Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ideeënbus

Gestart door Dokkumer, januari 18, 2013, 12:47:37

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Is de favicon van deze website nu echt het pama logo?  :rodekaart

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op september 10, 2015, 16:11:04
Is de favicon van deze website nu echt het pama logo?  :rodekaart
Helaas wel ja... Hoog tijd dat Taurus Jr. dat aanpast!