Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pool SC Cambuur -PEC Zwolle 16-02-2014

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, februari 06, 2014, 22:33:59

Vorige topic - Volgende topic

Stiens


moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

poelie-lwd

4-0 (2-0)

Barto
Lukoki
Manu
Lukoki

5 x geel
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bernardo


NicoJanHoogma1960

3 -0  ( 1 - 0 )

Manu
Ritzmaier
Manu

4x  :gelekaart

Cambuur zit in je bloed

Miga


kickandrush


Locoleeuw

Wherever we went and whatever we did.
Only one thing I know for sure.
We had a sick night, bitches!

Dokkumer

Citaat van: Dokkumer op februari 09, 2014, 08:48:30
9732 dolenthousiaste supporters

Het waren er 9739, heb die 7 kleine kinderen op Oost niet geteld.
Levert toch wel bonuspunten op? :devil

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op februari 17, 2014, 09:52:04
Het waren er 9739, heb die 7 kleine kinderen op Oost niet geteld.
Levert toch wel bonuspunten op? :devil

Ik heb die 7 kinderen ook gezien, en die waren zeker niet dolenthousiast, dus je hebt het toch precies goed.  |:)
Henk, held, bedankt

Tukker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 17, 2014, 18:37:12
Goede aanpassing Tukkertje _O_
Met Hemmen er in was het 4-1 geworden en hadden we een plekje hoger gestaan.

Thanx KA  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist