Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Willem II 17-05-2015

Gestart door Collingwood, april 16, 2015, 11:28:01

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Willem II

Leonard Nienhuis
5 (13.2%)
Marlon Pereira
1 (2.6%)
Etiënne Reijnen
6 (15.8%)
Calvin MacIntosh
7 (18.4%)
Vytautas Andriuskevicius
10 (26.3%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Sebastian Steblecki
6 (15.8%)
Daniël de Ridder
2 (5.3%)
Bartholomew Ogbeche
1 (2.6%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 38

Stemmen gesloten: mei 24, 2015, 17:46:32

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op mei 13, 2015, 21:26:11
Die heb ik ook nog wel ergens staan. Kabouter de lucht in en dan schieten met dat luchtafweergeschut.

Luchtafweergeschut? Ben je nou nog steeds bang dat Amelanders je woongebied komen koloniseren?  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op mei 13, 2015, 21:33:35
Luchtafweergeschut? Ben je nou nog steeds bang dat Amelanders je woongebied komen koloniseren?  :_schater
Daar ben ik niet bang voor, het gebeurt al.

Destroyer

Citaat van: Johan058... op mei 13, 2015, 14:52:37
Mocht er naar de wedstrijd toch een afscheid gepland staan voor Bijker. zou je gewoon met je rug naar het veld moeten gaan staan. Bijker heeft cambuur zwaar genaaid. Door zijn contract niet te verlengen zodat cambuur nog wat geld aan m verdiende. En de uiteindelijke overstap naar die merdaboy's verderop

_O_ Geen woorden voor.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Sander Scc

Bijker topic maar weer open Kim Jung Dokkumer  :insane

Censuur op CO.. Je kan ook gewoon de reacties die te ver gaan verwijderen, daar ben je admin voor toch?
Laat ons even lekker zeure juh  :koffie

Dokkumer

Citaat van: Sander Scc op mei 14, 2015, 12:25:32
Bijker topic maar weer open Kim Jung Dokkumer  :insane

Censuur op CO.. Je kan ook gewoon de reacties die te ver gaan verwijderen, daar ben je admin voor toch?
Laat ons even lekker zeure juh  :koffie
Nee! 8P

Censuur? Dan was er al veel meer gebeurd ghehe

sccleeuwarden

Laat iedereen gewoon vol achter de ploeg staan en het seizoen prachtig afsluiten! negativiteit kunnen we niet gebruiken, dat kan sommige spelers ook belemmeren om hier heen te komen.

SCC-J

Citaat van: Sander Scc op mei 14, 2015, 12:25:32
Bijker topic maar weer open Kim Jung Dokkumer  :insane

Censuur op CO.. Je kan ook gewoon de reacties die te ver gaan verwijderen, daar ben je admin voor toch?
Laat ons even lekker zeure juh  :koffie

Vind het ook echt belachelijk om een relevant topic zo maar te sluiten.

poelie-lwd

Ik sluit me daar bij aan. Ik heb nog geen gegronde argumenten gehoord om het topic te sluiten. Niks is officieel, is gewoon nog speler van SCC.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Topic een beetje opgeschoond.
Ga jullie gang stelletje wannabe mods. En gedraag jullie, anders komt er meteen weer een groot slot op :devil

speculeter

Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2015, 23:29:39
Topic een beetje opgeschoond.
Ga jullie gang stelletje wannabe mods. En gedraag jullie, anders komt er meteen weer een groot slot op :devil
ben jij weer moderator?
Heb ik iets gemist?

Dokkumer

Citaat van: speculeter op mei 15, 2015, 10:53:25
ben jij weer moderator?
Heb ik iets gemist?
Al voordat wij digitale vrienden werden Peter ;)

speculeter


Yellow Army

Citaat van: speculeter op mei 15, 2015, 12:05:06
Zijn wij vrienden dan? :_schater

Dokkie is van het Noord-Koreaanse dus je hebt geen keuze  :_schater
Area 58

pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op mei 15, 2015, 11:40:10
Al voordat wij digitale vrienden werden Peter ;)

je bent poosje mod-af geweest kim

Collingwood

Uit de HaH, de vermoedelijke opstelling: Nienhuis; Pereira, Reijnen, Mac-Intosch, Vytas; Bakker, Steblecki, Van de Streek; Rosheuvel, Ogbeche, De Ridder.
Kalmte alleen kan u redden.