Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur.nl

Gestart door HilversumOnTour, augustus 13, 2013, 20:08:16

Vorige topic - Volgende topic

drg

Citaat van: dizzhead op augustus 07, 2014, 15:38:58
Wat ik me afvraag is of een app nou wel noodzakelijk is, nu de website keurig mee schaalt op schermgrootte; lijkt me een onnodig kostbare investering....

Dat is het ook, waar ik werk maken we websites ook volledig responsive en wordt dus dezelfde data (vaak meer) dan de app uitgelezen. Het enige wat ik mij in kan denken is dat de app speciale acties introduceert tijdens wedstrijden oid. En daarnaast is het soms makkelijker om een app op te starten dan naar je browser te gaan en de website in te typen.

SCC-J

Citaat van: Dokkumer op augustus 07, 2014, 15:34:14
Vind het lettertype overigens VERSCHRIKKELIJK!
vind je? Ik vind dit echt veel beter! de hele site trouwens en wat dizzhead zegt nu je een site hebt die zich aanpast op mobiel en tablet is een app overbodig.

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op augustus 07, 2014, 16:02:26
vind je? Ik vind dit echt veel beter! de hele site trouwens en wat dizzhead zegt nu je een site hebt die zich aanpast op mobiel en tablet is een app overbodig.
Voor de desktop wel ja. Mobiel een dikke plus hoor! Daar is het lettertype ook veel beter te lezen.
De app zou iets toe moeten voegen, maar ik ben bang dat dit dezelfde informatie zal geven als de site.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: dizzhead op augustus 07, 2014, 15:38:58
Wat ik me afvraag is of een app nou wel noodzakelijk is, nu de website keurig mee schaalt op schermgrootte; lijkt me een onnodig kostbare investering....

Persoonlijk vind ik de app ideaal. Met name om uitslagen en het programma te bekijken. Gaat lekker snel!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021