelwd

Citaat van: clint op februari 06, 2013, 13:10:27
Dat leverde mij mooi een bankje op. :clint

Twee of drie zits 8P
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Ronnie tng op februari 06, 2013, 13:17:50
Citaat van: Nightmarelwd op februari 06, 2013, 12:19:20
Citaat van: Ronnie tng op februari 05, 2013, 17:02:53
Roda - Cambuur en de 3de wedstrijd in Leeuwarden  :y

Wat denk je van Birdaard - Lions 5 ruststand 2-1, na rust 5-2 en eindstand 6-6  8P

Wat te denken van die goal van z'n 40 meter  :koffie
Keeper was omgekocht. Kreeg een gevulde koek extra na de wedstrijd.
MI-Sider for Life

Ronnie tng

Haha hoe lijkt het met dat boek coach, wil je die zaterdag mee nemen?  8)


The king1

Citaat van: Ronnie tng op februari 05, 2013, 17:02:53
Roda - Cambuur en de 3de wedstrijd in Leeuwarden  :y
Die rode kaart voor Koen is in mijn ogen nog steeds vaag. Ik ga er van uit dat als de scheids na de wedstrijd toegeeft dat ie fout is en een lulverhaal ophangt is ie schuldig aan omkoping  :y

The king1

Den bosch in de jaren 80 met Oscar ook dikke omkoping van die scheids. Die bal was niet over de lijn zeker weten :(