Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bram Marsman

Gestart door okkele, juli 12, 2022, 21:28:12

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Mooi dat hij gaat.

PePe

Waarom naar de KKD?

papier

Citaat van: PePe op juni 14, 2026, 16:17:06
Waarom naar de KKD?

Moet minuten maken?. Lijkt me prima voor hem.

Andy King

Citaat van: papier op juni 14, 2026, 16:30:35
Moet minuten maken?. Lijkt me prima voor hem.

Koop of huur?

PePe

Citaat van: Andy King op juni 14, 2026, 18:10:35
Koop of huur?

Of verhuur?
Nog niks van Cambuur vernomen, alleen info van Derkx R.H.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: PePe op juni 14, 2026, 21:49:13
Of verhuur?
Nog niks van Cambuur vernomen, alleen info van Derkx R.H.

Ja en die geloof je toch zeker niet??

:devil
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Pisvlek

Is hij nu dan eindelijk weg ?

En door ?

Derkx R.H.


sunderland

Citaat van: zeewolde op juni 14, 2026, 13:55:32
Jammer dat hij gaat.
als je 3e of 4 e optie bent dan is het wel logisch. Vind het wel jammer. Als hij er in komt brengt altijd veel energie. Zijn voortzetting is meestal niet best

PePe


Derkx R.H.

Citaat van: PePe op juni 15, 2026, 14:51:31
Verhuurd?
Verkocht!
Weggegeven?
Maar er schijnen meerdere clubs interesse te hebben, dus hij gaat sowieso.

Sonnema

Mooi laten gaan, voor de KKD een prima speler. Hopelijk nog wat centjes en er wat anders voor terughalen.

Specuveter

Citaat van: Sonnema op juni 15, 2026, 15:37:54
Mooi laten gaan, voor de KKD een prima speler. Hopelijk nog wat centjes en er wat anders voor terughalen.
We hebben nu twee linksbacks dus dat is dikke prima