Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

gesloten topic

Gestart door stadgroninger, april 09, 2014, 13:09:41

Vorige topic - Volgende topic

gewoon een fan

Gelukkig bepalen wij niet of er een slotje op komt, ik hoop echter wel dat diegene die dit wel bepalen hier wel voor kiezen  :proost

S(CC)upporter

Citaat van: IsmailvanEssen op april 09, 2014, 16:08:45
Waarom een slotje?? Hij mag toch wel een mening hebben... Zolang hij niemand beledigd vind ik niet dat er een slotje op moet komen.. Wij zijn toch allemaal voor de vrijheid van meningsuiting of niet? Anders zouden we hypocriet zijn..

Dat mag hij ook zoals wordt aangegeven, maar dan in een bestaand topic. :koffie

Galdiano

Slotje!  l8l

Dwight is een gesloten boek!  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Citaat van: stadgroninger op april 09, 2014, 13:49:20
Nou nou, wat meer respect voor Dwight alsjeblieft!

Hij had als passant die we bij de amateurs hebben weggeplukt, na een mislukte BVO carrierre meer respect voor de club Cambuur en zijn aanhang moeten hebben. Daar valt of staat alles mee.

MvB

Citaat van: John Hiatt op april 09, 2014, 15:57:36
Lees de column van Sjoerd Moussou vandaag in het AD. Er zijn geen verzachtende omstandigheden.
Zo hebben miljoenen mensen een mening en dit is er ook een van.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=211304


el haj

Citaat van: IsmailvanEssen op april 09, 2014, 16:08:45
Waarom een slotje?? Hij mag toch wel een mening hebben... Zolang hij niemand beledigd vind ik niet dat er een slotje op moet komen.. Wij zijn toch allemaal voor de vrijheid van meningsuiting of niet? Anders zouden we hypocriet zijn..

Op dit forum een paar generaties geleden stond een mooie disclaimer: "Wij willen hier nog aan toevoegen dat iedereen het recht heeft van vrijheid van meningsuiting op dit forum, echter hebben wij niet de plicht om ieders mening te publiceren."

Ofwel, tuurlijk heb je die vrijheid maar dat betekent niet dat iedereen je maar een podium moet bieden.

zeewolde

Citaat van: MvB op april 09, 2014, 16:45:09
Zo hebben miljoenen mensen een mening en dit is er ook een van.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=211304

Wat wil je hiermee bereiken?

DK

Citaat van: MvB op april 09, 2014, 16:45:09
Zo hebben miljoenen mensen een mening en dit is er ook een van.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=211304

ach ja, die seniele mafkees van een Lex Muller, die wordt door niemand meer serieus genomen... daarom schrijft ie nu maar columpjes bij websites...  :clint :insane

Destroyer

Citaat van: Lore op april 09, 2014, 13:15:22
Maar je weet blijkbaar niet hoe Cambuuronline werkt?

:0= SLOTJEEEEE

Werkt dat dan?  8P
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur LWD

De topic Dwight Lodeweges had niet gesloten moeten worden, daar had zijn opmerking dan geplaatst kunnen worden..
Snap ook niet dat die gesloten moest worden, sinds die is gesloten praat iedereen in andere topics verder over het onderwerp. Lijkt mij als mensen ergens over willen praten dan geef je ze hiervoor toch gewoon de kans. Begrijp dat hiervoor niet onnodige topics voor geopend moeten worden, maar ga ook niet onnodig topics sluiten, zoals die van Dwight.

oldehove

ut komt su as het komt

Destroyer

Citaat van: Cambuur LWD op april 09, 2014, 17:10:23
De topic Dwight Lodeweges had niet gesloten moeten worden, daar had zijn opmerking dan geplaatst kunnen worden..
Snap ook niet dat die gesloten moest worden, sinds die is gesloten praat iedereen in andere topics verder over het onderwerp. Lijkt mij als mensen ergens over willen praten dan geef je ze hiervoor toch gewoon de kans. Begrijp dat hiervoor niet onnodige topics voor geopend moeten worden, maar ga ook niet onnodig topics sluiten, zoals die van Dwight.

:clint Heb je gelijk in!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

jeff

Citaat van: Cambuur LWD op april 09, 2014, 17:10:23
De topic Dwight Lodeweges had niet gesloten moeten worden, daar had zijn opmerking dan geplaatst kunnen worden..
Snap ook niet dat die gesloten moest worden, sinds die is gesloten praat iedereen in andere topics verder over het onderwerp. Lijkt mij als mensen ergens over willen praten dan geef je ze hiervoor toch gewoon de kans. Begrijp dat hiervoor niet onnodige topics voor geopend moeten worden, maar ga ook niet onnodig topics sluiten, zoals die van Dwight.
Dwight werkt hier niet meer, en er is een topic voor oud spelers hier dus.

Dokkumer

Citaat van: jeff op april 09, 2014, 17:25:19
Dwight werkt hier niet meer, en er is een topic voor oud spelers hier dus.
Dit is het enige juiste en volledige antwoord. Op spam staat trouwens ook straf (je wordt admin :devil)

Dokkumer

Tot slot wil ik nog toevoegen.
Klachten over door mij gesloten topics kunnen bij mij worden ingediend met duidelijke geldige argumentatie.
Uiteraard zal de klacht kritisch worden beoordeeld en ongegrond worden verklaard.