Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De uitkaart, gezamenlijk statement SC Cambuur BVO en SCS Kern van Cambuur

Gestart door KernvanCambuur, januari 25, 2013, 09:57:33

Vorige topic - Volgende topic

Utekleitrokken

Citaat van: Gasgeve op januari 12, 2015, 18:55:56
Rot ding plakt ook overal aan vast. Als je dan een uitkaart uitgeeft, geef dan ook iets normaals en niet een papieren kaartje die je zelf aan elkaar moet plakken.

Dat is dan wel weer gunstig... Je raakt em niet kwijt  :_schater

Gasgeve

Citaat van: Utekleitrokken op januari 12, 2015, 21:04:46
Dat is dan wel weer gunstig... Je raakt em niet kwijt  :_schater
Doordat dat kut ding overal aan vastplakt is het nummer rechtsboven weg, daar willen ze nog wel eens moeilijk over doen bij het halen van kaarten. Slaat nergens op natuurlijk, want dat staat allemaal wel in een computertje bij Cambuur met alle gegevens erbij.