Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Afbeeldingen posten.

Gestart door Taurus Jr, januari 16, 2013, 23:35:25

Vorige topic - Volgende topic

Taurus Jr

Volg deze stappen om een foto te posten en het er zo uit te laten zien:

Vind als eerste een foto op het internet of upload het op een site zoals http://imageshack.us/
Als je de foto ervoor hebt druk dan met rechter muis erop en kopieer de afbeeldingslocatie.

Dan heb je een link als dit: http://www.lc.nl/migration_catalog/article11179081.ece/BINARY/original/cambuur_logo_13999_1906589a.jpg
Let erop dat er een formaat op het eind staat zoals .jpg .gif .png .bmp dit zijn namelijk afbeeldingsformaten.

Klik daarna op het afbeeldingsknopje onder de B van Vet gedrukt voor de IMG tags.

Daarna ziet je tekst als het goed is er ongeveer zo uit.
[img]http://www.lc.nl/migration_catalog/article11179081.ece/BINARY/original/cambuur_logo_13999_1906589a.jpg[/img]

Als er inderdaad IMG tags voor staan en achter met je afbeeldingslink ertussen dan word het zoals het voorbeeld weergeven.
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

John Hiatt

En hoe werkt het op een iPad?

Taurus Jr

#2
Afbeelding selecteren totdat er een menu voor komt en dan de link kopiƫren.
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Chipke

Best makkelijk eigenlijk alleen hoe kun je het formaat van de afbeeldingen aanpassen?

Taurus Jr

Dit kan je bij een dienst zoals www.imageshack.us doen tijdens het uploaden maar het kan ook via het forum.
Het forum schaalt te grote foto's automatisch naar 800x600 als ze groter dan dat zijn.

Maar via posten gaat het zo.

[img width=### height=###]LINK VAN AFBEELDING HIER[/img]

Width is breedte als je ### met 800 vervangt word ie 800 breed.
Height is hoogte als je ### met 600 vervangt word ie 600 hoog.
Dan is de afbeelding 800x600
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

gewoon een fan

Voor het plaatsen van foto's op een forum gebruik ik altijd de site http://www.tinypic.com/
Deze site vind ik veel beter werken dan imageshack  ;)

Cambuurlwdfan

#6
Tijdje niet meer geweest hier,moest me dan ook weer opnieuw aanmelden.
Maar wat een verbetering van het forum van cambuuronline!
Veel meer mogelijkheden en  :thumbsup overzichtelijk toppie |:)

Dokkumer

Dat opnieuw aanmelden heeft niets te maken met je afwezigheid, maar met het overzetten van het oude tijdelijke forum naar het nieuwe. Die database overzetten zou veiligheidsproblemen hebben opgeleverd en dus weer een grote(re) kans op spam en hackers.

Welkom terug!